6000 Modern Warfare-ex stals i Frankrike

Robot
6000 Modern Warfare-ex stals i Frankrike

Lastbil krockade i södra Paris, maskerade rånare använde tårgas mot chaufförerna.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #activision


Medlem
6000 Modern Warfare-ex stals i Frankrike

Alltså, dessa fanboys...

Medlem

Har inte hört mycket om det här spelet på länge och inte heller har jag hört om något speciellt hajp inför släppet fast att det kommer sälja enormt, i vilket fall så är det inget spel för mig.

Inaktiv

Dom kunde verkligen inte vänta till släppet, dom stackarna.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av Sazja:

Dom kunde verkligen inte vänta till släppet, dom stackarna.

Nej det är ju förjävligt att vänta en dag till.

MFZ
Medlem

Stepto Stephen Toulouse
hey gang, as @fourzerotwo mentioned today on @gamespot, no plans to ban legit MW3 copies, but wait til Tuesday to play with everybody.

^ från twitter


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Yes, mindre pengar till Activision^^
Undrar bara en sak efter jag läste den här raden:

"Men även om det kliar i fingrarna är det rekommenderat att du TAR DET LUGNT, för alla som av någon anledning (tillåten eller otillåten) spelar Modern Warfare 3 innan det officiella släppet riskerar en saftig avstängning."

Tidigare rapporterade Fz att Microsoft hälsade att det var ok att spela i förtid, i nyheten om den där noob butiken som råkat sälja Mw3 innan releasen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vem är en sådan idiot som gör något som att STJÄLA TV-SPEL?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Men de som köpte spelet för tidigt som no nämnde i en tidigare artikel, blir dem också avstängda om dem spelar för tidigt nu när detta har hänt?

You wouln't steal a car... Ganska ironiskt detta ändå!

Medlem

ja butiker som har sålt spelet för tidigt har begått ett brott, så man vet aldrig du kan sitta med en fult laglig kopia och kanske bli avstängd.. hur jäkla svårt är det att vänta.

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Alltså, dessa fanboys...

Indeed.

Inaktiv

Call Of Duty 1 var bra i MP. SP var stereotyp västerländsk propaganda baserad på actionrullen Enemy at the Gates. Sen blev det neddummat med auto-hälsa etc. Tacka vet jag riktiga spel som dessutom aldrig skulle ha något med konsoler att göra. Konsoler har sitt speciella klientel som sätter avtryck. Jag har slutat spela spel som har stora marknadsföringsapparater kring sig. Spelen blir lika själlösa som radions slit-släng tuggummipop.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Detta spel är gjort för att stjälas, eftersom vem fan betalar en expansion till FULLPRIS? Inte jag iaf. Men detta spel ska skaffas men INTE köpas, utan detta tankas hem för jag har ändå ingen nytta av multiplayern... för det är att spela MW2 på nytt. Det ända som är GANSKA bra och en ANING kul är Spec Ops!

Medlem

Dom har nog spelat för mycket tv spel.

Medlem

Hade blivit roligare nyhet om lasten innehöll Payday the Heist. ;D


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

haha, justice!

Medlem
Skrivet av Xrick:

Men de som köpte spelet för tidigt som no nämnde i en tidigare artikel, blir dem också avstängda om dem spelar för tidigt nu när detta har hänt?

Dubbla budskap nu tydligen... enligt den tidigare artikeln så skulle det vara helt ok att spela trots att det är innan release.

Men de ändrade sig väl nu när så många exemplar har blivit stulna.

Medlem

Löjligt. Kan man få tag i spelet tidigare så är det bara att spela o njuta.
Självklart bryter inte butikerna mot någon lag, troligtvis blir dock inte spelföretagen allt för glada och vägrar kanske sälja till dom i framtiden.
Av nån anledning är spel något oerhört känsligt. Jobbar man på biograf kan man se filmerna 1 vecka innan biopremiär osv. Men när det kommer till spel, då jävla ska ingen få spela innan rlsdate, fast man kanske arbetar på ett ställe där man kan få köpa spelet tidigare......

Medlem
Medlem
Skrivet av Hannu:

PR-kupp.

Ja PR-kupp eller CoD hatare som vill activison illa och tog deras spel:)

Medlem

Men Activision skrev ju att folk gärna får spela det om de hade kommit över ett lagligt exemplar i förväg?


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

Att de orkar hålla på med fysiska kopior fortfarande...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

3.6 mille bara sådär
om dom säljer allting för 600kr /st


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Jag skyller på piratkopierare att dessa exemplar blev stulna!!

Medlem

Nån som misstänker Captain Prize 8) Call of Duty:s mustaschprydda maskot


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Inaktiv

Detta bevisar bara att MW3 är större än BF3. Folk gör vad som helst för att få tag på kopior. Men tyvärr så får man inte gilla Cod för då blir man kallad en p12:a..

Medlem

60 * 6000 euro, inte illa

Medlem

France - taking gaming 2 the next level!

Inaktiv

Rånarna: Le victory! Enfin har vi 6000 kopior av BF3!

*öppnar le truck*

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

12
Skriv svar