Air Conflicts: Secret Wars visas upp

Robot
Air Conflicts: Secret Wars visas upp

Läckert in-game-filmande från lovande flygspel.

#bitcomposer-games, #air-conflicts-secret-wars


Inaktiv
Air Conflicts: Secret Wars visas upp

trailern fick mig att tänka på il-2 sturmovik CoD. snyft! "de" borde byta bort ubisoft, göra klart il-2:CoD, ta bort steam o göra en re-release på spelet.

Medlem

"Air Conflicts: Secret Wars"... Luktar B.

Medlem

Det är väl hur gameplay funkar som avgör hur bra det är förståss, men givet köp för mig.

www.airconflicts.net har en del info om kampanjerna. Det verkar i alla fall bygga på verkliga platser på 1940-talet under si och så månader. Om det är verkliga slag vet jag inte.

Det är väl inte under de stora drakarnas paraply, men om det måste vara B för det vet jag inte. Liten kan bli stor.

Inaktiv

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Det är väl inte under de stora drakarnas paraply, men om det måste vara B för det vet jag inte. Liten kan bli stor.

Nejdå jag syftade endast på namnet. När man inte kan komma på något bättre än "Air Conflicts: Secret Wars" så undrar jag hur mycket hjärta som lagts ner på resten av spelet.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Och?

Det gör väl alla PC-titlar för dom som har mage att nyttja det, eller?
Eftersom det inte är släppt så är det väl beta i så fall.

Det är väl därför Deep Silver nu börjar köra fler titlar till konsoll gissar jag. Väldigt mycket PC är de paraply för och därför relativt små också kan jag tänka mig pga det. Går ju inte att få igen utvecklingspengarna med gratisnissarna härjandes.

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av LariosoDog:

Det är väl inte under de stora drakarnas paraply, men om det måste vara B för det vet jag inte. Liten kan bli stor.

Nejdå jag syftade endast på namnet. När man inte kan komma på något bättre än "Air Conflicts: Secret Wars" så undrar jag hur mycket hjärta som lagts ner på resten av spelet.

Du fick negativa vibbar av namnet.

Det vet jag inte för min del.

Secret Wars kan väl stå för alla de små slagen i världskrigen som förblir anonyma och okända för flertalet.

Vet inte om namnet påverkat mig alls i val av spel faktist.

Uncharted - hur intressant låter det?
Det är ju ryktet om hur bra det är och recensioner som säljer spelet, tror jag.

Uncharted 2 - wow?

Duke Nukem forever.......ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Inaktiv
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Mjauv:

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Och?

Det gör väl alla PC-titlar för dom som har mage att nyttja det, eller?
Eftersom det inte är släppt så är det väl beta i så fall.

Det är väl därför Deep Silver nu börjar köra fler titlar till konsoll gissar jag. Väldigt mycket PC är de paraply för och därför relativt små också kan jag tänka mig pga det. Går ju inte att få igen utvecklingspengarna med gratisnissarna härjandes.

Min poäng var just att det är udda att det redan ligger läckt om spelet inte släpps förrän i juli.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Min poäng var just att det är udda att det redan ligger läckt om spelet inte släpps förrän i juli.

På gamestracker.com finns ett Air Conflicts till PC från 2006. Men jag såg ingen subtitel på den.

Den finns en till PSP med subtitel: Aces of WW2

osv

Men dessa tidigare fattade jag som mer autentiska slag hela vägen.

Floppande spel som sålts till andra utvecklingsbolag och arbetats om, jag vet inte.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Mjauv:

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Och?

Det gör väl alla PC-titlar för dom som har mage att nyttja det, eller?
Eftersom det inte är släppt så är det väl beta i så fall.

Det är väl därför Deep Silver nu börjar köra fler titlar till konsoll gissar jag. Väldigt mycket PC är de paraply för och därför relativt små också kan jag tänka mig pga det. Går ju inte att få igen utvecklingspengarna med gratisnissarna härjandes.

Det där är kvalificerat skitsnack. Hade de inte tjänat vad de förväntade sig på PC versionerna hade de slutat för länge sedan. Jag är så jävla trött på att se musik, film och spelbranschen gråta krokodiltårar i media för att det är så synd om dem. För det första, det är (precis som i musikbranschen) inte utvecklarna som får de största bitarna. Producenterna och distributionen tar 70-80% av intäkterna och så har det varit länge. Jag räknar dessutom lågt där.
Sanningen är att de aldrig har tjänat så mycket pengar som de gör idag. Deras egna redovisningar, dvs deras egna siffror, talar sitt tydliga språk så du kan sluta försvara dem.
Punkt. Slut på den diskussionen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av anon_98854:

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Och?

Det gör väl alla PC-titlar för dom som har mage att nyttja det, eller?
Eftersom det inte är släppt så är det väl beta i så fall.

Det är väl därför Deep Silver nu börjar köra fler titlar till konsoll gissar jag. Väldigt mycket PC är de paraply för och därför relativt små också kan jag tänka mig pga det. Går ju inte att få igen utvecklingspengarna med gratisnissarna härjandes.

