AssCreed: Revelations försenas till pc

Skrivet av Dalton Sleeper:
Skrivet av Rizzt:

Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..

Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..

Kanske kan det vara så att det är de lite äldre som uppskattar spelet av nån anledning, hör många som säger att det bara är chop chop men för mej är det också storyn, och själv är jag 27

Bästa SP liret alla kategorier för mig 29 år


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Gör ju inget att det blir försenat om det innebär att man släpper en bättre produkt?

Medlem

Och de undrar varför folk laddar ner Ubisofts spel...

Ish
Medlem

"AssCreed" getting old?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Var väl kanske lite väntat men blir ändå jättesur Jag som faktiskt tänkte köpa spelet D: Hoppas isf de finslipar på spelet tills det släpps.

Inaktiv
Skrivet av Ish:

"AssCreed" getting old?

Oh yes!


signatur

Jag vill ha page....

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Dalton Sleeper:
Skrivet av Rizzt:

Det är med en aning leende jag läser "AssCreed" varje gång. Inte för att det kan tolkas med många fula ord och med en trosbekännelse..

Men jag ser iaf fram emot det. Assassins Creed är min favorit serie. Och jag är 32 år. Det säger mycket..

Kanske kan det vara så att det är de lite äldre som uppskattar spelet av nån anledning, hör många som säger att det bara är chop chop men för mej är det också storyn, och själv är jag 27

Bästa SP liret alla kategorier för mig 29 år

Bästa SP jag spelat/spelarm jag är dock 16! Men älskar det å det djupaste. Dock så har jag en förkärlek till historia, speciellt kring Italien också ^^'

Medlem

Tycker det är fördjävligt att dom totalt skiter i pcspelarna, bara det att brotherhood släpptes 5 månader efter konsollerna är helt absurt. Nu råkar det vara så att jag verkligen tycker om AC serien men det känns jävligt trist att man alltid prioriteras i 2a hand.

Medlem
Skrivet av decline:

Tycker det är fördjävligt att dom totalt skiter i pcspelarna, bara det att brotherhood släpptes 5 månader efter konsollerna är helt absurt. Nu råkar det vara så att jag verkligen tycker om AC serien men det känns jävligt trist att man alltid prioriteras i 2a hand.

"totalt skiter". Två veckor, shit lugna ner dig lite, annars kommer väl hjärtattacken om det blir 3. De gör troligen en av de bästa spelserierna som finns till pc just nu och portarna om de verkligen är det till pc har varit lysande.

Medlem
Skrivet av AHTF:
Skrivet av decline:

Tycker det är fördjävligt att dom totalt skiter i pcspelarna, bara det att brotherhood släpptes 5 månader efter konsollerna är helt absurt. Nu råkar det vara så att jag verkligen tycker om AC serien men det känns jävligt trist att man alltid prioriteras i 2a hand.

"totalt skiter". Två veckor, shit lugna ner dig lite, annars kommer väl hjärtattacken om det blir 3. De gör troligen en av de bästa spelserierna som finns till pc just nu och portarna om de verkligen är det till pc har varit lysande.

Ptja, det tog ett år innan vi ens fick första asscreed till pc, och då var det buggigt, krashbenäget, kass design och ett fult DRM, 2an vart bättre, men för min egen del sket de i det blå skåpet för evigt i samband med "From dust"... sen gjorde ju inte Driver - SF saken bättre.


signatur

Retro.

12
Skriv svar