Cryptics Neverwinter blir gratis-MMO
Ändrade planer: ut med co-op, in med massivt onlinespelande.
#cryptic-studios, #neverwinter, #perfect-world, #star-trek-online, #champions-online
Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också
En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.
Så nu ska de förstöra Dungeon & Dragons också
Så mycket som bygger på D&D så finns det nog redan mycket skit därute.
buggfesten tempel of elemental evil nån ??
Det gjordes inofficiella patcher av fans efteråt som gjorde spelet mycket, mycket bättre. Nu är det faktiskt ganska bra, fast det är fortfarande väldigt långsamt i tempo.
Inge fel med det.
bara dom utför allting bra.
Dom gjorde Star Trek online bra.. men, inte så många nappade på det, för folk tyckte det var för komplicerat.
Aja, I wish them luck.
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.
Det fungerar jättebra i DDO och LotRO. DDO är ett fantastiskt exempel på hur man kan göra F2P bra. Tyvärr är ju Cryptic ganska usla på att göra spel, så jag har inga höga förhoppningar på Neverwinter.
F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.
Tvärt om, kostar det varje månad kommer en arme p12or och deras trogna vänner guldfarmarna springa´nde då det är ner "respect" och "coolare" att pröjsa i evighet för samma spel.
F2P = du får iaf testa spelet, är det bra så blir det bättre och suger det så dör de.
F2P = Fail, blir _alltid_ dåligt. Pröjsar hellre ett lågt pris, då filtreras iaf en del av packet bort.
Tvärt om, kostar det varje månad kommer en arme p12or och deras trogna vänner guldfarmarna springa´nde då det är ner "respect" och "coolare" att pröjsa i evighet för samma spel.
F2P = du får iaf testa spelet, är det bra så blir det bättre och suger det så dör de.
Helt fel. Vad har du för verklighetsuppfattning egentligen människa? Aldrig spelat något spel tidigare hör jag.
Dom gjorde Star Trek online bra.. men, inte så många nappade på det, för folk tyckte det var för komplicerat.
För komplicerat? Jag tyckte helt tvärtom, jag spelade en månad och konstaterade sedan att det nog var det mest hjärndöda, "grindiga" och tråkiga MMO jag spelat.
Jag vill ha mer komplicerade spel, inte mindre, tyvärr så ser ju trenden inte så ut..
On topic: Jag har provat några av perfect worlds så kallade MMOn, och jag tycker verkligen inte att något av dom är något att hänga i graden. Jag väntar istället på nästa MMO som är lika bra och varierat som WoW var när det släpptes (jämfört med resten av spelmarknaden just då) innan det besudlades av "casual gaming" som t.ex. dungeon finder, summoning stones, strömlinjeformade klasser, "token-systemet" för raid/pvp-rewards m.m. Fast det lär ju knappast hända inom många år.