Vinn Deus Ex: Human Revolution!

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Ish:

Nästan klar med pre-loaden via steam. Vet inte om jag skulle vilja ha det på konsol dock
Men trevligt spel hur som helst.

Hur vet du det?

Intuition. Seriously. Jag brukar veta sånt av någon anledning :s
Finns flera spel som failat som jag redan innan jag spelat dem bara visste skulle misslyckas.
Jag tror folk överspelar det här med 3rd person cover systemet skulle förstöra spelet.
Jag vill inte sätta de orden i sten, då jag gillar både första och tredje persons vinkeln.
Men jag tror det kan passa i sammanhanget.

Jag brukar känna vilka spel jag kommer att gilla också. Åtminstone 8 av 10 köp faller mig i smaken. Då räknar jag dock inte med spel jag skaffar bara för att spela med polare.

Jag skiter även i att "följa" recensioner. Det kan vara kul att se någon annans åsikt, men jag bryr mig inte om deras betyg.

Medlem

Det här tror vi på, bra tävling (och jag tänker inte nämna bristen på PC-version, ni skänker bort det ni kan och får)! Lycka till folk.

Ish
Medlem

Jag ignorerar alltid recensioner som ger max poäng eller extremt låga. Ett finare sätt att säga att jag skiter i vad fanboys/haters tycker respektive. Ge mig fakta så jag kan skapa min egen uppfattning. "Jag tycker" hör inte hemma i en bra skriven recension enligt mig.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Har redan köpt i förväg och preloadat på steam, men lycka till ni andra.

Medlem

kom igen nu tycker jag kan vinna något tillslut spelet släpps ju bara någon dag innan min födelsedag med.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av magma:

Alltid kul med tävlingar

Synd bara att ingen pc version var inkluderad i denna tävling. Avstår nog eftersom man själv saknar konsol.

Behöver ju inte hindra en från att tävla, antingen kan man sälja vinsten eller så ger det en sporre till att köpa konsolen så man kan spela spelet man vunnit.


signatur
Inaktiv
Citat:

Du har till och med onsdag på dig att delta – lycka till!

Fyller ju 20 på onsdag. Vore inte en pjåkig present alltså. :3
Nåväl, lycka till gott folk!

Medlem

Deus Ex Human Revolution och Mass Effect serien är de enda spel som jag faktisk skulle köpa en konsoll för att spela. Så om jag mot all förmodan vinner så blir det nog en troligen en konsoll och större konsollhatare än mig får man leta efter, det säger ju också något om hur bra spelet är.

Inaktiv

Dags att kanske köpa en konsol då? snåla jävlar.

Medlem
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av magma:

Alltid kul med tävlingar

Synd bara att ingen pc version var inkluderad i denna tävling. Avstår nog eftersom man själv saknar konsol.

Behöver ju inte hindra en från att tävla, antingen kan man sälja vinsten eller så ger det en sporre till att köpa konsolen så man kan spela spelet man vunnit.

Då är det isf bättre att låta någon annan vinna som vill ha spelet och inte pengarna som det ger vid ett eventuellt byte i form av kontanter i butik.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Lycka till allihopa!
Och ni som klagar på att denna tävling "endast" lottar ut konsollversionerna skärp er, var glad över att FZ hela tiden har tävlingar för sina läsare.

Inaktiv

fan vad det ska whinas.. var glad att FZ ens får några exemplar att ge ut.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi försökte (förstås) få med pc-versionen också, men de var dessvärre slut hos utgivaren. Men recensionen görs på pc i alla fall, det kanske kan vara en tröst.

Toppen! Då får jag kika in i morgon och läsa den
PC ska det vara, keep it up


signatur

Game long and prosper

Medlem

När kommer recensionen?


signatur

Meep!

Redaktör
12
Skriv svar