Tolv minuter från Batman: Arkham City

Robot
Tolv minuter från Batman: Arkham City

Se fladdermannen, fladderkvinnan och dubbelansiktet umgås i den nya gameplayrullen.

#batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city


Medlem
Tolv minuter från Batman: Arkham City

Batman är alltid bäst.

Medlem

Ser grymt bra ut! Längtar som fan...


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Ser fram emot det som fan. Kommer bli en fin höst. Och en fattig höst. Får leva på nudlar med tanke på hur många spel det släpps.


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

Undrar vad som är så hemligt att dom måste censurera det? (10:50 och 11:12)

Medlem

Spoila dom dock inte lite mycket


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Spoila dom dock inte lite mycket

Tycker jag verkligen inte. Tycker själv klippet var väldigt hemlighetsfullt. Jag menar .. vi vet sen innan att Two Face, Catwoman och Riddler ska vara med, och dom censurerar ju precis tillräckligt för att man inte ska förstå sammanhanget.

Moderator | Testpilot

Ovanligt att superhjälte spel kan bli så bra. Synd inte Spiderman kunde få samma skapare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

jag bara älskar 1an, så fi fan detta var ju som ett träd fullt me julklappar åt ungarna vid julafton.. Fi va sköj det kommer bli att lira detta.

Medlem

Det här är så bra

Medlem

Ser riktigt bra ut. Lite synd att ansiktsanimationerna inte är i "L.A Noire" klass
Men nått kanske man måste "offra". Gameplay > facial motion capture. Vill ju kunna lira det iår

Medlem

Längtar, allt såg awesome ut, de enda jag inte gilla vara twoface utseendemen de här spelet kmr bli nice

Skägg.
10 Chambers

Ett av höstens måste, helt klart. Hoppas Rocksteady kan toppa den något oväntade debuten.


signatur
Medlem

Ser det lite sirapssegt ut eller? Bara jag som tycker att det inte går tillräckligt snabbt. Fast det är klart, man ska gärna hinna reagera också

Skägg.
10 Chambers

Det första spelet hade ju en väldans skön tyngd i slagsmålen, snabbare strider skulle nog förta den känslan något.


signatur
Medlem

tycker det ser grymt bra ut.. härligt "flow" i striderna.. blir att skaffa till PS3an


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Kommer bli årets spel (igen) Är det Riddler som är på bilden, han ser lite äldre ut än vad jag trodde


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Första spelet var så jävla bra.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Ser riktigt riktigt bra ut och skoj! Blir ett givet köp!

1
Skriv svar