GC: Gratis Warhammer Online tillkännagett

Robot
GC: Gratis Warhammer Online tillkännagett

EA har utannonserat ett nytt MMORPG, och inte vilket som helst. Det här är Warhammer Online: Wrath of Heroes och vi har den första trailern.

#warhammer-wrath-of-heroes, #ea


Medlem
GC: Gratis Warhammer Online tillkännagett

lika bra att vänta på dark millenium )

Medlem

Vad hände med det gamla Warhammer MMOt? Age of Reckoning eller vad det hette? Det här spelet har inget med det att göra med?

Medlem

wee ännu ett spel där man blir storpiskad av dom med fetare plånböcker gissar jag på


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

det där såg ju ... skit ut faktiskt, sämre än originaldyngan

Medlem

Va fan? Det är ju samma motor och allting som WAR: Age of Reckoning. Satans också, jag hade förväntat mig någonting bättre. Kan inte säga det är mycket till "fartfyllt" PvP ifall man måste spamma Tab för att markera sin motståndare och sedan sitta och nöta ut 1-6 tangenterna.

Medlem

Cel-shading? Sweet.
EDIT_Jäklar vad svårt det skulle vara att stava cel-shading

Moderator | Testpilot

Så..Age of reckoning med ett annat namn.. kul.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

varför blir spelen mer och mer gratis? Om 10 år är allt Free2play och sen ska det handlas hattar, vapen och annat skit.

Medlem

Så de tar de bästa delarna av Age of Reckoning (scenario-pvp'n) och gör det till ett f2p spel, och lägger till ett tredje lag istället för att göra det till en tråkig variant av arena-pvp? Sweet. Hoppas man inte kan köpa fördelar bara.

Medlem
Skrivet av showerguy:

varför blir spelen mer och mer gratis? Om 10 år är allt Free2play och sen ska det handlas hattar, vapen och annat skit.

Anledningen är att free2play drar, i flesta fall, in mångt om mycket mer riksdaler än det klassiska köp-och-spela

Medlem

EA vill väl bara tjäna extra pengar på warhammer online märket eftersom warhammer online levde inte upp till deras ( i subs dvs pengar ) förväntingar tror jag...


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Hm, ser småcharmigt ut. Kanske värt ett prov

Medlem

Inte direkt vad jag vill se med titeln Warhammer Hoppas de blir av med licensen fortare än körv!


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Va fan? Det är ju samma motor och allting som WAR: Age of Reckoning. Satans också, jag hade förväntat mig någonting bättre. Kan inte säga det är mycket till "fartfyllt" PvP ifall man måste spamma Tab för att markera sin motståndare och sedan sitta och nöta ut 1-6 tangenterna.

Och ändå har det den bästa PvP'n i MMO-världen just nu


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Jonlissla:

Va fan? Det är ju samma motor och allting som WAR: Age of Reckoning. Satans också, jag hade förväntat mig någonting bättre. Kan inte säga det är mycket till "fartfyllt" PvP ifall man måste spamma Tab för att markera sin motståndare och sedan sitta och nöta ut 1-6 tangenterna.

Och ändå har det den bästa PvP'n i MMO-världen just nu

+1

1
Skriv svar