UFO och Aliens, finns dom? :O

Medlem

Vad tänker dom som sett denna? https://www.youtube.com/watch?v=HxQN2tkQHs8&pp=ygUNamVzc2UgbW...
Rätt så intressant ändå tycker då jag!

Medlem
Skrivet av mAxi89:

Vad tänker dom som sett denna? https://www.youtube.com/watch?v=HxQN2tkQHs8&pp=ygUNamVzc2UgbW...

Med tanke på att Nascafolket höll på med deformerade saker så är det nog mest troligt att det är vanliga deformerade människor.

Skrivet av mAxi89:

Jag är inte förvånad att det handlar om Sydamerika.

Det som alltid är oroväckande i dessa sammanhang är begreppet "Alien DNA" eftersom DNA, som vi känner till det (GACT), är ett fingeravtryck för liv från Jorden.
Varför finns inte detta "Alien DNA" uppladdat i sin kompletta sekvens enligt vedertagna genetiska undersökningar?

Sedan har de sedan förhistorisk tid haft en massa fuffens för sig i Sydamerika när det kommer till knepiga gravskick och underliga avsiktliga deformationer av människokroppen.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Releasehästryttare

Såg ni Alien earth igår nu då?

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg ni Alien earth igår nu då?

Jag såg mästerverket Battlefield Earth, räknas det?

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Jag såg mästerverket Battlefield Earth, räknas det?

Och jag sitter och väntar på Earth 2

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Jag nominerar detta till den bästa och mest underhållande tråden på hela FZ!

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Jag är inte förvånad att det handlar om Sydamerika.

Det som alltid är oroväckande i dessa sammanhang är begreppet "Alien DNA" eftersom DNA, som vi känner till det (GACT), är ett fingeravtryck för liv från Jorden.
Varför finns inte detta "Alien DNA" uppladdat i sin kompletta sekvens enligt vedertagna genetiska undersökningar?

Sedan har de sedan förhistorisk tid haft en massa fuffens för sig i Sydamerika när det kommer till knepiga gravskick och underliga avsiktliga deformationer av människokroppen.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/Tiw...

Nu har väl dom i klippet sagt att det aldrig är dom seriösa forskarna på projektet som kallat det 'Alien DNA' utan andra organ typ Perus regering som dragit med dessa uttryck. Men jag är enig, är ju inte säkert.

Angående avsiktliga deformationer så är ju det fakta, men i detta tillfälle så har dom ju scannat huvudena på de flesta av 'M' varianterna och funnit ut att dom inte hittat några som helst bevis för att det är avsiktliga deformationer, något de funnit i andra fall. Sen är det ju också sån att några av dessa har foster i magen som också har avlånga skallar

Spännande är det, Jesse har ju till och med i slutet erbjudit forskare, arkeologer och diverse andra fagfolk ner till Peru och betalar från egen ficka för att pröva teorierna till forskarna som redan är där så spännande är det

Medlem
Skrivet av nils45:

Med tanke på att Nascafolket höll på med deformerade saker så är det nog mest troligt att det är vanliga deformerade människor.

Tvilar starkt på att det är sån i detta tillfälle! Sen har vi ju den punkten om att dom hittat implantat i nacken på de flesta av dessa "mumier" av en metall som inte förekommer så ofta. Så det är mkt intressanta saker med 'M' varianten av dessa Har du kikat på klippet eller bygger du ditt argument bara utifrån vad du hört tidigare?

Medlem
Skrivet av mAxi89:

Tvilar starkt på att det är sån i detta tillfälle! Sen har vi ju den punkten om att dom hittat implantat i nacken på de flesta av dessa "mumier" av en metall som inte förekommer så ofta. Så det är mkt intressanta saker med 'M' varianten av dessa Har du kikat på klippet eller bygger du ditt argument bara utifrån vad du hört tidigare?

Tittade på hela klippet faktiskt, fast har lite svårt att hänga med i just hans Youtube kanal, man vill ju fokusera på ämnet och inte på hans babbel om hur han upplever det osv. Väldigt ensidigt och inte så ifrågasättande också, men jag ska se om jag kan hitta mer om det. Annars har man svårt att ta Jaime Maussan på seriöst allvar med hans Buga sphear som uppenbarligen hängde i från en lina på ett utav klippen.

Hittade detta klippet.

Medlem
Skrivet av nils45:

Tittade på hela klippet faktiskt, fast har lite svårt att hänga med i just hans Youtube kanal, man vill ju fokusera på ämnet och inte på hans babbel om hur han upplever det osv. Väldigt ensidigt och inte så ifrågasättande också, men jag ska se om jag kan hitta mer om det. Annars har man svårt att ta Jaime Maussan på seriöst allvar med hans Buga sphear som uppenbarligen hängde i från en lina på ett utav klippen.

Hittade detta klippet.

https://www.youtube.com/watch?v=KXAdaF5y-eI

Haha, ja alltså han är ju rätt avancerad i sin dialog till tider kanske. Men där är vi olika, jag tycker att hans babbel om hur han upplever det är riktigt nice! Och ifrågasättande, jag tycker ändå han är sunt skeptiskt. Fex. så säger väl han att han tror att dom små är rekreationer av dom stora, typ som hyllningar då han tycker att dom hade en poäng om att det kunde vara ett djurhuvud. etc. Sen är det väl tillräckligt med folk som ifrågasätter detta? Det är väl bara sunt att han går in och seriöst hör på dom som kommer med dessa annorlunda teorier

Ja den Buga delen kan man ju kanske ta lite mindre seriöst om man så vill. Men han är ju också väldigt öppen för att låta forskare och teamet till Jesse att se på de skanningarna live, så jag vet inte. Men mtp. mumierna så tycker jag att det är tillräckligt med data för att fler ska undersöka dessa seriöst

Skrivet av alias:

Jönsen ditt lilla sorry ass, Uber moderatorns lilla bitch. Uber är på en power trip, han har väl läst "härskarteknik" som alla göri tonåren. Ingen av er borde styra ett forum, jag har gjort det många gånger, större forum än det här mobbarforumet och aldrig tillåtit sammangaddningar. Att gå in som moderator och försöka visa sin "power" som uber här bara för att få en maktberusning. Så gör man bara inte.
Vet att jag blir bannad nu för att sagt sanningen, så sådana här i grunden sjuka forum med makthungriga mods och deras små bitches fungerar.
Hej då!
Jönsen en riktig Jöns. Hoppas jag träffar dig IRL.

Vänligen ge denna Legend och hjälte access igen. I mitt tycke den som bidragit i särklass mest till forumet!

Medlem
Releasehästryttare
Medlem
Skriv svar