Neutralisera snarkare

Inaktiv
Neutralisera snarkare

Jag behöver tips för att neutralisera min måltavla som är en snarkare i högsta klass. Har vi några erfarna snarkare här inne?

Skrika eller putta på personen i fråga hjälper inte!

Medlem
Medlem

Lägg h*n på magen sin.

Medlem
Skrivet av Lowblowz:

Skrika eller putta på personen i fråga hjälper inte!

hehe Jag läste "Skrika eller prutta på personen i fråga hjälper inte!" och tänkte vad du var för ond och sjuk människa =p

Inaktiv

Snarkar själv väldigt högt och min vän har börjat att använda öronproppar när vi slaggar hos varandra

Annars så får jag offra mig ibland och lägga mig på magen..

Medlem

sätt en plast påse över huvudet på h*n!.. Om du har provat detta så får man väll försöka lägga personen på magen

Medlem
Skrivet av showerguy:

Snarkar själv väldigt högt och min vän har börjat att använda öronproppar när vi slaggar hos varandra

Annars så får jag offra mig ibland och lägga mig på magen..

Att ligga på magen är ju det bekvämaste!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

finns speciella inlägg man kan ha i flabben för att förhindra snarkning, men man ska tydligen bli väldigt torr i flabben av det så det kan vara svårt att somna. kanske kan vara nåt att kolla upp ändå?

Medlem
Skrivet av Mr. Andersen:
Skrivet av Lowblowz:

Skrika eller putta på personen i fråga hjälper inte!

hehe Jag läste "Skrika eller prutta på personen i fråga hjälper inte!" och tänkte vad du var för ond och sjuk människa =p

det läste jag med, är väl antaligen vad som ligger närmast till hands i hjärnan haha

ligga på sidan/mage kan nog hjälpa mot snarkande.


signatur
Medlem

Pröva att sära på benen, då ramlar pungen ner och täpper till tvärdraget.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Gå till läkare och undersök varför personen snarkar, kanske behöver göra ingrepp...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Gå till läkare och undersök varför personen snarkar, kanske behöver göra ingrepp...

Haha nejnej.. människan har snarkat sedan begynnelsen... inget man ska undersöka tills man blir gammal.

Medlem

Jag läste knarkare, hade inte glasögonen på mig så jag blev lite rädd när jag läste inläggen!

Inaktiv

En pruttande knarkare! Haha säger då de..

Jag har läst någonstans att man kan tejpa munnen, är detta något att testa?

Medlem

Finns en sorts plåster som man sätter på näsan som vidgar näsöppningarna, satte sånt på tanten och märkte stor skillnad. Tyvärr för mina öron har vi slut på dom nu, blir o knattra iväg till Apoteket för mera.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Såna plåster fungerar utmärkt, kör på det!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av r3lev4nt:

Såna plåster fungerar utmärkt, kör på det!

De funkar alldeles utmärkt!
det svåraste är att få dit dem utan att väcka personen ifråga.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar