Medlem
Fuck you

, japp, jag säger fuck you, till den tjej som av någon anledning kom in på skolan jag ville gå på. Mest fuck you för att hon kände en person i juryn.

Själv kom jag inte in, utan på reserv (vilket typ alla i hela världen är). Dessutom har jag blivit utskälld av hyresvärden när jag besiktade gamla lägenheten. Troligen den sämsta dagen på detta året hittills.

Ge mig en kram!

#blogg

Medlem
Fuck you

Kram!

Medlem

Medlem

Vad klagade hyresvärden på i den gamla lägenheten då?


signatur
Medlem

Könskvotering! Fyyyyy!

Klart Simon ska ha en kram.

Cookies, någon?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Cookies, någon?

Nja, cache är intressantare.

Medlem

Jag tror jag behöver en mer förklaring för vad dom som hänt angående futuregames om jag ska förstå. kanske bara jag som är efter.

Medlem

Vet inte riktigt, men ska söka nästa år igen. Bara sugigt att jag har sökt till skolor två år i rad, utan att komma in. Förra året konsthögskola (pluggat konstskola tidigare), detta året spelskola. Menmen, tar bara ett tag för skiten att sjunka in. Mitt i lägenhetsångestflytt o allt. =/

Den gamla hyresvärden klagade på allt. Typ varje fläck på väggen, och det enda han kunde säga var "rengöringsmedel", fastän vi har tvättat allt från golv till tak. Men han tyckte tydligen att man kunde tvätta bort märkena även där den färgen hade flagnat av. Idioti. Sen den nya har hur många skavanker som helst, menmen.

Tack för alla kramar, jag hjärta er.

Medlem

aha

Alla studerar ju nu, så det är väl rätt tight på dom populära skolorna. har inte du något att göra med FZ som kunde fått in dig

Angående hyresvärlden, en del gör det som taktik bara för att dom ska kunna ta ut böter eller annat beroende på kontrakt, och är det någon som inte kan stå på sig så går man med på nästan vad som helst. har fått måla om nästan en hel lägenhet.

Den jag har nu bad jag får ut en kopia på rapporten från tidigare, just för att det var verkligen hål överallt (inga problem att täcka över dock) för jag vill inte få skit för det när jag flyttar.

Medlem

tro mig, jag använde alla knep truB.

Redaktör

Dokumentera skavankerna i nya lägenheten nu, och se till att värden godkänner dem. Annars kan ni hamna i samma sits igen. Man måste vara formell som fan med sånt här. Jag flyttade in i en lägenhet, fick nycklarna en sen fredageftermiddag och upptäckte att den var helt ostädad. Fotade förödelsen, städade och visade värden på måndagen, men han tyckte att jag skulle ha visat förödelsen utan att städa bort den (alltså bott i skiten i tre dagar).


signatur
1
Skriv svar