Fullskaligt South Park-rollspel på väg

Robot
Fullskaligt South Park-rollspel på väg

Obsidian och THQ slipar på nytt multiformatlir där självaste Trey Parker och Matt Stone bidrar med story och dialog när du tar dig an rollen som den nya ungen i South Park

#obsidian-entertainment, #thq


Medlem
Fullskaligt South Park-rollspel på väg

Do want.

Moderator | Testpilot

Tror det faktiskt kan bli roligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hello there children!

Medlem

Cartman blir lätt min karaktär! om man nu får välja

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Cartman blir lätt min karaktär! om man nu får välja

Du ska spela som en ny karaktär som kommer till stan, däremot ska Cartman typ vara din mentor.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av Kartraith:

däremot ska Cartman typ vara din mentor.

Respect my authority!

Medlem

Hm .. vet ej vad jag ska tycka .. Southpark är awsome . Frågan är bara om de kan lyckas få till ett bra spel med allt


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Oooo Ja.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Kartraith:
Skrivet av sgt_lol:

Cartman blir lätt min karaktär! om man nu får välja

Du ska spela som en ny karaktär som kommer till stan, däremot ska Cartman typ vara din mentor.

Medlem

haha! brings back memories till titeln som va till nintendo 64. många asgarv i multiplayer där

Inaktiv

Nog för att jag gillar South Park, men spel baserade på tvserier brukar sällan bli några höjdare...

Medlem
Skrivet av robineng:

Nog för att jag gillar South Park, men spel baserade på tvserier brukar sällan bli några höjdare...

*Batman Arkham Asylum / City waves back*

Medlem

Hoppas dom kör på old school humorn, typ säsong 5-9


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fick mig att tänka lite på The Return of the Fellowship of the Ring to the Two Towers

Inaktiv
Skrivet av xermalk:
Skrivet av robineng:

Nog för att jag gillar South Park, men spel baserade på tvserier brukar sällan bli några höjdare...

*Batman Arkham Asylum / City waves back*

Batman Arkham Asylum/City är inte baserade på någon TV serie, utan en serietidning.

Medlem

Haha diggar att kenny blev en tjej O_O!

Inaktiv

Kan faktiskt bli något utav detta. Särskilt då skaparna till south park ska vara med i det hela och hålla koll. då lär det nog bli lite som dom vill och kan säkerligen bli riktigt bra då.

Medlem

South Park var typ kul när man gick i 5an.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

South Park var typ kul när man gick i 5an.

För vissa, för andra lever det kvar i våra hjärtan!

Inaktiv

Jag vet inte...

Obsidian brukar vara mästare på text (dialoger och handlingen) men South Park?
Man får se hur det blir


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

South Park var typ kul när man gick i 5an.

South Park är för mig en serie som har utvecklats i takt med min ålder. När serien började gå så var man väl runt 12-13år och tyckte att kiss och bajs humorn var skoj, men nu gör dom oftast parodier på aktuella händelser och har lämnat kiss och bajs humorn bakom sig, och det prickar nu in exakt på den humorn jag söker efter idag då jag är mer intresserad av världshändelser, politik m.m.

Trey Parker och Matt Stone vet exakt vilken målgrupp dom har. Det är dom som har följt serien sen start, och därför så måste dom utveckla serien i takt med sina fans åldrande.

Medlem
Skrivet av MachOne:
Skrivet av PcKaffe:

South Park var typ kul när man gick i 5an.

South Park är för mig en serie som har utvecklats i takt med min ålder. När serien började gå så var man väl runt 12-13år och tyckte att kiss och bajs humorn var skoj, men nu gör dom oftast parodier på aktuella händelser och har lämnat kiss och bajs humorn bakom sig, och det prickar nu in exakt på den humorn jag söker efter idag då jag är mer intresserad av världshändelser, politik m.m.

Trey Parker och Matt Stone vet exakt vilken målgrupp dom har. Det är dom som har följt serien sen start, och därför så måste dom utveckla serien i takt med sina fans åldrande.

Jag själv anser att South Park alltid varit åsiktsfullt i både politik och religion. Även i de första säsongerna trots att ett flertal avsnitt i varje säsong inte innehåller någon form av "budskap", nya som gamla.

Däremot har ju dock mycket av det runtomkring förändrats gradvis under årets lopp, huruvida det är positivt eller negativt behöver vi inte ta här för alla tycker olika om allting så det finns ingen mening att starta ett så kallat "flame war", som PcKaffe verkade vilja.

För att gå on-topic:
Det kan nog bli riktigt grymt om de försöker göra nått äventyrligt!

Medlem

Helt gött!! Detta måste provas

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

South Park var typ kul när man gick i 5an.

Villken tråkig humor du måste ha. no offense

Medlem

Är det bara jag som tänker på Fallout 3 när jag hör Chef säga "hello there children"? "Three dog" på radion alltså


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Inaktiv
Skrivet av PcKaffe:

South Park var typ kul när man gick i 5an.

Då har du värdelös humor nu då? med tanke på att du endast gillade det i 5:an. Vill inte veta vad för skit du kollar på nu istället

Medlem

oavsett spelet i sig som spel så lär det vara fullproppat med sköna skämt och kommentarer! ett givet köp för mig!

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

South Park var typ kul när man gick i 5an.

South Park var hypeat när man gick i femman, det vart kul på riktigt när man vart smart nog för att fatta briljanta avsnitt som "Margaritaville". Vissa tog sig aldrig dit dock.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

southpark innehåller mkt referenser till amerikanska företeelser och personer, som man inte har en aning om

12
Skriv svar