Kvinnor gillar onlinespelande mer än sex

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

#3. Så 84%-70%=14% av 49% som bockat för nöjd med spelsession men inte sex.
Det är 6.7% som var mer nöjda med spelandet än sexlivet.

Det står ej hur många som var kvinnor av dom 2052 tillfrågade var heller... så även om alla 2052 st skulle ha varit kvinnor så hade de varit: 0,067x2052=137,484 st ... asså HELA 137st som ska stå för alla kvinnor i England.... it's sick I tell ya...

Medlem
Skrivet av Zkruv:
Skrivet av LariosoDog:

#3. Så 84%-70%=14% av 49% som bockat för nöjd med spelsession men inte sex.
Det är 6.7% som var mer nöjda med spelandet än sexlivet.

Det står ej hur många som var kvinnor av dom 2052 tillfrågade var heller... så även om alla 2052 st skulle ha varit kvinnor så hade de varit: 0,067x2052=137,484 st ... asså HELA 137st som ska stå för alla kvinnor i England.... it's sick I tell ya...

Det finns tre olika lögner. Lögn, förbannad lögn och statistik.

Medlem

Har väldigt svårt att tro det... er ju en ren lögn.

Medlem

Att sätta sig på toan med en ny färsk tidning och skita är väl ändå det allra mest givande i hela världen?

Inaktiv

Börjar bli ruskigt låg nivå på nyheterna.. synd för detta har vart en bra sida.


signatur

äldre än dig!

FM-guru
F.d. Sisyr

Precis som LariosoDog påvisade är rubriken galet missledande. Trodde man skulle få slippa sensationsrubriker på en gamingsajt, men jag antar att alla har sina fläckar.

Skrivet av StraxDax:

lite förvånande med tanke på att tjejer har ju mer kul när det gäller sex, multiorgasmer, fontänorgasmer medmera, och dom kan ju ligga en bra stund och pilla på sig själv,
hade man vart tjej så hade ju ens egen mus vart mer intressant än datorns mus.

Titta mindre på porr och kom med i matchen.

Medlem

Vem fan gillar "könsligt" umgänge ;P

Medlem

Och där nådde FZ samma djup i journalistavgrunden som Aftonbladet/Expressen. Grattis.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Här har vi förklaringen till varför den nordiska rasen håller på att utrota sig själva, alla sitter och kastar bort sina liv framför datorerna istället för att vara produktiva i samhället. Passar nog vissa på denna planet PERFEKT.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Zkruv:
Skrivet av LariosoDog:

#3. Så 84%-70%=14% av 49% som bockat för nöjd med spelsession men inte sex.
Det är 6.7% som var mer nöjda med spelandet än sexlivet.

Det står ej hur många som var kvinnor av dom 2052 tillfrågade var heller... så även om alla 2052 st skulle ha varit kvinnor så hade de varit: 0,067x2052=137,484 st ... asså HELA 137st som ska stå för alla kvinnor i England.... it's sick I tell ya...

Bra iaktagelse. Det kan ju vara rätt snedfördelat.

Medlem

Ja det tror jag säkert, dom tjejerna som inte har varit med mej än tycker säkert så.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

sånna här undersökningar och generaliserade bedömningar får det att krypa under skinnet på mig.. När jag själv svarat på dumma frågeformulär så har jag gett dumma svar! Och vad är det för spel? Farmville? =P


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

*tar av mig kritiska glasögon*

Oj, nu lärde jag mig någonting!

*tar på mig kritiska glasögon*

Nej.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av gryzor:

Här har vi förklaringen till varför den nordiska rasen håller på att utrota sig själva, alla sitter och kastar bort sina liv framför datorerna istället för att vara produktiva i samhället. Passar nog vissa på denna planet PERFEKT.


Jag tror... Jag tror jag ska gå nu.

Medlem

Det roliga är ju att det inte står någonstans att de tycker om något mer än det andra. En liten undersökning som detta skulle jag säga inte visar något alls.

Medlem

Jag spelar också hellre än har sex, tragiskt men sant?!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av gryzor:

Här har vi förklaringen till varför den nordiska rasen håller på att utrota sig själva, alla sitter och kastar bort sina liv framför datorerna istället för att vara produktiva i samhället. Passar nog vissa på denna planet PERFEKT.


Jag tror... Jag tror jag ska gå nu.

hehe ja.. och så var undersökningen i England.. är de av den "nordiska" rasen?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Om vissa fruntimmer hellre sitter och lirar Farmworld, eller va fan det nu heter, så får dom la göra det..

Känns inte som objekten i fråga hade kunnat tillföra någonting i ett samlag ändå, så det kanske är lika bra att dom håller sig till lite grisar och traktorer..

Skrivet av gryzor:

Här har vi förklaringen till varför den nordiska rasen håller på att utrota sig själva, alla sitter och kastar bort sina liv framför datorerna istället för att vara produktiva i samhället. Passar nog vissa på denna planet PERFEKT.

Haha, osäker på om du är seriös eller inte men oavsett vilket var det här fruktansvärt roligt. Ännu bättre blir det med signaturen du kör med!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, osäker på om du är seriös eller inte men oavsett vilket var det här fruktansvärt roligt. Ännu bättre blir det med signaturen du kör med!

Inte sådär jättemycket, men klockan var trots allt 5 på morgonen, lite halvsvårt att vara 100% fyndig när John Blund har skyfflat sömngrus i ögonen tills skyffeln gått av och han står och HÄLLER NED skiten i ögonlocken säckvis. Sattyg.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Känns inte som det är någon idé att ta på mig "PK"-rollen i den här tråden...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Känns inte som det är någon idé att ta på mig "PK"-rollen i den här tråden...

Inte?

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av gryzor:

Här har vi förklaringen till varför den nordiska rasen håller på att utrota sig själva, alla sitter och kastar bort sina liv framför datorerna istället för att vara produktiva i samhället. Passar nog vissa på denna planet PERFEKT.


Jag tror... Jag tror jag ska gå nu.

hehe ja.. och så var undersökningen i England.. är de av den "nordiska" rasen?

Ja, en liten spillra iaf..
Dom hade ju inte mycket att välja på förr..

Medlem

MIn tjej gillar sex mer :).

Moderator | Testpilot

Mer Aftonbladet rubriker please!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Mer Aftonbladet rubriker please!

Fler särskrivningar uppblandat med engelska, snälla!

Nej, jag trollade bara lite med dig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dessa kvinnor har uppenbarligen inte träffat mig ännu..

Medlem

Vissa tjejer får ju nästan aldrig/aldrig orgasm och annat obehag med sex så det är nog inte alldid så roligt att vara brud........

Medlem
Skrivet av Manley:

Inte?

Nä.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar