Kommer du att förlänga din Old Republic-prenumeration?

Inaktiv

en månad till


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Jag köpte mitt gamecard redan i december, så det blir definitivt mer swtor över vintern


signatur

Game long and prosper

Medlem

Försökte ändra min subscription plan till 1 månads istället för 3. Fick bara felmeddelande hela tiden så jag "Canclade" istället. Nu kan jag inte "subscriba" igen...WTF FAIL


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

afr
Medlem
Skrivet av bionicman:

Valde tredje alternativet då jag inte känner mig så där jättesugen på ToR, jag fortfarande tycker dem borde gjort kotor 3 istället för ett mmo,det kostar 699 på origin, dom inte löst problemen med highres texturer och det finns ingen möjlighet att testa (free trial eller dylikt) än.
Så det är nog bäst att avvakta några månader så får man se till vår/sommar åt vilket håll The old Republic är på väg.

Det kostar 549:- om du köper på origin.com direkt, 699 för digital deluxe edition (vilket man inte behöver köpa om man inte vill vara "speciell". Annars kan du ju alltid köpa ett exemplar i butik och regga nyckeln på origin?

Free trial finns ju oftast aldrig under launch perioden för MMO's utan kommer inte förrän spelet varit ute ett tag.

Det är dock riktigt tråkigt att de valt att "ta bort" high textures, antagligen eftersom spelet inte är optimerat nog. Snacka om fulfix.

Medlem

Jag kommer nog spela tills Diablo 3 kommer ut. Levlandet tycker jag hittills har varit bra (lvl 22 Jedi Guardian) men bävar lite inför den dag man blir 50. Vad jag förstår finns det inte så mycket att göra? Hur ser det ut med "raids"?

Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag kommer nog spela tills Diablo 3 kommer ut. Levlandet tycker jag hittills har varit bra (lvl 22 Jedi Guardian) men bävar lite inför den dag man blir 50. Vad jag förstår finns det inte så mycket att göra? Hur ser det ut med "raids"?

Folk verkar inte ha kommit igång än, jag har hört att det finns 2 raids i dagens läge


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har knappt haft tid att spela då jag fick dota 2 betan i samma veva.

Medlem

alla är så jäkla snabba! har bara kommit till lvl 25 och ändå spelat ganska mycket i mitt eget tycke... Hetsar de igenom spelet då eller???

njuter verkligen av varje quest och utforskar ganska mycket under tiden med, letar datacrons osv osv. Började en ny Bounty Hunter häromdagen och det blir ett helt annat spel på Empiresidan tycker jag! Lite mer humor i BH questandet (spoiler),

det med infrusen gubbe i carbonit var ju bara underbart!

Men jag tycker att man inte ska ha för bråttom, dialogen är ju hela grejen liksom. Illum kommer väl förr eller senare....

Självklart betalar jag för ett så bra spel! Sen kanske man tröttnar ngn gång men den sorgen då!

Medlem

Spelar det inte, och skulle aldrig få för mig att köpa det heller.

Tyvärr, hade spelet varit bättre så skulle det varit ett givet köp.

Medlem

Sämsta AAA MMO motorn i historien. (det står för dom flesta problemen)
Men sen att det är EXAKT som WoW på max lvl fast i SWTOR är det så otroligt mycket jobbigare att göra alla dailys och hitta grupp för flashpoint.

Medlem

Som småbarnsförälder har man inte tid att köra någon gubbe till 50 på 1 månad så det e klart man kommer köra på

Skrivet av Javas:

Folk verkar inte ha kommit igång än

Om du med det menar att "nightmare" mode har pugats, så ja, då har folk inte kommit igång ännu. Men deras engine är nog det största skämtet jag skådat, single threadad och orsakar 0.5 sekunders fördröjning på allt, goa grejer det där.

Medlem

Utan tvekan förlänger jag.

Medlem

Sådär, nu har man förlängt med 2 månader för 179 kr

Tackar gud för g2play med deras point :F

Medlem

inte haft så kull på länge i ett mmo! så här kommer det att fortsättas spela

Medlem

Här är en filmsnutt med lite som kommer att komma de närmsta månaderna.

http://www.youtube.com/watch?v=3-TChrg5foo

.

Medlem

Men åh.
Palla p2p, trodde man bara behövde köpa skiten EN gång.

Nu blev jag ledsen, inget köp av spelet

Inaktiv

Inget snack. Har inte haft såhär kul i ett mmorpg på många många år.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Äger inte spelet ännu, och det var min anledning att titta in här. För att se vad ni tycker om spelet för att hjälpa mig besluta att köpa spelet eller inte. Men efter att ha läst era kommentarer samt sett omröstningen om SWTOR så har ni försvårat mitt val ist för att underlättat för mig :/

Ei
Medlem

Kommer inte fortsätta, spelet tar slut vid 50. Och att betala för ett pve spel är inte värt det.

Inaktiv

50% ska lägga ner spelet redan? Tur att man inte köpte det.

Inaktiv

Jag förlängar en månad och ser hur det går. Fortsätter dom lägga till content så lär jag stanna utan tvekan.

Medlem

Flesta här förväntade sig säkert WoW som det är nu på maxnivå i SWTOR, nog varför många lägger ner. Dem vill inte vänta och ge det en chans. Jag lär i alla fall stanna tills GW2 eller liknande, tycker pvp'n i spelet är skit kul även om det laggar ibland och det är jobbigt som melee.

Medlem

Ok, har lirat SWtoR ett ganska bra tag nu och here´s my 5 cents:
Korridorer är korridorer oavsett hur välmaskerat det är. Får ingen open-world känsla alls
UI- och guildfunktioner är så eftersatta att man blir mörkrädd. Man kan inte ens högerklicka på en guildie för att skicka en tell. Customization är så pre-Everquest att man bara garvar
Vad är vitsen med att vara med i ett Guild förutom den sociala aspekten?
Att de helt ogenerat ljuger över grafikinställningarna gör mig förbannad
Varför kan man inte välja vilken BG man vill köa till? Är så galet trött på Huttball så jag spyr
Ju högre lvl desto fler buggar
Trion Worlds har ett och annat att lära Bioware(mina gamla husgudar) vad gäller feedback från communityt
Sjukt trött på kommentarer som "Spelet är nytt, låt de evolvera och lära sig". Men vafan, när man kollat så mycket på andra spel borde man väl för fan ha tagit russinen ur kakan istället för att gå tillbaka i utvecklingen.
Med det sagt så måste jag ändå ge dem en fet cred för lvlandet; det har aldrig varit så intressant och kul i ett MMO. Men frågan är hur länge det räcker.

Tror inte jag kommer förnya mitt acc efter mina prepai(n)dmånader, vilket är sjukt synd, med den isp´n och det teamet bakom.

Fridens Liljor


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

jag förlängde en månad, men ångrade det genast och har inte rört spelet sedan dess. Drömmen att få uppleva late-game content lever vidare

123
Skriv svar