Missa inte sju blytunga minuter från Rage

Robot
Missa inte sju blytunga minuter från Rage

Bege dig till Jackal Canyon och förbered dig på en resa du sent ska glömma...

#rage, #id-software


Medlem
Missa inte sju blytunga minuter från Rage

En vecka kvar nu! typ.

Medlem

Borderlands ? eller vad var det jag såg ?

Medlem

Shit vad alla fiender tålde mycket då. Hagel rakt i bröstet från 3 meters avstånd och det krävdes ett till skott från samma vapen för att döda han. Trots att fienden bara hade skydd för axlarna, huvudet och halsen, resten saknade ju skydd.
De kanske körde med mentaliteten att: http://www.youtube.com/watch?v=OTGh0EMmMC8&feature=player_emb...

Kan ju alltid hoppas detta var något form av ultra-super-mega-all-enemies-have-400%-more-hp svårighetsgrad.

Det är ifs inte så förvånande av ett ID spel, men känns som de kompenserade för att inte kunna ha många fiender på skärmen samtidigt.
Förutom det så verkar spelet riktigt nice ändå. Gillar Borderlands stuket på spel så detta kommer nog bli hyvens, och jag har redan betalat för spelet hos Gamestop, så på fredag hämtar man upp ett ex av Rage: Anarchy Ed.

Medlem

fan va nice får mitt Rage: Anarchy Ed

Medlem

Sålt!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Ser mindre och mindre tilltalande ut =/

Medlem

mumma!! Grafiken är najs fan, det man såg i videon påminner väldigt mycket om boarderlands, och pilbågen med sprängämnen påminner om torquebow i gears of war...

Medlem

Bil delen ser grymt tråkgit ut haha, resten är najs though :>.

Medlem

Först tyckte jag grafiken såg suggig ut. Sen när han hoppa ur bilen och försökte skjuta folk kom jag på att det var krysslåda han körde på...

Styrpadda lämpade sig bäst till bilsekvensen ibörjan.

Blir nog ett köp till datorn. Man måste ju lägga pengarna på nått.

Mums, ska ha det här till Xboxen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Såg ju riktigt roligt ut! Det här ska spelas!
BTW: Den fiende som ev såg ut att tåla två hagelskott tålde nog trots allt bara ett ändå - såg ut som att han duckade under det första. (Om vi nu tänker på samma situation alltså.)

Inaktiv

Fists of rage takes me back... Stör mig dock på bilkörandet. Jag måste
komma över det....


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Megatextures är verkligen grymt nice. Överhuvudtaget väldigt mycket tid lagd på texturerna i spelet. Kolla t.ex. på bergen och miljöerna runt om, hela tiden unika texturer som passar perfekt in på själv objektet de sitter på. Systemkraven är ju väldigt låga också, men annat kan man väl inte förvänta från en ID Software optimerad motor?

Inaktiv
Skrivet av Pettor:

Megatextures är verkligen grymt nice. Överhuvudtaget väldigt mycket tid lagd på texturerna i spelet. Kolla t.ex. på bergen och miljöerna runt om, hela tiden unika texturer som passar perfekt in på själv objektet de sitter på. Systemkraven är ju väldigt låga också, men annat kan man väl inte förvänta från en ID Software optimerad motor?

Jepp. ID har alltid varit jäkligt konsekventa när det gäller ID Tech.


signatur

Jag vill ha page....

Medlem

Det andas kvalité över det som ID släpper. Jag gillar detta!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det här Border Rage ser ju ut ut att bli rätt underhållande...


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Must have! Ser ju riktigt nice ut.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av nils45:

Bil delen ser grymt tråkgit ut haha, resten är najs though :>.

Håller med. Förstår inte varför dom envisas med att visa den delen >.<


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Såg ut som en coolare version av Borderlands detta uppdraget. Överlag känns spelet riktigt awesome sett till alla de trailers dom släppt!

Förbokade i förra veckan, nu e de inte långt kvar

Medlem

Vet inte om jag har särskilt sunkiga codecs för vissa videor eller vad det är.

Battlefield och Rage ser alltid helkass ut. Storpixligt och dant. Som riktigt sunkig youtube.

Den om Syndicate nyligen var näst intill knivskarp även om man körde över hela skärmen 1920x1080.

Har någon tips om codecs så välkomnar jag dom.

1
Skriv svar