Prototype 2 försenas till pc

Robot
Prototype 2 försenas till pc

Pc-spelarna tvingas vänta tre månader längre än PS3- och 360-spelarna.

#prototype-2, #radical-entertainment


Medlem
Prototype 2 försenas till pc

Som vanligt då :/


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av PiDuT:

Som vanligt då :/

Tänkte precis skriva det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

De börjar väl med portningen vid konsolsläppet då.

Medlem

Pft, Activision.

Medlem

Ettan var väl skit ändå om jag minns rätt, så ingen förlust.

Medlem

Lagom tid med att hova in pengar från konsollerna och se om det säljer bra... *host* *host*......

Inaktiv

Att vänta med pc releasen är ju standard nu, inte för att det gör mig något
Tvärt om så är det ju kanske bättre för alla, för då kanske de lär sig att kassa spel säljer kasst och slutar skylla på piraterna..

Medlem

Inte försenad, utan fördröjd med vilje, pajasar... börjar lessna på spelandet nu, man får bara förseningar och halvfabrikat ala konsollport. Allt va bättre förr!

Medlem

Förvånar mig inte. Dels så publiseras detta utav activision (usch) samt första spelet var så konsolifierat att det var skandal. Det hade potential men...

Medlem
Skrivet av rewoX:

Inte försenad, utan fördröjd med vilje, pajasar... börjar lessna på spelandet nu, man får bara förseningar och halvfabrikat ala konsollport. Allt va bättre förr!

+1

Jag älskade konsoler förr i tiden för det kändes som spelen verkligen passade på konsolerna. De flesta fps spelen spelades på pc, medan annorlunda actionspel och plattform dominerade konsolerna, åtminstånde bland alla gamers i min skola.

Men det var som sagt lääänge sedan, då N64 och Ps1 var teh shit


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hannu:

Ettan var väl skit ändå om jag minns rätt, så ingen förlust.

Själv älskade jag ettan, men smaken är väl som baken..

Trist att det alltid blir PC som blir lidande. Det piratas ju friskt på alla plattformar ju.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Hannu:

Ettan var väl skit ändå om jag minns rätt, så ingen förlust.

Själv älskade jag ettan, men smaken är väl som baken..

Trist att det alltid blir PC som blir lidande. Det piratas ju friskt på alla plattformar ju.

Håller med, ettan var riktigt kul om än det blev lite tjatigt i slutet, mer variation tack. Sen piratas det långt mindre på "andra plattformar" och försäljningen på de andra (aka konsolerna) är fortfarande sjukt god. Skulle försäljningen minska drastiskt, skulle utvecklarna bry sig...

Medlem

Förlåter dem ifall det resulterar i ett välpolerat och bättre spel. Få se...

1
Skriv svar