Tanka hem Star Wars: The Old Republic nu!

Medlem

Jag har hämtat ut mitt Collector Edition för drygt en timme sedan på posten utlämning ställe, och boxen as stor! typ 45x45x45 cm!

Men till min besvikelse var plåtboxen med skivorna bögglig, skall ringa och klaga!

Kanske testar detta om det inte råkar vara en jävla månadsavgift?

zsm
Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Kanske testar detta om det inte råkar vara en jävla månadsavgift?

Jo det är det, tack och lov! Hade det varit F2P vore det katastrof, minst sagt.

Medlem
Skrivet av zsm:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Kanske testar detta om det inte råkar vara en jävla månadsavgift?

Jo det är det, tack och lov! Hade det varit F2P vore det katastrof, minst sagt.

Håller med, jag betalar hellre en liten månadsavgift än F2P för spel som har månadsavgift är i flesta fall bättre, tycker jag iallafall. Men det kunde ju dock vara lite mindre än de varnliga 120-130 kr..typ runt 80 hade varit bra och då hade dom säkert fortfarande tjänat in en jävla massa på det.

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Du kan ju köpa gamercards eller va de heter för kontanter..

zsm
Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Du kan ju köpa gamercards eller va de heter för kontanter..

http://www.webhallen.com/spel/pc/145272-star_wars_the_old_rep...

Medlem

Är så förbaskat sugen på detta efter helgbetan men samtidigt vet jag att jag inte kommer att ha nog med tid för att faktiskt ge spelet den tid det förtjänar (typ massor).. Vore skoj att vara med från början av ett MMO men det är helt enkelt inte möjligt för mig i dagsläget.

/ LordDaimos

Skrivet av zsm:
Skrivet av eCore:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Du kan ju köpa gamercards eller va de heter för kontanter..

http://www.webhallen.com/spel/pc/145272-star_wars_the_old_rep...

'

INTE FAN BETALAR JAG NÅ JÄVLA 250KR + FRAKT VARANNAN MÅNAD!!?? Hur i jävla fanskapet kan en jävla månadsavgift kosta så mycket för bara ett spel? Seriöst.

Medlem

Rubriken ljuger eftersom man INTE kan tanka hem spelet. Endast ett download-program

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

INTE FAN BETALAR JAG NÅ JÄVLA 250KR + FRAKT VARANNAN MÅNAD!!?? Hur i jävla fanskapet kan en jävla månadsavgift kosta så mycket för bara ett spel? Seriöst.

250kr för 2mån mycket? 2500 hade varit mycket..

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av zsm:
Skrivet av eCore:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Du kan ju köpa gamercards eller va de heter för kontanter..

http://www.webhallen.com/spel/pc/145272-star_wars_the_old_rep...

'

INTE FAN BETALAR JAG NÅ JÄVLA 250KR + FRAKT VARANNAN MÅNAD!!?? Hur i jävla fanskapet kan en jävla månadsavgift kosta så mycket för bara ett spel? Seriöst.

Tack gode gud, vi är glada som slipper dig.

Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av zsm:
Skrivet av eCore:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Du kan ju köpa gamercards eller va de heter för kontanter..

http://www.webhallen.com/spel/pc/145272-star_wars_the_old_rep...

'

INTE FAN BETALAR JAG NÅ JÄVLA 250KR + FRAKT VARANNAN MÅNAD!!?? Hur i jävla fanskapet kan en jävla månadsavgift kosta så mycket för bara ett spel? Seriöst.

Ta det lugnt, bäste herrn! Har sett dig få meltdowns över småsaker i flera trådar på sistone... Tänk på att det inte är bra för ditt hjärta att hetsa upp sig så! Vi vill gärna behålla dig på FZ även i framtiden, men fortsätter du så här är jag orolig att du kommer explodera snart.

250 spänn för två månader är väl ingen större summa? Och tycker du att det är för mycket så är det ju bara att strunta i The Old Republic, det är ju trots allt bara ett spel.

