Bästa bärbara för beachen – DS/3DS

Robot
Bästa bärbara för beachen – DS/3DS

Semestertider, sommarlovstider, gyllene tider. Om du kan slita dig från datorn eller tv:n och behöver några perfekta strandalternativ till dina bärbara konsoler så behöver du inte undra längre. FZ har de hetaste tipsen.

#the-legend-of-zelda-phantom-hourglass, #the-legend-of-zelda-twilight-princess, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time, #pilotwings-resort, #ghost-trick-phantom-detective, #grand-theft-auto-chinatown-wars, #grand-theft-auto-iv


Medlem
Bästa bärbara för beachen – DS/3DS

Varför inget "Inget av dem" svar?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cane:

Varför inget "Inget av dem" svar?

Rösta då inte då det gäller bara dessa spelen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De kunde ju frågat vilket man helst ville ta med i sådanna fall, som det var formulerat nu så förväntade man sig ett inget av dem svar

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cane:

De kunde ju frågat vilket man helst ville ta med i sådanna fall, som det var formulerat nu så förväntade man sig ett inget av dem svar

Skriv bara här vad du skulle viljat ha med dig istället. Funkar så mycket bättre.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Yoshi Island Ds är sjuuukt svårt

speciellt att få alla banor 100%


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Redaktör
Ponny
Skrivet av Cane:

Varför inget "Inget av dem" svar?

Asch, vill du inte ha något av dessa så skriver du det här. That's why kommentarsfält is so fantastic!

Själv väljer jag mellan Zelda och Ghost Trick... men just idag får det bli... Zelda. Tråkigt svar, men det är ju så himla mycket sommar!


signatur

En Bamseponny av folket

Var är Rune Factory?

skulle också välja "Inget av dem". Har redan 3 av 5 listade, inget för stranden.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Till att börja med så är alla spelen bra, och mina favoriter där är GTA och Zelda.

Men på stranden vill jag ha något lättsmält casual, jag vill ha pilotwings på stranden.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Ser att många svarat Yoshi's Island. Det är SÅ mycket sämre än det första på SNES.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Ser att många svarat Yoshi's Island. Det är SÅ mycket sämre än det första på SNES.

Bökigare att ta med sig ett SNES till stranden dock.

Mina svar blir Superbrothers: Sword & Sworcery EP (iPhone), Zookeeper DX Touch Edition (iPhone) och Tactics Ogre: Let Us Cling Together (PSP). Och ja jag vet att det var DS/3DS, men eftersom jag inget äger så plockar jag från två andra bärbara enheter.

Medlem

Varför inga PSP-spel?

Phantom Hourglass var nice men inget jag hade orkat spela om och Yoshi Island DS... nja, vill inte... Tror jag hade tagit en bok ut till stranden istället, inget av mina DS-spel lockar

Medlem

Okej, jag glömde läsa inledningen. PSP senare. Behöver inte svara på min fråga

Medlem

Kan också rekommendera sömnhiten Solatorobo, ett japanskt action-light-RPG som kom ifrån ingenstans men visade sig vara ett otroligt trevligt och vackert spel för DSen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Solatorobo


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

1
Skriv svar