Iphone 4 eller Galaxy S2?

Medlem

Köp Nexus Prime när den släpps. Om du inte orkar vänta köp S2:an. De flesta stora och populära appar finns till både android och IOS så du behöver inte vara orolig.

Medlem

Köp Nexus Prime när den släpps. Om du inte orkar vänta köp S2:an. De flesta stora och populära appar finns till både android och IOS så du behöver inte vara orolig.

Medlem

Iphone! Användargränssnittet, designen och touchen teabagar alla andra smartphones som jag har testat. Den har ett annat flyt och är överlägset lättast att hitta i.

Jag sitter med en Sony Ericsson W595 just nu, men när det blir dags att köpa ny mobil kommer jag utan tvekan att köpa en Iphone.

Gen
Medlem

SGS2 alla dagar i veckan! Det är en riktigt skön lur med många valmöjligheter och ett stort utbud av appar som antagligen växer snabbare än Appstores utbud. SGS2 är mjuk, följsam och andas kvalitet plus att det kommer att släppas ett 2000mAH batteri till luren om inte alltför lång tid (hoppas vi).

Medlem

S2 vilken dag som helst! Gillar du iOS? Spana in MIUI istället. http://www.youtube.com/watch?v=BV4HZ4V7JrU

Medlem

Jag skulle valt Samsung. Jag håller med Vippe om just orsaken till just Android. Och även fast det är mindre appar till Android just nu, så är det mer kvalitetsappar och det kommer fler och fler appar till Android också.


signatur
Medlem

De flesta appar kommer ju till Android vid ett senare skede så den biten tycker inte jag spelar roll. Sitter själv och bara väntar tills jag har råd med en S2, så jag kan byta ut min Galaxy S.

Testpilot

Jag hade en 3G precis som du och bytte till en S2a , ångrar det inte en sekund.
Går snabbt som en raket och som så många sagt innan , man kan ändra och få till allt som man själv vill ha det.
Utbud på Appstore är inget jag heller märkt nån skillnad med , allt man kan tänkas behövas finns där enkelt och smidigt.
Sen att telefonen dessutom är lättare är en annan fördel jag gillar.

Skägg.
10 Chambers

Det blev en Samsung. Saknar dock en vettig bild-widget. Några tips?


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det blev en Samsung. Saknar dock en vettig bild-widget. Några tips?

Grattis, du kommer inte att ångra dig.
Btw, vad menar du med Bild-widget?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det blev en Samsung. Saknar dock en vettig bild-widget. Några tips?

Grattis, du kommer inte att ångra dig.
Btw, vad menar du med Bild-widget?

HTC har en finfin bildwidget som gör att du kan swipa mellan bilder direkt på en skärm.


signatur
12
Skriv svar