Prova Duke Nukem Forever

Robot
Prova Duke Nukem Forever

Är du en gyllene Xbox Live-medlem eller innehar ett Steam-konto är det fritt fram att pröva på Dukes mer eller mindre guld- alternativt avföringskantade återtåg.

#duke-nukem-forever


Medlem
Prova Duke Nukem Forever

Tack, Men nej tack


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Har redan spelet, så demo behövs inte för min del


signatur

Game long and prosper

Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

Det finns ju i spelet så...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Måste ha varit det mest oseriösa jag har läst på FZ på ett bra tag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

Då trodde du rätt. Fantastiskt Finns inte många femtonåringar bakom kulisserna såvitt jag vet.

Avföring är väl ändå ett rätt sofistikerat ordval jämfört med andra synonymer? Ta ett chill pill.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

gissar att du inte har spelat spelet, men man kan ta upp "BAJSKORVAR" och kasta runt

Vad gnäller alla om? Är det nåt som är oseriöst och omoget så är det ju spelet, inte de som levererar nyheterna


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hahaha. Efter 12 år så har de gjort ett spel som på PC känns, ser ut som och spelar som en riktigt kass konsolport. Fail. I klass med Fire Warrior.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv
Skrivet av zorga:
Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

gissar att du inte har spelat spelet, men man kan ta upp "BAJSKORVAR" och kasta runt

Jag undrar om du ens har spelat Duke Nukem Forever. Finns ingenstans där man kan snöra bajs. Ifall du syftar på den där skämt videon då han gör det så är det inte med i spelet, det var en 1 April video. Jag har DNF och kan redan säga att det icket går. Innan du uttalar dig så bör du spela det före eller så håller du tyst.

Medlem

Testade demot på steam och det bekräftade att det inte var något att ha.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av zorga:
Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

gissar att du inte har spelat spelet, men man kan ta upp "BAJSKORVAR" och kasta runt

Jag undrar om du ens har spelat Duke Nukem Forever. Finns ingenstans där man kan snöra bajs. Ifall du syftar på den där skämt videon då han gör det så är det inte med i spelet, det var en 1 April video. Jag har DNF och kan redan säga att det icket går. Innan du uttalar dig så bör du spela det före eller så håller du tyst.

Då ifrågasätter jag om du har spelat Duke Nukem Forever. Bajset finns med precis i början i en av toaletterna. Sluta anklaga folk och kolla fakta innan du yttrar dig.

Medlem

Vad hände med att släppa demos INNAN releasen?

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Vad hände med att släppa demos INNAN releasen?

Samma sak som expansion paket....NERF!
Såvitt jag vet så är det bara Arma och Duke Nukem som fortfarande kör/kommer köra med gamla hederliga expansioner.

MMO´s ej inräknat ofc


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av zorga:
Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

gissar att du inte har spelat spelet, men man kan ta upp "BAJSKORVAR" och kasta runt

Jag undrar om du ens har spelat Duke Nukem Forever. Finns ingenstans där man kan snöra bajs. Ifall du syftar på den där skämt videon då han gör det så är det inte med i spelet, det var en 1 April video. Jag har DNF och kan redan säga att det icket går. Innan du uttalar dig så bör du spela det före eller så håller du tyst.

Man kan visst kasta skit i Duke Nukem Forever!, Det verkar snarare vara du som inte har spelat spelet!

Medlem

Tycker personligen spelet känns härligt retro, har något som moderna spel saknar, kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är, men kan man inte ta spelet för vad det är så är det kanske inget vidare, det är knappast en AAA titel, skulle dock vilja påstå att det är roligare att spela än de flesta moderna FPSen.

Om sen "härligt retro" innebär fast i 90-talet then so be it, it's not everyone's cup of tea uppenbarligen.

Tycker FPS genren behöver lite variation, i for one welcome our overlord the duke.

