Världshistoriens vansinnigaste handkontroller – plats 6-10

Robot
Världshistoriens vansinnigaste handkontroller – plats 6-10

Vad är det absolut knäppaste, sjukaste och mest anskrämliga som någonsin använts för att styra ett spel? Vi svarar med Johan Martinssons Topp 10-lista. Detta är första delen, men den andra kommer redan i morgon.

#resident-evil-4, #wii-fit-plus


Medlem
Världshistoriens vansinnigaste handkontroller – plats 6-10

Skön läsning!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Att läsa detta efter att ha jobbat 11 timmar natt, är kanske inte det bästa har då fan aldrig skrattat så mycket på ett jädra bra tag !

Medlem
Skrivet av voicu:

Att läsa detta efter att ha jobbat 11 timmar natt, är kanske inte det bästa har då fan aldrig skrattat så mycket på ett jädra bra tag !

Just min tanke. ( Även om min natt bara bestod av 8 timmar. ) Min sida gör ont. Ge mig fortsättningen omedelbart.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

9 timmar.. kom precis hem.. ROFL. Ge mig Warrior handkontrollen!!!


signatur

äldre än dig!

Medlem

haha.. kul artikel, bra jobbat!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Priceless!, Bra jobbat

Medlem

Underbart! Jag satt och hade skittråkigt på jobbet fram tills nu, detta fick mig att få ont i magen av skratt!
Mer, mer, meeeer!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Många klassiker där ja

Citat:

Plus, with LaserScope all of the awesome game action sound goes right to your own ears. Not your Mom's and Dad's.

Ja just det, att ungen vrålar TURBO FIRE! för full hals varannan sekund måste vara väldigt mycket mindre störande. Tummen upp för omtänksamheten.

Medlem

Angry Videogame Nerd har testat LaserScope....
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/340...
vid 06:45 kommer den...

Medlem

PowerGlove lär ju vara en som dyker upp på listan

AW8
Medlem

Hahahaha, skrattade högt åt Wii wings och den demoniska The Warrior-kontrollen!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

He klart sköna prylar!

Wii wings, vafan tänkte dom. Klart alla vill va en höna! ))

Jag trodde först att det stod Världshistoriens ''vanligaste'' handkontroller... Jag blev rätt paff då när jag såg en motorsåg på första-sidan

Medlem

Ser fram emot nästa del. Och missar ni min favorit så blir jag sur

MFZ
Medlem

wii wings enda syfte är väl att det ska SE roligt ut, inte att det ska vara till nån hjälp antar jag.. såvida man inte räknad det minimala luftmotståndet som nån form av träning.

jag hade iaf antagligen garvat gott om jag såg en polare vifta med dom.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Jag hade ett Konami Laserscope som jag spelade Duck Hunt med, vilken känsla det blev hittade det på rea i en leksaksaffär för typ 50 spänn eller nått sånt.

Det spelar ingen roll vad man skriker och den gör ingen skillnad på "fire" eller "turbo fire" förutom att det sistnämnda kanske skulle tolkas som två skrik och då skjuter två skott, man var tvungen att skrika korta saker så inte alla tre skott i Duck Hunt sköts på en gång.

Vi kom fram till att det enklaste var att slå lite lätt på mikrofonen istället för att skrika som en tok. Det var dock väldigt mycket lättare att sikta med Laserscopet än med den vanliga ljuspistolen, man hade ett rött sikte framför ögat och allt man behövde göra var att vrida huvudet lite.

Medlem

Lite för mycket svordomar och utropstecken... Annars underhållande läsning

Medlem

Haha vad i helvete är den där warrior för någonting?

Medlem

Man har ju ett Nintendo Scope instoppat i garderoben, faktist. Som jag skrattade! Hade glömt att jag faktist äger en.

Medlem
Skrivet av Zkruv:

Angry Videogame Nerd har testat LaserScope....
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/340...
vid 06:45 kommer den...

Den tackar vi för


signatur

Rwa?

Medlem

Riktigt underhållande artikel! Det enda jag saknar är lite försäljningssiffror för dessa underbara skapelser

Medlem

Haha, sicka idiotiska produkter! LaserScope känner man igen från AVGN


signatur

Game long and prosper

Medlem

Haha! Maten flög nästan ut. Så fort jag läste "fälla gammelgranen" så började jag skratta. Usch, jag är för trött. Riktigt skön artikel, Johan!

Medlem

Trevlig läsning! Har faktiskt en sån Nintendo Scope liggandes i källaren haha. Den är faktiskt gigantisk!

Medlem

Underbar artikel! Känner mig lite nostalgisk trotts att jag inte har varit med om någon av dessa kontrollerna.


signatur

The only thing worse than dead people is dead people who are living

Medlem

Angående laserscope-grejen

"I just killed a bird by screaming "fuck".

- Angry Video Game Nerd

Medlem

Haha!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

När jag köpte nintendo scope då den släpptes tyckte jag den var totally awsome nu ligger den och samlar damm. Fast såklart drar jag på mig min bazooka och blastar lite då och då.

Medlem

Skulle lätt vilja ha den där Warrior, den va cool.

12
Skriv svar