EA stäms för Battlefield 3-bluffen

Medlem

Helt rätt åt EA. På tiden att skiten stäms.

Medlem

Blir inte bättre utav att stämma någon.... Varken företag eller privatperson, förstår inte vilka som egentligen hänger här på fz -.-"

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Jag ska stämma DICE eftersom de lovade att spelet skulle vara utvecklat FÖR pc. om ni förstår vad jag menar.

Ja, och varför släppa Back To Karkand en vecka före till ps3 när spelet ska vara ett "pc-spel"???

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

OOoooj vad allvarligt detta var, buhuuu jag får inte mitt gratisspel som EA har lovat mig, so what deal with it, be a man, boy eller whatever.

Besvikelser stärker karaktären, något som fler borde få känna på!

Stämma?, ONLY IN AMERICA, The new fucked up generation!

/DT

Du låter som varje företags drömkund, eller ett troll.

Skrivet av vuze2143:

Blir inte bättre utav att stämma någon.... Varken företag eller privatperson, förstår inte vilka som egentligen hänger här på fz -.-"

Generellt sett så blir saker definitivt bättre tack vare stämningar eller allmän press på lögnaktiga företag.
Om EA inte känner sig hotade kommer de fortsätta med falska löften och kanske t.o.m sänka kvalitén, supporten, eller innehållet i sina spel eftersom de flesta konsumenter är korkade och inte fattar det att de blir blåsta. Spelarna har bara att vinna på en lyckad stämning. Det säger väl sig självt att om specifikationen inte stämmer överens med verkligheten så är det bluff och därmed omoraliskt och oftast olagligt?

Medlem

Helt rätt hoppas dom vinner!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Rättvisa! Har varit så förbannad på EA så länge nu efter deras fjanterier.

Medlem

Jag köpte ju Medal of Honor enbart för att man skulle få tillgång till bf3 betan, blev lite irriterad när ja insåg att betan skulle vara öppen, betalade 500:- för några dagars early access för en jävla beta. GG

Inaktiv

Självklart ska ju ps3 ägarna få sitt utlovade Battlefield 1943, för det är ju ett riktigt kul lir


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

och jag som trodde jag var den enda som inte gillade EA ^^

Inaktiv
Skrivet av cikibaba:

och jag som trodde jag var den enda som inte gillade EA ^^

Dom stora tror att dom kan göra som dom vill, nej det var bättre förr när alla uppköpta småföretag var självständiga, då var det mer konkurens och då var man tvungen att ta hänsyn till konsumenterna för att överleva.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

bra som fan! EA kan gott ha det där!

Medlem

153 miljoner dollar i ersättning eller ge de förfördelade Battlefield 1943. Hmm, svårt val där...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:
Skrivet av cikibaba:

och jag som trodde jag var den enda som inte gillade EA ^^

Dom stora tror att dom kan göra som dom vill, nej det var bättre förr när alla uppköpta småföretag var självständiga, då var det mer konkurens och då var man tvungen att ta hänsyn till konsumenterna för att överleva.

jo helt korrekt, jag saknar westwood

Medlem

Tanken kommer ju osökt att de som gnäller på de som gnäller på EA faktiskt har anknytning till EA.
Det är ju klart som korvspad att de som har blivit lurade här faktiskt har rätt till vad de har blivit lovade.

Missförstå mig rätt här nu alltså. Jag gillar EA och deras spel.
Men den ansvarige för den här fadäsen har ju fattat ett beslut som kommer att påverka EA´s börsvärde negativt Det är inget som ses med blida ögon i USA. Tro inget annat. Det kan ju rentav bli som så att han får sparken.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

EA kan skjuta sig sjävla. Jävla rövhåll e vad dom är.
Deras största 'Fuckup' enligt mig var 'C&C 4 Tiberium Twilight' Snacka om att döda allt som var roligt i spelet...

Medlem
Skrivet av MacKnight:

EA kan skjuta sig sjävla. Jävla rövhåll e vad dom är.
Deras största 'Fuckup' enligt mig var 'C&C 4 Tiberium Twilight' Snacka om att döda allt som var roligt i spelet...

första? har du kört red alert 3 eller tiberium wars? de tog bort alla cliffhangers westwood hade lagt in och gjorde i princip en helt ny serie utan fantasi... så jävla taskigt.

123
Skriv svar