Max Payne 3 i mars

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Reize:
Skrivet av skogsvilden:

Kommer iaf. att bli epic fail då det släpps samtidigt som tidernas mest efterlängtade och fruktade spel Mass Effect 3, slutet på den magnifika sci-fi sagan

lol u mad?

Förresten är det ingen liten indieutvecklare vi snackar om här, det är R*. O de har ingen särskild erfarenhet av misslyckad marknadsföring.

Se? jag lyckades helt kringgå faktumet att ME2 var ett av 2010s absolut mest överskattade spel och att ME3 antagligen kommer vara ännu sämre!!

Så sant, så sant. Rockstar misslyckas sällan, och aldrig med stortbudgetspel. Tvekar inte om att Max Payne 3:s marknadsföring kommer vara lika påkostad och gedigen som ME3:s dito. ME2 var inte dåligt, men det var långt ifrån så bra som många påstår, briljanta karaktärer till trots.

Håller med till fullo, ME2 var ett bra spel. Men striderna blev snabbt stela och repetetiva, och sidequests var ungefär lika innehållsfulla som Anna Ankas hjärna... konversationerna var det enda som verkligen levde upp till de förväntningar man har på ett stort företag som Bioware.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Det går inte att misslyckas med en snubbe som Max Payne.

Eem kolla bara på filmen`? en TOTAL fail!!

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Tror att det kommer leva upp till MINA förväntningar

Tror att spelet lever upp till mina förväntningar också. jag tror att det blir en smärre katastrof.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

AW8
Medlem

Jag hoppas på något bra, det är ju Rockstar!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av norrby89:
Skrivet av ScarFace:

Det går inte att misslyckas med en snubbe som Max Payne.

Eem kolla bara på filmen`? en TOTAL fail!!

Nej då, filmen ägde.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Jag tror Max Payne 3 kommer sluta som en 7/10 typ av generisk shooter med lite trött remastered bullettime eller nåt sånt och kommer inte leva upp till orginalen. Säkert helt ok spel som standalone för de som aldrig spelat Max Payne. Det duger inte.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Blazing_Angel:

När jag tänker på detta går det inte undgå Max Payne filmen från 2008
Därav är mina förväntningar inte speciellt höga.

Har inte vågat se den än, är den så hemsk?

Det där har vi ju redan diskuterat på djupet i kommentatortråden för förra Max Payne nyheten. Vi kom fram till att jag hade rätt om att det är en helt ok actionrulle.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

... Vi kom fram till att jag hade rätt om att det är en helt ok actionrulle.

Hehe...:)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av norrby89:
Skrivet av ScarFace:

Det går inte att misslyckas med en snubbe som Max Payne.

Eem kolla bara på filmen`? en TOTAL fail!!

Nej då, filmen ägde.

Haha! En av de sämsta filmerna 2008.

12
Skriv svar