Fienderna presenteras i överlevnadsskräckisen Amy

Robot
Fienderna presenteras i överlevnadsskräckisen Amy

Lös pussel och göm dig för monster i ett lovande survival horror-äventyr som kretsar kring förhållandet mellan kvinnan Lana och den mystiska Amy.

#lexis-numque, #amy


Medlem
Fienderna presenteras i överlevnadsskräckisen Amy

Ser riktigt tråkigt ut. Tyvärr. :/


signatur

Have a good time!

Medlem

Såg bra ut tills de hade första slagsmålet med zombies.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag tycker det ser bra ut. De har lagt en massa tanke på vapen som gör sönder och att man ska gömma sig hela tiden och det är vad jag vill ha i ett survival horror-spel. Önskar de kunde släppa spelet nu already.

Medlem

Att gömma sig verkar intressant, kan säkert bli riktigt spännande. Fighting-systemet däremot, njae, såg lite stelt ut, påminner om hur spelen brukade vara förr. Men det återstår att se, någon som vet vad priset kommer gå på ?

Medlem

/facepalm

Fy fan vilka stela strider! Jag som trodde TOR satt rekord i mekaniska rörelser.

Och SERIÖST vad jävla oförlåtligt retarderat att liken av zombierna direkt upplöses till ett par fula, sömmade 2d-rökbollar. Asimov gör backflips i sin grav! WTF gives? Ingen lore kan förklara den skiten (och bespara mig ev. white knightande), och grafikern som gjort "effekten" lär ju vara en prao-elev. Det där är lazy writing och inget annat. For shame.

Gick just från moderate interest i det här spelet till att peta det totalt. Lyckat, Lexis Numériques.

Synd. Det verkade ha grym potential ett tag, men varje trailer som släppts har förstört mystiken ytterligare med korkade designval av alla de slag.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Asimov gör backflips i sin grav!.

Du fick mig att skratta som en idiot hahahah !

Medlem

Såg intressant ut i början, med att gömma sig och överlista fiender...sen kom striderna. Som spelare skulle jag undvika dem då de såg så usla ut!
Stå still, dodge, attack. Rinse and repeat. Åh nej, ditt "vapen" går sönder efter 3 slag, det är så läskigt!!
Snarast drygt och tråkigt, ett svagt sätt att kompensera för dålig AI och vapendesign. Ge oss hellre bra vapen, men begränsad ammo, och gör det möjligt (fast svårt) att helt undvika strider. Man får slåss om man måste, det ska vara snabbt och smidigt om än inte effektivt, men begränsad ammo. Det ger en bra horror-upplevelse (som Alan Wake eller Deus EX som pacifist i brjan av spelet)

Medlem

Finns det inget annat än zombies som gör sig i spel...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jag tycker det ser intressant ut

Medlem

Haunting Ground, någon?
Blir nog ett köp.

"It shall be mine, Oh yes, it shall be mine."


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Såg inte så övertygade ut...

Lägger hellre ner 500-600 kr på krogen...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Nej gud det blir bara värre det där... Känns som en techdemo som visar speldesigns grundläggande funktioner i deras enklaste form. Hur sjutton springer hon vid 1:50?

Medlem
Skrivet av Brain:

Ser riktigt tråkigt ut. Tyvärr. :/

faktiskt, oerhört stelt och boring. Förhoppningsvis blir slutresultatet något mycket bättre.
Gillar personligen horror spel, gärna då med actioninslag, och sådana är det brist på imo.

1
Skriv svar