Trackmania 2 ute nu – missa inte lanseringsrullen

Robot
Trackmania 2 ute nu – missa inte lanseringsrullen

Fantasifulla banor och smidigare banbyggarverktyg tvingar fram spelsuget.

#trackmania-2-canyon


Medlem
Trackmania 2 ute nu – missa inte lanseringsrullen

Detta ska köpas!

Medlem

Dom borde släppa ett demo så man vet om man köper grisen i säcken eller inte.

Medlem

Varför inget demo? förr fanns det massa demos...


signatur

Easy - Medium - Hard - Experienced - Hardcore - Impossible - Chuck? Norris

Medlem
Medlem

Jag köpte detta under betan, nåntng som jag märkte var att det var MYCKET svårare, på det " vanliga " trackmania så kunde man ju hyffsat lätt komma på top 3 om man visste vad man gjorde, men det här var en enorm skillnad.. hela svängfunktionen är helt annorlunda, känns annorlunda, ska väll kännas mer verkligt med förvänta er inte en kopia av det gamla trackmania fast med bättre grafik för det är det inte. Iaf inte när jag körde för 1 månad sen ^^

Medlem

Får detta gratis i och med ny CPU, me like!

Plus, musiken är Professor Kliq - Traffic Cars. Den är lite svår att hitta dock.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Jag köpte detta under betan, nåntng som jag märkte var att det var MYCKET svårare, på det " vanliga " trackmania så kunde man ju hyffsat lätt komma på top 3 om man visste vad man gjorde, men det här var en enorm skillnad.. hela svängfunktionen är helt annorlunda, känns annorlunda, ska väll kännas mer verkligt med förvänta er inte en kopia av det gamla trackmania fast med bättre grafik för det är det inte. Iaf inte när jag körde för 1 månad sen ^^

Håller med, det känns rätt off, fast det kan ju vara en vanesak också.

Inaktiv

Jag älskar de, drifting känslan är riktigt skön!

Medlem

´Trackmania är kul som fan


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Köper nog när det släpps till steam. Har en del att lira nu så jag klarar mig ett tag framöver!

Medlem

Japp, hade också köpt om det fanns på Steam. Orkar inte ha mina spel utspridda över random plattformar.

Medlem

Fast de tvingar dig inte att använda deras plattform heller Du laddar bara ned installationsfilerna löst om du vill
Sen kan du bränna ut dem på en dvd så har du dem

Medlem
Medlem

Väcker helt klart gamla minnen från "stunts" Sjukt kul spel!

Medlem
Skrivet av Smileynator:

Väcker helt klart gamla minnen från "stunts" Sjukt kul spel!

Kan hålla med om att det är kul nu när man har spelat lite mer, men(!) A08 -__- Klarade den visserligen på första försöket, men det slutade med att jag backade ungefär halva banan, likförbaskat så var den nog lättare baklänges än framlänges då jag knappt kommer ner för backen på alla försök efter:p

Medlem
Skrivet av Friberg:

Tack, verkar vara riktigt jäkla nice

Medlem

När släpps det i butik?? Har lirat föregångaren i flera år nu, otroligt bra spel

Medlem
Skrivet av xverminator:

När släpps det i butik?? Har lirat föregångaren i flera år nu, otroligt bra spel

Download only såvitt jag vet. men om man köper det är det bara tanka ner och bränna på skiva eller spara undan iso:n.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av skauninG:

Plus, musiken är Professor Kliq - Traffic Cars. Den är lite svår att hitta dock.

http://grooveshark.com/s/Traffic+Cars/3xo7Qc?src=5

1
Skriv svar