Might & Magic: Heroes VI försenas sex veckor

Robot
Might & Magic: Heroes VI försenas sex veckor

Black Hole Entertainment menar på att de fick in så mycket feedback under föregående beta att de inte kan med att släppa spelet innan det är klart. Betan drar även igång igen inom kort.

#might-magic-heroes-vi-1, #black-hole-entertainment


Medlem
Might & Magic: Heroes VI försenas sex veckor

Ubisoft ska bara lägga in sitt fina DRM, först.

Medlem

bruum bruuum, *posted Fri August 05 2011 01:21
Hello Heroes

During the first phase of the Beta you were very active and provided us with very valuable feedback: your suggestions about general balance, factions balance and bug reports were very useful to us. Thank you!

Thus, we took the decision to delay the release of Might & Magic Heroes VI in order to secure a bit more time for the dev team to take into account your comments and deliver the best quality game.

Might & Magic Heroes VI will be released on October 13th.

The Beta will reopen on August 16th. All fans who preordered the game via a regular retailer or won a key in a community contest will be able to play. During this second phase of the Beta more maps (solo and multi) and features will be available. We will keep you informed about it in our further news.

Best regards,

The M&M’s team

saxat utan någon tillåtelse någonstans från hommvi forum...jag hatar tröga anti kund drm men jag är inte så nötig att jag ser onda troll runt varje hörn som vissa andra gör...

Medlem

Hm...
Enligt mig var betan ganska bra men dock så verkade raserna vara lite obalanserade

Medlem

Mig stör det inte att de flyttar fram det, det är bara bra då hinner man lira noggrant genom Deus Ex och andra spel som kommer i sep.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Visar iallfall att dom vill släppa något som alla oss fans vill ha och lyssnar på oss, finns en del utvecklare som skulle släppt den ändå och kanske fixa det med updates 3 månader senare. Nä det är starkt av dom att välja att ge dom mer tid att fixa spelet^^

Medlem

Bah - två av de runt 10 spel förbokat är redan försenade...ska samtliga spel komma samma månad istället?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är bara bra när företag vågar (och får lov) finslipa sina spel innan de släpper dem.

Tråkigt om man ivrigt väntar på spelet dock.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Bah - två av de runt 10 spel förbokat är redan försenade...ska samtliga spel komma samma månad istället?

Du kan i alla fall trösta dig med att du kan spela betan.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Bah - två av de runt 10 spel förbokat är redan försenade...ska samtliga spel komma samma månad istället?

Får hoppas du förhandsbokat dem på de ställen som erbjuder extramaterial eller riktigt låga priser

1
Skriv svar