Medlem

Völdigt kort och intetsgande demo, exakt samma demo som visats på alla mässor och somd e flesta redan sett på youtube, sämre än spelet och total besvikelse :/

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Om sen "härligt retro" innebär fast i 90-talet then so be it, it's not everyone's cup of tea uppenbarligen.

Sweäanglish for the vinst.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har spelat igenom HELA spelet och tycker det var helt ok. Det började lite halvdant men blev bättre mot slutet.
Hade klart roligare med DNF än bajsspelet Crysis 2 iaf. Grafiken var helt ok på PC, maxat osv. Vissa partier kändes väl mer föråldrade medans vissa partier riktigt imponerade. På sina ställen var det riktigt svårt också och jag dog ett antal gånger innan vissa partier var avklarade (spelade på Hard).
Kul med pussel emellanåt också, ganska likt Half Life 2 pussel. Skulle faktiskt vilja jämföra DNF med HL2 spelmässigt, HL2 har väl en tyngre story dock.
Känslan i styrning osv på PC versionen var riktigt tight, tillskillnad mot vissa FPS spel idag som inte har den där "tighta" känslan (Tex Crysis serien), Quake serien är en annan serie som har riktigt tighta kontroller. Notera att jag spelade med snitt FPS på runt 200 eller mer.

Väntar på uppföljaren då jag gillar Duke karaktären starkt.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Rurounin:

Om sen "härligt retro" innebär fast i 90-talet then so be it, it's not everyone's cup of tea uppenbarligen.

Sweäanglish for the vinst.

Yep, orka anstränga sig med väl utvecklade meningar när kommentaren i fråga var någonting jag slängde ihop utan närmare eftertanke på ett par sekunder, för mycket gnäll på FZ för att kunna ha en seriöst givande diskussion i kommentar fältet så jag försöker ge fan i att skriva något alls oftast.

Medlem

Det fanns en tid då demo kom före spelet, då demo var ett sätt att få spelare intresserad av en produkt som inte ens fanns i handeln. Hela vitsen med demo är att väcka intresse, om man redan förbokat finns det egentligen ingen som helst anledning till att testa ett demo.

MFC
Medlem

Vill jag ha bajs, bröst och brudar installerade på min dator... Nej


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

...bajs, bröst och brudar...

Bäst du stänger av internet


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Vad hände med att släppa demos INNAN releasen?

Känns tyvärr som att demon är till för att fånga upp folk som inte förbokade / köpte vid release.

Får lite uppfattningen att man inte vågar släppa ett demo av risk att förlora potentiella kunder

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Väldigt "moget" - "avföringskantade" .... Trodde inte FZ drevs av 15 åringar..

Kan bara fullständigt hålla med dig!
Man behöver tydligen ingen större utbildning för att jobba där!

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Rurounin:

Om sen "härligt retro" innebär fast i 90-talet then so be it, it's not everyone's cup of tea uppenbarligen.

Sweäanglish for the vinst.

Yep, orka anstränga sig med väl utvecklade meningar när kommentaren i fråga var någonting jag slängde ihop utan närmare eftertanke på ett par sekunder, för mycket gnäll på FZ för att kunna ha en seriöst givande diskussion i kommentar fältet så jag försöker ge fan i att skriva något alls oftast.

Vad tycker du om följande åsikter?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Rurounin:

Om sen "härligt retro" innebär fast i 90-talet then so be it, it's not everyone's cup of tea uppenbarligen.

Sweäanglish for the vinst.

Yep, orka anstränga sig med väl utvecklade meningar när kommentaren i fråga var någonting jag slängde ihop utan närmare eftertanke på ett par sekunder, för mycket gnäll på FZ för att kunna ha en seriöst givande diskussion i kommentar fältet så jag försöker ge fan i att skriva något alls oftast.

Vad tycker du om följande åsikter?

https://www.youtube.com/embed/q86vWgaLuwE

Jag håller med han till 100%, men det betyder inte att jag inte gillade spelet, sen är det lite hans grej att vara överdrivet negativ.

1
Skriv svar