Prova Dungeon Siege III till pc nu

Robot
Prova Dungeon Siege III till pc nu

Demoversionen ute för action-törstade slashare. Eller något sådant.

#obsidian, #dungeon-siege-iii


Medlem
Prova Dungeon Siege III till pc nu

Hört att det ska vara mer eller mindre ospelbart med mus + tbord så tveksamt om jag ens orkar ladda ner demon. Rätta mig gärna om jag har fel ( vilket jag hoppas jag har)

Medlem

nån som testat och kan säga något om det senare Vet inte själv om jag vill

Moderator | Testpilot

Jag tar på mig uppdraget att testa spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Äh orkar inte

Medlem

Måste nog tyvärr säga att post nr 1 har det hela rätt enligt min mening.
Jag testade en knapp timme, ni kan läsa här: http://sketchywolf.wordpress.com/2011/06/07/dungeon-siege-iii...

Jag skall testa på PS3:an senare och se om man kan få testa co-op på konsol, det skulle nog vara det som räddar det här spelet.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem
Skrivet av Cane:

Hört att det ska vara mer eller mindre ospelbart med mus + tbord så tveksamt om jag ens orkar ladda ner demon. Rätta mig gärna om jag har fel ( vilket jag hoppas jag har)

Bra att man har en extra XBOX 360-handkontroll här hemma.

Medlem

Testade det då det kom på XBoxen. Det må HETA Dungeon Siege, men det har inget av det som gör DS bra, detta var skitdåligt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

de vill att WASD kontrollerar karaktären som en joystick gör men de vet att det inte går och att kontrollerna är PUNG-dåliga... något säger mig att de skiter fullständigt i det, idioter =/
Spelet är så dåligt att jag är ledsen över hur de förödmjukar Dungeon Siege 1 & 2 som båda var riktigt roliga Hack n Slash.

Medlem

innan jag testade demot så hade jag tänkt att köpa spelet då jag har sett fram mot det. men efter jag testade demot så ska jag inte köpa det. För kontrollerna till spelet var helt värdelösa. jaja, får väl hoppas att Diablo 3 kommer ut nån gång innan 2017..

Medlem

varför är alla så Anti 2011 release på diablo. DIBBE kommer i år så är det bara PUNKT slut ^^

Och jag håller på ladda hem demot av detta på steam as we speak återkommer me hur jag tycker det var.

Medlem

Jag laddade ner demot via steam och startade det. Visste redan innan att jag skulle bli besviken. Spelet var igång och jag vart verkligen besviken. Det kändes väldigt stelt och långsamt. Som en annan ovanför mig sa, det må heta Dungeon Siege, men om jag får säga min åsikt, så är det inte ett Dungeon Siege. Det kändes som en konsol port.
Njee, det blir verkligen inget köp.


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Moderator | Testpilot

Detta spel är total rubbish. Du attackerar genom att vänsterklicka, du går framåt och bakåt med W och S. Du styr kameran med A och D och kan rulla om du klickar W/S och klickar space. Det är som ett väldigt dåligt fable spel du ser ifrån skyarna, en jävla insult till Dungeon Siege och en jävla insult till ARPG fans världen över.

Om någon är köper spelet kommer jag personligen **** ***** ** ****!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fnissar åt kommentarerna.

Tack till er som testade spelet och postade här. Ni besparade mig från någon timmes test av detta spel. Inget köp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Till råga på allt så är det fult! Maxade alla inställningar jag kom åt och man känner vart huvudfokus ligger... det är inte hos oss PC-spelare.

Medlem

Får nog stämma in i "knepiga kontroller"-gruppen :/ Visst, man kanske vänjer sig, men fokus har som sagt definitivt inte varit PC-spelande

Medlem

Frågan är ju varför man släpper demos på dåliga spel men aldrig på dem bra ..
Trodde man släppte demos för att locka köpare


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Tur man läste tråden och slapp testa eländet. Tack alla tappra som försökte!

Medlem

Dax att avbeställa förhandsbokningen m.a.o!

Medlem

Min förhandsbokning kvarstår. Jag visste att DS3 inte skulle vara som de gamla härligheterna så jag hade inte alldeles för höga förhoppningar. Det känns väldigt konsollanpassat och det är till det jag tänkt att köpa det. För det erbjuder couch coop, dvs, äntligen kan jag spela och levla med frun.

Det hade några intressanta koncept, gillade skills, talents och leveling skills-systemet dom verkar ha tryckt ihop, ser verkligen fram emot den 17e nu.


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem
Skrivet av genon:

Min förhandsbokning kvarstår. Jag visste att DS3 inte skulle vara som de gamla härligheterna så jag hade inte alldeles för höga förhoppningar. Det känns väldigt konsollanpassat och det är till det jag tänkt att köpa det. För det erbjuder couch coop, dvs, äntligen kan jag spela och levla med frun.

Det hade några intressanta koncept, gillade skills, talents och leveling skills-systemet dom verkar ha tryckt ihop, ser verkligen fram emot den 17e nu.

Tydligen auto-levlas man till liknande nivå som andra spelare på servern. Låter inte sådär jättekul, men det låter som att det fungerar bättre i erat fall där ni bara är två som spelar (inget hoppande mellan servrar).

Medlem

Får nog testa det på krysslådan då kontrollerna varken är bra eller går att ändra. Hyffsat bra spel i övrigt, även om det är så linjärt som ett spel kan bli.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bland de absolut sämsta spel jag någonsin spelat. Känns 5-7 år gammalt i sitt utförande, totalt värdelös kamera, värdelöst interface, extremt sunkigt equiment/talent/etc system, and the list goes on. Namnet DSIII är ju totalt missvisande, helt annorlunda spel och sämre på alla sätt som går att komma på.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Tydligen auto-levlas man till liknande nivå som andra spelare på servern. Låter inte sådär jättekul, men det låter som att det fungerar bättre i erat fall där ni bara är två som spelar (inget hoppande mellan servrar).

Något sådant hoppas jag inte blir aktuellt, tycker det är trist när spel är för hjälpsamma, utan utmaning finns det knappt någon anledning att spela (personligt tycke iaf). Någe vidare online coop:are är jag inte då det oftast kräver kommunikation som sällan finns där, men att räcka över dosan till partnern bredvid i soffan och spela tillsammans är guld värt!


signatur

"Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power."

Medlem

Jag förstår att folk klagar på kontrollerna, kameran och att det inte känns som DS längre. Men däremot börjar man bli lite trött på att folk klagar på att spelen som kommer numer är "fula". Vad är snyggt för er egentligen? Skall allt se ut som det gör när man tittar ut genom fönstret?

Jag tycker DS3 är snyggt, grafiken gör sin sak och det som framför allt gör att det ser bra ut är designen av miljön. Alla detaljer: växter, tunner, stenar, berg, vatten osv är bra utplacerat och det är en snygg miljö. Ok, det kanske inte utnyttjar den maximala potencialen hos en splitter ny 30 000-spännsdator, men om man bara använder hjärnan och fantasin lite och inte bara ögonen så fungerar det riktigt bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tyvärr hjälper inte ens fantasin med den här grafiken, otroligt stel och utdaterad

1
Skriv svar