Vinn Battlefield 3 och Qpad-musmatta

Medlem

Fett nice tävling Hoppas kan man alltid

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av Foolwolf:

Hade ju varit kul att vinna och få testa BF3 - det ligger lite i lä då RPG n3rden har både Witcher 2 och Skyrim att förleda timmar på!

Jag klarade precis witcher 2 så jag har öppnat upp lite tid för antingen skyrim eller bf 3. Vet bara inte vad jag ska välja.

Ta det lugnt med Skyrim... it will consume you!!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

*hoppas på lite tur nu*

Medlem

Nej tack till spelet (ger bort det om jag vinner), men ett stort ja tack till musmattan! Qpad är feta grejer det Kör själv med steelseries just nu och är helnöjd men har hört att Qpad är ännu bättre


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har man tur någon gång kanske?? Vore vääääldigt nice....

Medlem

Varför ligger tävlingen uppe på index-sidan igen? Har ni inte fått tillräckligt med rätta svar?

Redaktör
Skrivet av fasten:

Varför ligger tävlingen uppe på index-sidan igen? Har ni inte fått tillräckligt med rätta svar?

För att glädja de som missat tävlingen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av fasten:

Varför ligger tävlingen uppe på index-sidan igen? Har ni inte fått tillräckligt med rätta svar?

För att glädja de som missat tävlingen.

AAAHHH... TACK! Precis när jag skulle till att vinna bestämmer ni er för att hugga oddsen på mitten och spotta på på de lojala "varjedagsbesökarna" med att lägga upp tävlingen en gång till! TACK!

Medlem

doh 1 min försent :/....

1. Hur bred är musmattan du kan vinna i denna tävling?

Rätt svar: 40,5 cm

2. En intresseorganisation kritiserade nyligen en detalj i Battlefield 3:s singleplayerdel, och händelsen fick rejäl uppmärksamhet. Vad var det som retade upp organisationen? *

Rätt svar: Att spelaren dödar en råtta

Svarsstatistik
2.8%
Att spelets krigande är för realistiskt
1.1%
Att PEGI:s åldersrekommendation är för lågt satt
96.1%
Att spelaren dödar en råtta

3. I Calles Battlefield 3-recension kallar han krypskytten... ja, vad? *

Rätt svar: Älskad och hatad

Svarsstatistik
1.3%
Älskad
6.5%
Hatad
92.2%

Redaktör
Skrivet av fasten:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av fasten:

Varför ligger tävlingen uppe på index-sidan igen? Har ni inte fått tillräckligt med rätta svar?

För att glädja de som missat tävlingen.

AAAHHH... TACK! Precis när jag skulle till att vinna bestämmer ni er för att hugga oddsen på mitten och spotta på på de lojala "varjedagsbesökarna" med att lägga upp tävlingen en gång till! TACK!

Vi har fastnat för sadismen i #Dark Souls.


signatur
12
Skriv svar