Skrivet av Bla_Ze:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av zsm:
Skrivet av eCore:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför ska det jämt vara P2P? Jag har ju ej ett kort ännu... men kommer få. Det råkar inte vara så att det är någon slags "trial"?

Du kan ju köpa gamercards eller va de heter för kontanter..

http://www.webhallen.com/spel/pc/145272-star_wars_the_old_rep...

'

INTE FAN BETALAR JAG NÅ JÄVLA 250KR + FRAKT VARANNAN MÅNAD!!?? Hur i jävla fanskapet kan en jävla månadsavgift kosta så mycket för bara ett spel? Seriöst.

Tack gode gud, vi är glada som slipper dig.

Inga tråkiga kommentarer nu! Killen är trots allt bara 14 bast så låt oss ge honom lite tid att lugna ner sig.

Medlem

Min CE har legat på posten hela dagen men har varit för lat för att åka och hämta den nu istället för imorgon när jag ändå har vägarna förbi

Medlem

Ska nog ta mig ett star wars film maraton i helgen för att komma in i star wars kännslan

Medlem
Skrivet av xermalk:

FZ, ni glömde nämna att alla som körde helgbetan kan updatera sin betaklient till fullversionen.

Det där är inte helt sant. Har man varit med i tidigare beta tester innan den som ägde rum helgen den 25 november så finns risken att man fortfarande inte kan använde sin client.

Enkelt sagt, har du filen "assets_swtor_main.version" i din swtor-mapp så kan du uppgradera till release. Så blir det inga sura miner eller missförstånd. Annars måste du ladda ner spelet igen.

Skrivet av Vorheece:
Skrivet av xermalk:

FZ, ni glömde nämna att alla som körde helgbetan kan updatera sin betaklient till fullversionen.

Det där är inte helt sant. Har man varit med i tidigare beta tester innan den som ägde rum helgen den 25 november så finns risken att man fortfarande inte kan använde sin client.

Enkelt sagt, har du filen "assets_swtor_main.version" i din swtor-mapp så kan du uppgradera till release. Så blir det inga sura miner eller missförstånd. Annars måste du ladda ner spelet igen.

Fixat, tack för ditt pm.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Rubriken ljuger eftersom man INTE kan tanka hem spelet. Endast ett download-program

du tankar hem hela spelet, så dom ljuger inte alls det

Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av Lolflakes:

Rubriken ljuger eftersom man INTE kan tanka hem spelet. Endast ett download-program

du tankar hem hela spelet, så dom ljuger inte alls det

Man kan inte tanka hem hela spelet än? Jag kan inte det i allafall

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av jlarss:
Skrivet av Lolflakes:

Rubriken ljuger eftersom man INTE kan tanka hem spelet. Endast ett download-program

du tankar hem hela spelet, så dom ljuger inte alls det

Man kan inte tanka hem hela spelet än? Jag kan inte det i allafall

Sitter o tankar nu, så det fungerar.

Medlem
Skrivet av Bla_Ze:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av jlarss:
Skrivet av Lolflakes:

Rubriken ljuger eftersom man INTE kan tanka hem spelet. Endast ett download-program

du tankar hem hela spelet, så dom ljuger inte alls det

Man kan inte tanka hem hela spelet än? Jag kan inte det i allafall

Sitter o tankar nu, så det fungerar.

Samma här, går jävligt segt iaf..

Medlem

Nu gick det innan funkade det inte =P

Inaktiv

WTF?! Har folk redan börjat få sina collectors ed. ??? Vart e min då??


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Redan laddad och klar, ser fram emot detta


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Härligt att man inte raderade betaklienten då.

Medlem

Det här är veckans godaste nyheter från FZ om ni frågar mig
Jäklar va gött att early access börjar tidigare, hoppas bara jag får komma in direkt på tisdag

Live long and prosper, allihop!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Verkar bli ett bra spel . får nog bli ett köp o testa.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hoppas inte snöstormen jävlas med lastbilen nu, såg att min CE är på väg hemåt nu.

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Skriv svar