Battlefield 3 – multiplayer

Medlem

Måste bara säga att jag uppskattar verkligen video-förhandstittar. Alltså lite intervjuer med er testare. Tack för det!

Medlem
Skrivet av Ish:

TDM fanns väl i BC2 eller?

Du tänker på Squad Deathmatch, de striderna var fokuserade mellan squads som titeln säger. Deathmatch i BF3 kommer vara fulla 64 spelar-lag som krigar som vanligt

Tänk dig Conquest utan flaggor


signatur

Game long and prosper

Ish
Medlem

Ahaa.. Låter som nått som kommer funkar skitbra.. I teorin ^^

edit/ Alltså, om det bara är kills som gäller så kommer det ju bli typ snipers och jet/heli campare.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Äger flyget allt som vanligt eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tybalt:

Äger flyget allt som vanligt eller?

Svårt att säga, ensam hade jag inte en chans mot en helikopter då reload time på IGLA;n var långsammare än helins flares, så fanns inte en chans att få ner honom. Är man två lär det dock gå bra.


signatur
Medlem

någon som vet ifall servrarna till BF vietnam fortfarande är öppna? är sjukt sugen på den gamla godingen. ett av dom bästa spelen genom tiderna.

Medlem
Medlem
Skrivet av Molotov:

Själv gillar jag båååde rush och conquest.
Har inte spelat bf sen bad company (1) och då var det mest rush som gällde men conquest kom ju senare och det var också kul.
Har spelat alla bf och faktiskt så kom inte rush i bad company utan i den väldigt populära modden Desert Combat som kom till BF1942.

Stämmer verkligen det? Försökt hitta information om det men hittar inget. Började BF med BC1 så jag har inte koll på det.

Sen hade ju BC1 en mer "rolig" story och spelläge. Då hette ju dessutom rush inte bara rush, utan Gold Rush.

Medlem

"alldeles för ofta irriteras jag av lagmedlemmar som bara står och väntar på att ett fordon ska materialisera sig eller som överger helikoptern de flyger i."

Känner igen det där så stenhårt. Folk springer och tar en helikopter och åker iväg i den ensam... Om några andra hakar på i den så skiter dom ändå fullständigt i att göra det som är mest taktiskt, utan vill bara flyga runt/skjuta/attackera som ensamvarg.

Jag hade gärna sett ett "mode" där individens k/d inte visas, och där kills inte påverkar poäng.
Då hade man fått servrar där fokus ligger på att vinna rundan, inte maximera personlig e-peen.

Det som jag känner lite är paradoxen med just BF/ModernWarfare idag:
Folk överger quake/unreal tournament, men ändå så vill dom helst bara ha ett deathmatch-tänk när dom väl spelar....

Medlem
Skrivet av whoo:

"

Jag hade gärna sett ett "mode" där individens k/d inte visas, och där kills inte påverkar poäng.
Då hade man fått servrar där fokus ligger på att vinna rundan, inte maximera personlig e-peen.

Skit nice idé, hade lätt lirat där. Hade gett mkt till teamplay och objetive focus.

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av whoo:

"

Jag hade gärna sett ett "mode" där individens k/d inte visas, och där kills inte påverkar poäng.
Då hade man fått servrar där fokus ligger på att vinna rundan, inte maximera personlig e-peen.

Skit nice idé, hade lätt lirat där. Hade gett mkt till teamplay och objetive focus.

Absolut. Det är en av sakerna jag ogillar med BF3 (betan..) att man många gånger belönas mer med en bra k/d än bra teamplay.

Om man dör ser man bland annat hur många man dödat just denna fienden och denna fiende dödat dig. Varför syns det ens, gör väl bara fler att leta efter rätt fiende? Spelar man ensam istället för teamplay..

Medlem

Bra att ni skriver, så hörselskadade slipper anstränga sig för att höra eder grötiga tungomål!

12
Skriv svar