Guild Wars-utgivarna vill stoppa Tera-släppet
Jag ser ingen som helst skillnad i grafiken för alla asiatiska MMORPGn som släpps idag. Alla borde stämma varandra.
Det har du faktiskt rätt i, Aion, GW och Tera, de är väldigt snarlika.
Jag ser ingen som helst skillnad i grafiken för alla asiatiska MMORPGn som släpps idag. Alla borde stämma varandra.
Guild Wars 2 utvecklas av amerikaner i Seatle!
Art ansvarige Daniel Dociu är fransk och har fått priser för sin konst över hela planeten, blandannat fått göra historiska features i National Geographic, och han är inte den enda av konstnärerna som belönades med priser förra året.
http://www.youtube.com/watch?v=bESAA7PQbIA
Jag tycker man ser stor skillnad på GW2 och tex Aion, Linage3 etc etc
edit
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Jag ser ingen som helst skillnad i grafiken för alla asiatiska MMORPGn som släpps idag. Alla borde stämma varandra.
Guild Wars 2 utvecklas av amerikaner i Seatle!
Art ansvarige Daniel Dociu är fransk och har fått priser för sin konst över hela planeten, blandannat fått göra historiska features i National Geographic, och han är inte den enda av konstnärerna som belönades med priser förra året.
http://www.youtube.com/watch?v=bESAA7PQbIA
Jag tycker man ser stor skillnad på GW2 och tex Aion, Linage3 etc etc
Det finns nog ingen som kan säga något annat om Daniel än att han är grymt duktig på det han gör.
Om man närmar sig spelkonsten ur ett "konsthistoriskt" perspektiv, skulle man mycket väl kunna säga att de befinner sig inom en liknande "-ism", vi kan kalla det polygonism bara för sakens skull. Det skillnader inom de olika konstinriktningarna, men de är ändå så pass snarlika att de hamnar under samma paraply.