Vinn Deus Ex: Human Revolution!
Nästan klar med pre-loaden via steam. Vet inte om jag skulle vilja ha det på konsol dock
Men trevligt spel hur som helst.
Hur vet du det?
Intuition. Seriously. Jag brukar veta sånt av någon anledning :s
Finns flera spel som failat som jag redan innan jag spelat dem bara visste skulle misslyckas.
Jag tror folk överspelar det här med 3rd person cover systemet skulle förstöra spelet.
Jag vill inte sätta de orden i sten, då jag gillar både första och tredje persons vinkeln.
Men jag tror det kan passa i sammanhanget.
Jag brukar känna vilka spel jag kommer att gilla också. Åtminstone 8 av 10 köp faller mig i smaken. Då räknar jag dock inte med spel jag skaffar bara för att spela med polare.
Jag skiter även i att "följa" recensioner. Det kan vara kul att se någon annans åsikt, men jag bryr mig inte om deras betyg.
Jag ignorerar alltid recensioner som ger max poäng eller extremt låga. Ett finare sätt att säga att jag skiter i vad fanboys/haters tycker respektive. Ge mig fakta så jag kan skapa min egen uppfattning. "Jag tycker" hör inte hemma i en bra skriven recension enligt mig.
"If the road ahead is long, don't turn back"
Alltid kul med tävlingar
Synd bara att ingen pc version var inkluderad i denna tävling. Avstår nog eftersom man själv saknar konsol.
Behöver ju inte hindra en från att tävla, antingen kan man sälja vinsten eller så ger det en sporre till att köpa konsolen så man kan spela spelet man vunnit.
Du har till och med onsdag på dig att delta – lycka till!
Fyller ju 20 på onsdag. Vore inte en pjåkig present alltså. :3
Nåväl, lycka till gott folk!
Deus Ex Human Revolution och Mass Effect serien är de enda spel som jag faktisk skulle köpa en konsoll för att spela. Så om jag mot all förmodan vinner så blir det nog en troligen en konsoll och större konsollhatare än mig får man leta efter, det säger ju också något om hur bra spelet är.
Alltid kul med tävlingar
Synd bara att ingen pc version var inkluderad i denna tävling. Avstår nog eftersom man själv saknar konsol.
Behöver ju inte hindra en från att tävla, antingen kan man sälja vinsten eller så ger det en sporre till att köpa konsolen så man kan spela spelet man vunnit.
Då är det isf bättre att låta någon annan vinna som vill ha spelet och inte pengarna som det ger vid ett eventuellt byte i form av kontanter i butik.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Vi försökte (förstås) få med pc-versionen också, men de var dessvärre slut hos utgivaren. Men recensionen görs på pc i alla fall, det kanske kan vara en tröst.
Toppen! Då får jag kika in i morgon och läsa den
PC ska det vara, keep it up
Game long and prosper