GC: Gratis Warhammer Online tillkännagett
EA har utannonserat ett nytt MMORPG, och inte vilket som helst. Det här är Warhammer Online: Wrath of Heroes och vi har den första trailern.
#warhammer-wrath-of-heroes, #ea
Va fan? Det är ju samma motor och allting som WAR: Age of Reckoning. Satans också, jag hade förväntat mig någonting bättre. Kan inte säga det är mycket till "fartfyllt" PvP ifall man måste spamma Tab för att markera sin motståndare och sedan sitta och nöta ut 1-6 tangenterna.
Va fan? Det är ju samma motor och allting som WAR: Age of Reckoning. Satans också, jag hade förväntat mig någonting bättre. Kan inte säga det är mycket till "fartfyllt" PvP ifall man måste spamma Tab för att markera sin motståndare och sedan sitta och nöta ut 1-6 tangenterna.
Och ändå har det den bästa PvP'n i MMO-världen just nu
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Och ändå har det den bästa PvP'n i MMO-världen just nu
+1