Min poäng var just att det är udda att det redan ligger läckt om spelet inte släpps förrän i juli.

Vi får be till de små simulatorgudarna att det blir bättre än det i princip ospelbara CoD. Det var fanimig den värsta smörjan jag sett på år och dag. Menyerna ser ut som någonting från ett demo ala 1998. Resten av spelet är ju så optimerat att det inte ens går att skratta åt eländet.
Någonting brast inom mig, för IL2 har alltig legat mig varmt om hjärtat. Att se dem våldföra sig så på en gammal kär titel borde vara straffbart.

Och så klagar VISSA på att folk laddar ner spelen? De skulle fan vara glada att någon vill ta i skiten överhuvud taget


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Mjauv:

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Och?

Det gör väl alla PC-titlar för dom som har mage att nyttja det, eller?
Eftersom det inte är släppt så är det väl beta i så fall.

Det är väl därför Deep Silver nu börjar köra fler titlar till konsoll gissar jag. Väldigt mycket PC är de paraply för och därför relativt små också kan jag tänka mig pga det. Går ju inte att få igen utvecklingspengarna med gratisnissarna härjandes.

Det där är kvalificerat skitsnack. Hade de inte tjänat vad de förväntade sig på PC versionerna hade de slutat för länge sedan. Jag är så jävla trött på att se musik, film och spelbranschen gråta krokodiltårar i media för att det är så synd om dem. För det första, det är (precis som i musikbranschen) inte utvecklarna som får de största bitarna. Producenterna och distributionen tar 70-80% av intäkterna och så har det varit länge. Jag räknar dessutom lågt där.
Sanningen är att de aldrig har tjänat så mycket pengar som de gör idag. Deras egna redovisningar, dvs deras egna siffror, talar sitt tydliga språk så du kan sluta försvara dem.
Punkt. Slut på den diskussionen.

Jo, pirat-downloaders brukar bli upprörda.
Det tar jag lätt på.
Då vet jag att argumenten träffar.

Utvecklarna får väl den del av kakan de får. Vad distributionens förtjänst är har väl inget med detta att göra.

Du verkar vara mest förbannat över att det finns någon som tjänar pengar - jag skall minsann inte betala ett skit till dom.

Du får väl hantera dina aggresioner på annat sätt, för det har helt andra orsaker än dessa distributörer som tjänar pengar. Ett tips bara.

Inaktiv
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av LariosoDog:
Skrivet av Mjauv:

Ursäkta men ligger inte det här spelet uppe som en torrent redan?

Och?

Det gör väl alla PC-titlar för dom som har mage att nyttja det, eller?
Eftersom det inte är släppt så är det väl beta i så fall.

Det är väl därför Deep Silver nu börjar köra fler titlar till konsoll gissar jag. Väldigt mycket PC är de paraply för och därför relativt små också kan jag tänka mig pga det. Går ju inte att få igen utvecklingspengarna med gratisnissarna härjandes.

Det där är kvalificerat skitsnack. Hade de inte tjänat vad de förväntade sig på PC versionerna hade de slutat för länge sedan. Jag är så jävla trött på att se musik, film och spelbranschen gråta krokodiltårar i media för att det är så synd om dem. För det första, det är (precis som i musikbranschen) inte utvecklarna som får de största bitarna. Producenterna och distributionen tar 70-80% av intäkterna och så har det varit länge. Jag räknar dessutom lågt där.
Sanningen är att de aldrig har tjänat så mycket pengar som de gör idag. Deras egna redovisningar, dvs deras egna siffror, talar sitt tydliga språk så du kan sluta försvara dem.
Punkt. Slut på den diskussionen.

Jo, pirat-downloaders brukar bli upprörda.
Det tar jag lätt på.
Då vet jag att argumenten träffar.

Utvecklarna får väl den del av kakan de får. Vad distributionens förtjänst är har väl inget med detta att göra.

Du verkar vara mest förbannat över att det finns någon som tjänar pengar - jag skall minsann inte betala ett skit till dom.

Du får väl hantera dina aggresioner på annat sätt, för det har helt andra orsaker än dessa distributörer som tjänar pengar. Ett tips bara.

Jag piratar friskt då jag absolut vägrar köpa spel som tvingar mig att aktivera/regga spelen online såsom spel med t ex Steamworks gör.
Kompensationsköper andra titlar som t ex Sims Medieval och Ass Creed Brovahuud trots att jag är fullständigt ointresserad av bägge titlarna.

Om det fanns något enkelt vis att bara skicka pengar direkt till utvecklarna så hade jag gjort det (med en notis om att jag piratat deras spel pga. DRM). Tyvärr har de studios jag kontaktat hittills inte svarat på mina mail om var jag kan skicka en slant.

Medlem

Hallå folk.
Någon som spelar Air conflict secret war online på 360 måhända?
Köpte spelet i förrgår och tyckte först att det va lite segt om man jämför med ex: I'L 2 Sturmovik.
Men efter att ha spelat ett tag så måste jag säga att det växte på mig ju mer jag spelar.
Så om ni spelar något av dessa så
Adda mig gärna i såfall på xboxlive
Lucifer Sweden

1
Skriv svar