Våldtäkt ger Skyrim mature-märkning i USA

Robot
Våldtäkt ger Skyrim mature-märkning i USA

Våldtäktsreferenser, sexuella teman och alkohol gör att ESRB delar ut hög åldersrekommendation till The Elder Scrolls V: Skyrim.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Våldtäkt ger Skyrim mature-märkning i USA

Älskar vuxenspel.

Känns också som att den stora nyheten är att ett drinking game är bekräftat?

Medlem

Gillar när dom gör spel som dom vill och inte för att få så låg åldersmärkning som möjligt.

Medlem
Medlem
Medlem

Mesiga amerikaner.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Mesiga amerikaner.

kommer väll få 16/18-års gräns här med så...

Medlem

tycker det är så synd att folk klagar över grafiken i detta spel som verkar bli underbart, verkar ju som random "pc-gud" skiter i story och mekanik så länge grafiken kan pressa hans dator till det yttersta


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

Remember - no Virgins...


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Det med åldersgräns på spel tycker jag bara är löjligt kan inte folk fatta skillnaden mellan ett spel och verklighet så ska man inte spela.

Medlem
Skrivet av Zkitz0:

Det med åldersgräns på spel tycker jag bara är löjligt kan inte folk fatta skillnaden mellan ett spel och verklighet så ska man inte spela.

det är för att ge mammor över hela världen en falsk känsla av trygghet av att deras barn inte ska kunna köpa våldsamma spel


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

...Quality Seal

Inaktiv

De är nog inte dummare än att de vet om att kidsen kommer köpa spelen ändå. Seriöst, vem låter sig hindras av åldersmärkning på spel?

Medlem

skulle dom göra en undersökning i svenska butiker skulle dom nog hitta en väldigt stor mängd som slarvar med att kolla leg på ungarna xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Zkitz0:

Det med åldersgräns på spel tycker jag bara är löjligt kan inte folk fatta skillnaden mellan ett spel och verklighet så ska man inte spela.

det är för att ge mammor över hela världen en falsk känsla av trygghet av att deras barn inte ska kunna köpa våldsamma spel

Nått åt det hållet men det hjälper ju inte direkt blir ju bara värre

Medlem

ja inte mig imot mer vuxet i spel är aldrig fel ^^

Medlem
Skrivet av Grottmongo:

Remember - no Virgins...

...aim for the chest and head...

Medlem

tekniskt sätt så är det inte så dom kollar hur gamla folk är , utan det är mer än sån där grej att om dom inte har en ålders markering på sin produkt så kan dom bli stämda eller nått är det väl, dom skyddar sig skälv genom att ha en markering också

Medlem
Skrivet av Natrium:

ja inte mig imot mer vuxet i spel är aldrig fel ^^

Jag håller med. Hoppas även de har korrekturläst all text så att spelet ger ett moget intryck.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

grymt , inga kompromisser!

Medlem

"Våldtäkt ger Skyrim mature-märkning i USA" låter ju som om man kan våldta kvinnor i spelet, tänkte "va fan nu då" när jag läste det

AW8
Medlem

"She . . . raped the men as cruelly as Bal had ravished her,"

Vampyr-snack! Daedric Lorden Molag Bal våldtog en kvinna vilket gjorde henne till den första vampyren.
Kul att det verkar snackas om vampyrernas ursprung i spelet!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Dom borde göra Skyrim som typ en **x simulator, så har man en gummi ''**tt*'' som man stoppar in ''s****'' i när man tryckt ned spel karaktären någonstans.. YAAAAAAAAY.. Borde funka på alla vart man än i spelet är oh på vakter om man lyckas ta dom bakifrån !! Om man är girl så finns andra hjälpmedel till awesomeness.. Attans vilket bra spel det skulle bli!

Medlem

Roliga amerikaner är Hugga av huvet på folk och döda och slakta med mycket blod går skit bra men så fort det är något naket eller något som har med det att göra så är det fy så hemskt!

Medlem

Om det betyder att innehållet blir mer seriöst och vuxet, så gärna det.

Moderator | Testpilot

BTW SLUTA MED AFTONBLADET RUBRIKER TACK!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

inte för att åldersgränserna gör nån nytta haha, men det låter bra iaf det ska vara äkta och rått thats the way aha aha i like it ;D

Medlem

Rubriken var ju lite smått missledande. Mindre kvällspress tack!

Inaktiv

Förmodligen överjävligt överdrivet...


signatur

Jag vill ha page....

Wow nu bara måste jag köpa detta


signatur
12
Skriv svar