Battlefield 3-beta i dag, AMD släpper drivrutiner

Medlem

Inte jag heller, och jag väntar på 2 st. En för MoH och en för förhandsbokning..

Medlem

Får vänta på att pöbeln får betan...

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Jaha, och vi som sitter på 4000-serien då? Trattar...

+1

Medlem

hmmm, kollade på gamespot beta tävlingen igår, där sa de att det skulle börja rulla ut nycklar runt lunch... var det pacific time? -9 GMT Hur som helst listade jag ut att det skulle bli kl 21:00 i kväll. Tvekar på att vi får det tidigare...? Men vore såklart trevligt!

Medlem

hur tankar man ner betan ??!! har köpt skiten över origin

Medlem

Jag var en av dom få utvalda som fick spela Alphan, så jag klarar mig tills Torsdagen.

Lite tråkigt och segt med samma bana. Hade gärna spelat Caspian Border med 32-64 spelare.

Ni kommer inte bli besvikna på Battlefield 3. Mycket mycket bra spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

får man någon "nerladdnings" länk i mailet eller ?? fattar inte vart man tankar beta clienten !!

Medlem

... så.. är denna betan öppen utifall man har förbeställt spelet från något annat ställe än Origin? Tacksam för svar!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

får man någon "nerladdnings" länk i mailet eller ?? fattar inte vart man tankar beta clienten !!

skulle tro att det kommer en nyckel i mailet som man fyller i i origin. "lös in produktkod".

Redaktör
Skrivet av vuze2143:

får man någon "nerladdnings" länk i mailet eller ?? fattar inte vart man tankar beta clienten !!

Pc-nedladdning sköts genom Origin. Om du fått koden loggar du in på Origin (hämtas här), klickar inställningsmenyn uppe till höger och väljer "Lös in kod".


signatur
Medlem

Enligt http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle... ska man fortfarande kunna få tidig tillgång till betan men enligt orgins programet är det över...

Medlem

vuze2143 2011-09-27 13:48:17 #37
får man någon "nerladdnings" länk i mailet eller ?? fattar inte vart man tankar beta clienten !!

Du klistrar in koden i origin! "redeeme code" så fixar de sig sen, för xbox så är de likadant fast genom xbox.com. står nog allt när man får mail. tror att de är såhär iaf!:P

Medlem

Australien har tydligen redan fått sina nycklar. Spelet gjordes i det här landet men folket på andra sidan jorden får spela före oss


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Behöver man fortfarande sitta och köra drivercleaner när man ska installera drivrutiner till grafikkortet? Eller är installationerna såpass smarta att dem numera fixar det själva?

Medlem

något som fått någe än eller ?

Medlem
Skrivet av kenji:

Behöver man fortfarande sitta och köra drivercleaner när man ska installera drivrutiner till grafikkortet? Eller är installationerna såpass smarta att dem numera fixar det själva?

Fixar sig själva, iaf Nvidias.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Australien har tydligen redan fått sina nycklar. Spelet gjordes i det här landet men folket på andra sidan jorden får spela före oss

som tröst är ju att dom lever på en Ö i havet..... menar en ö i havet lixsom ....

Medlem
Skrivet av vuze2143:

något som fått någe än eller ?

Nej, inte ännu. Talade med Live Supporten på EA för en timme sedan. Då sa dom att man skulle lugna några timmar till...

Medlem

Sitter och laddar ner atm

Medlem
Skrivet av krad:
Skrivet av kenji:

Behöver man fortfarande sitta och köra drivercleaner när man ska installera drivrutiner till grafikkortet? Eller är installationerna såpass smarta att dem numera fixar det själva?

Fixar sig själva, iaf Nvidias.

Jaså? Är du helt säker på det?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det för sent att köra och köpa MoH: Tier One utgåvan för att få early access?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av krad:
Skrivet av kenji:

Behöver man fortfarande sitta och köra drivercleaner när man ska installera drivrutiner till grafikkortet? Eller är installationerna såpass smarta att dem numera fixar det själva?

Fixar sig själva, iaf Nvidias.

Jaså? Är du helt säker på det?

Japp, 99%

Medlem
Skrivet av krad:
Skrivet av Remus:
Skrivet av krad:
Skrivet av kenji:

Behöver man fortfarande sitta och köra drivercleaner när man ska installera drivrutiner till grafikkortet? Eller är installationerna såpass smarta att dem numera fixar det själva?

Fixar sig själva, iaf Nvidias.

Jaså? Är du helt säker på det?

Japp, 99%

Det var som tusan! Har du installerat betan än för Nvidia korten som skall ge upp till 38% bättre prestanda på BF3?

Jag funderar på att testa ett "före och efter" test på Torsdag när jag får spela det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

snacka om dåligt skött...... förlorar gametime nu, sitter på min datorstol och ruttnar -.-"

Medlem

Ni som köpt MOH på Steam. Starta om Steam och kolla efter CD-Key till MOH. Där låg min BF3 Beta-nyckel iaf

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av krad:
Skrivet av Remus:
Skrivet av krad:
Skrivet av kenji:

Behöver man fortfarande sitta och köra drivercleaner när man ska installera drivrutiner till grafikkortet? Eller är installationerna såpass smarta att dem numera fixar det själva?

Fixar sig själva, iaf Nvidias.

Jaså? Är du helt säker på det?

Japp, 99%

Det var som tusan! Har du installerat betan än för Nvidia korten som skall ge upp till 38% bättre prestanda på BF3?

Jag funderar på att testa ett "före och efter" test på Torsdag när jag får spela det.

Ja, installerade dom idag och alla version-nummer stämmer med den uppdaterade versionen. Funkar till och med att göra reverse, till äldre drivisar utan problem.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

snacka om dåligt skött...... förlorar gametime nu, sitter på min datorstol och ruttnar -.-"

Det gör du inte själv, npg många som sitter och ruttnar på en datastol idag

Medlem

Förlåt för jag frågar igen, men... är det för sent att köra och köpa MoH: Tier One utgåvan för att få early access? Jag sitter redo i bilen!


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem
Skrivet av Stereoxous:

Förlåt för jag frågar igen, men... är det för sent att köra och köpa MoH: Tier One utgåvan för att få early access? Jag sitter redo i bilen!

Du är några dagar sen tyvärr. Tror att den 24:e var sista dagen.

EDIT: Den 25:e var det.


signatur

lootskin@hotmail.com

Skriv svar