Battlefield 3 – vinn medie-sm med FZ

Medlem
Skrivet av Idono:

Pfff. Tävlng i ett spel som fortfarande har sjukt många problem.

Tänk då counter-strike, hela spelet är ett stort problem.


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem

Jävligt kul att det är för PC, creeds för det helt klart. Synd att man inte lirat på ngn månad och att man inte är 18:P
Hursomhelst Lycka till för laget som kmr med


signatur

Rwa?

Medlem

Jävligt kul att det är för PC, creeds för det helt klart. Synd att man inte lirat på ngn månad och att man inte är 18:P
Hursomhelst Lycka till för laget som kmr med


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Ariae:
Skrivet av Snejbelsax:

Noooo, why 18? =((

Lol kolla på förpackningen. Ser du den lilla rutan med en stor etta och en stor åtta på?
Jag spottade ut mitt kaffe på mitt tangentbord när jag läste din kommentar. Hah!

alltså alla säger det fattar inte min ståre 16 på


signatur

Rwa?

Redaktör
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Ariae:
Skrivet av Snejbelsax:

Noooo, why 18? =((

Lol kolla på förpackningen. Ser du den lilla rutan med en stor etta och en stor åtta på?
Jag spottade ut mitt kaffe på mitt tangentbord när jag läste din kommentar. Hah!

alltså alla säger det fattar inte min ståre 16 på

Märkligt, det verkar som att boxshotsen (bl.a. det vi har i speldatabasen) har 18-årsmärkning, men att spelet faktiskt är från 16 år. Nå, det kanske finns andra skäl till att EA satt 18-årsgräns för att vara med i tävlingen på fredag.


signatur
Medlem
Skrivet av twomas:
Skrivet av Idono:

Pfff. Tävlng i ett spel som fortfarande har sjukt många problem.

Tänk då counter-strike, hela spelet är ett stort problem.

Det krashar iaf. inte varje runda och överskuggas inte med buggar i varje bit av spelmekaniken.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av twomas:
Skrivet av Idono:

Pfff. Tävlng i ett spel som fortfarande har sjukt många problem.

Tänk då counter-strike, hela spelet är ett stort problem.

Det krashar iaf. inte varje runda och överskuggas inte med buggar i varje bit av spelmekaniken.

Nu såg du säkert inte ironin i det hela men.
Så vitt jag vet, så innehåller väl alla online-spel buggar och barnsjukdomar som behöver fix. Så det är ju knappast något man hetsar upp sig över.

Spelets största problem just nu, är att många som spelar...inte borde spela spelet, eftersom de inte vet hur man hanterar BF. Ett jäkla gnäll hela tiden över campers..snipers...C4...claymore...mortar...IR...
Kunde man filtrera bort alla som gnäller...så vore ju nöjd över spelet just nu.

Sedan så kan jag ju inte påstå att det kraschat mycket för mig, så det där är nog rätt individuellt.
Chat-fönstret har jag stört mig mest på, fast nu är ju det åtgärdat. Skulle gärna se ett alternativ att kunna slå av det helt och hållet.
Sedan hade något slags..."Ultra-mode" varit nice...helt HUD-löst!


signatur

what we do in life echoes in eternity

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av twomas:
Skrivet av Idono:

Pfff. Tävlng i ett spel som fortfarande har sjukt många problem.

Tänk då counter-strike, hela spelet är ett stort problem.

Det krashar iaf. inte varje runda och överskuggas inte med buggar i varje bit av spelmekaniken.

Jag har inte så många problem längre, några småbuggar här och där och kanske en krasch per speltillfälle(1-4h).

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Ariae:
Skrivet av Snejbelsax:

Noooo, why 18? =((

Lol kolla på förpackningen. Ser du den lilla rutan med en stor etta och en stor åtta på?
Jag spottade ut mitt kaffe på mitt tangentbord när jag läste din kommentar. Hah!

alltså alla säger det fattar inte min ståre 16 på

Märkligt, det verkar som att boxshotsen (bl.a. det vi har i speldatabasen) har 18-årsmärkning, men att spelet faktiskt är från 16 år. Nå, det kanske finns andra skäl till att EA satt 18-årsgräns för att vara med i tävlingen på fredag.

Jaha, men då var det ju absolut inte lika roligt, då är det ju bara fel. Jag antog att det stod 18 på alla förpackningar.. Jag som mobbar de yngre generationerna för att dom har så kort uppmärksamhetsgräns och mest som alltid famlar i mörkret.

Min 18-åriga lillebror frågar ibland vid matbordet om nån kan skicka mjölken även fast den är rätt framför honom, t.ex.

Medlem

Sjukt många problem är väll att ta i, svårt och släppa ett så stort spel utan några buggar. det blir ju bättre efter varje patch som kommer.

Medlem
Skrivet av Ariae:
Skrivet av Snejbelsax:

Noooo, why 18? =((

Lol kolla på förpackningen. Ser du den lilla rutan med en stor etta och en stor åtta på?
Jag spottade ut mitt kaffe på mitt tangentbord när jag läste din kommentar. Hah!

Hahaha... roliga killen. Ska jag bifoga en bild på mitt fodral där det står 16?

Synd att man är för ung, hade ju vart en relativt enkelt vinst

Medlem

Meh 18 jag som så skulle kunnat vinna

Medlem

Synd att man jobbar då!

12
Skriv svar