Hur laddar ni upp för den 27:e?

Medlem
Hur laddar ni upp för den 27:e?

*Snacks?
*Barnen på dagis?
*Sjukskrivning?

Sitter ni och frenetiskt klickar på ikonen 23:59 på onsdag?
Själver tänker jag satsa på omtentan och lira skiten ur det!


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

Medlem
Skrivet av Kaptmorgan:

*Sjukskrivning?

Faktiskt tvärtom, ska på jobbintervju imorgon Men om kvällarna blir det BF3!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Blir inge chips. Men lite läsk blir det. Vill inte få flottiga fingrar när man har en trådlös mus.
Är redan sjukskriven så det är mer en fråga om jag är frisk nog att ta mig till webhallen. Vilket inte ens 45 grader feber skulle stoppa mig ifrån ifs.
Webhallen har också nattöppet men ett sånt begär har jag inte.
Har några polare som ska lana redan från torsdag (alla har sjukskrivit/tagit ledigt) och vi ska försöka bilda squads. Tillsammans blir vi passande nog 8 pers så det kan bli rätt skoj.

Nu är det bara mitt namn i spelet jag vill ändra. Blev länkad till en sida på Origin där man kunde ändra sitt namn men jag fick inte ens ändra till något av mina andra nicknames som jag redan tagit, så jag förstår inte vad felet är. Blir väl till att ringa EA igen :S

Medlem

Blir att spela så mycket man hinner
Dock måste man lyckas lösa sambo problemet, lura iväg damen på ett äventyr eller dylikt.

Medlem

laddar inte speciellt så, dock är jag förvånad över att mitt spel inte kommit, brukar bara ta en dag från att webhallen skickat.
kanske får det senare idag


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

laddar inte speciellt så, dock är jag förvånad över att mitt spel inte kommit, brukar bara ta en dag från att webhallen skickat.
kanske får det senare idag

Nej, de luras. De har inte skickat spelen, bara packat dem (enligt webhallen själva).

Medlem

Webhallen ståre Skickat 23:de, även fått sms om att paketet är påväg hit, men visst jag ljuger


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Webhallen ståre Skickat 23:de, även fått sms om att paketet är påväg hit, men visst jag ljuger

Fick även jag ett mail från Game.se att spelet hade skickats redan i fredags, men fick veta idag att spelet skickades idag. I fredags packades den. Kan bli lite fel med mailen


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Står att de skickade den 23:e för mig med, men skickade ett mail och de svarade att det var fel och att det bara var packat. På deras twitter har de idag sagt samma sak, de har packat alla förbokningar men inte skickat. Har du fått ett kollinummer? De sa även att de skulle skicka som brev, så låter udda om du har ett paket på väg..

Polerar 12X Scopet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av zlax:

Står att de skickade den 23:e för mig med, men skickade ett mail och de svarade att det var fel och att det bara var packat. På deras twitter har de idag sagt samma sak, de har packat alla förbokningar men inte skickat. Har du fått ett kollinummer? De sa även att de skulle skicka som brev, så låter udda om du har ett paket på väg..

fått kolli nmr, tittade upp vad som stod där:
25 okt kl 17:47 Posten, Sms-avisering lyckad.
25 okt kl 17:33 Posten, Föraviserad med SMS
25 okt kl 17:07 Posten Företag Årsta, Försändelsen är inlämnad.


signatur

Rwa?

Medlem

Då låter det onekligen som att de skickat det ikväll. Hoppas jag får mitt i brevlådan imorgon då.

Medlem
Skrivet av zlax:

Då låter det onekligen som att de skickat det ikväll. Hoppas jag får mitt i brevlådan imorgon då.

MM hoppas isf har man tur, kmr hem halv 6, så då brukar spel jag köpt kommit fram, busshållplatsen är dessutom ca 80m från posten så bara gå dit lite snabbt


signatur

Rwa?

Har ni tänkt på att vi kan panga en timme extra i helgen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Som själva fan att man alltid skall skriva hemtenta vid fel tillfällen. Usch!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Runke balle så jag slipper göra de de kommande månaderna framåt

Medlem

får jag det på torsdag så blir det lan från torsdag kväll till söndag kväll! kommer dock bli jobbigt att jobba på fredagen ^^


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Som själva fan att man alltid skall skriva hemtenta vid fel tillfällen. Usch!

uch tenta, vi i yngre generationen har bara 2 redovisningar och ett prov på 5 kapitel, det tycker jag är skit mkt


signatur

Rwa?

Medlem

Jag sitter i Tyskland och jobbar, kommer hem sent på torsdag kväll och då ska en polare ha lämnat min halva av webhallens buddypack som jag antagligen kommer installera redan på torsdag kväll. På fredag har jag tagit semester för att spela och lördagen är helt paxad för BF3 med polarna. Längtar till fredag nu...

Skrivet av Fuidama:

Blir inge chips. Men lite läsk blir det. Vill inte få flottiga fingrar när man har en trådlös mus.
Är redan sjukskriven så det är mer en fråga om jag är frisk nog att ta mig till webhallen. Vilket inte ens 45 grader feber skulle stoppa mig ifrån ifs.
Webhallen har också nattöppet men ett sånt begär har jag inte.
Har några polare som ska lana redan från torsdag (alla har sjukskrivit/tagit ledigt) och vi ska försöka bilda squads. Tillsammans blir vi passande nog 8 pers så det kan bli rätt skoj.

Nu är det bara mitt namn i spelet jag vill ändra. Blev länkad till en sida på Origin där man kunde ändra sitt namn men jag fick inte ens ändra till något av mina andra nicknames som jag redan tagit, så jag förstår inte vad felet är. Blir väl till att ringa EA igen :S

Har du den länken? Skulle också vilja ha tillbaka mitt egen nick, det är jag som blockerar det själv i Origin nämligen. Dumma jäfvla EA som inte fattar att folk vill ha sitt nick, tom BF2-profiler ligger ivägen när man ska välja BF3-nick. SMIDIGT!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Öhh, jag fick mitt idag. från game.se. vad fan har hänt?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av GeggaSWE:

Öhh, jag fick mitt idag. från game.se. vad fan har hänt?

En skänk från ovan? Dock öppnar väl inte battlelog/origin autentiseringen förens kl 01:00 inatt om du inte VPN:ar dig till en tidig unlock.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Det är till Xbox, och det funkar att lira online/offline (det är skitbra)

så ja det måste vara en skänk från ovan.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

1
Skriv svar