Inget onlinepass i Syndicate

Robot
Inget onlinepass i Syndicate

EA struntar i kravet på onlinepass i nya Syndicate eftersom de vill att så många som möjligt ska spela co-op.

#ea, #starbreeze-studios, #syndicate


Medlem
Inget onlinepass i Syndicate

Det var trevligt å höra! Syndicate verkar dessutom väldans intressant, får hoppas att de lyckas också bara.

Medlem

Nä nu blommar asfalten...


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Onlinepass?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ser flygande grisar utanför min fönster.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

fick man en aldening till att köpa det då! demot var ganska kul!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Atlantic Accelerator står det i bakgrunden. Kommer ihåg den banan från originalet. Svår som synden var den också då man var tvungen att aktivera sina shields på typ 2 sek innan man blev svärmad i början.

OK, hur var det här nu med att vara konsekvent?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Parzec:

Nä nu blommar asfalten...

Kunde inte sagt det bättre själv

Tummen upp för EA

Medlem

Men vad bra att vi slapp onlinepass i ett spel som jag absolut inte kommer köpa .... -.-

Medlem

Någon/några vettiga som fått sin sak igenom. Tack för det!

Men SYndicate... det känns som jag vill att det ska heta någonting annat. Syndicate för mig är inte FPS, INTE.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

De inser antagligen att Syndicate är halvdann och inte kommer sälj så bra så försöker sälja några extra exemplar genom att säga detta.

Inaktiv

Jag antar att de föll för internetrage.

Medlem
Skrivet av White:

De inser antagligen att Syndicate är halvdann och inte kommer sälj så bra så försöker sälja några extra exemplar genom att säga detta.

Antagligen, EA "ger" inte saker gratis utan baktanke

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av White:

De inser antagligen att Syndicate är halvdann och inte kommer sälj så bra så försöker sälja några extra exemplar genom att säga detta.

Antagligen, EA "ger" inte saker gratis utan baktanke

Spelet kämpar ju redan nu i uppförsbacke gentemot nostalgiska fans av originalet så de måste väl ha något positivt att dra fram så här innan release.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

– Co-op är halva upplevelsen. Vi vill att alla som äger ett ex av spelet ska ha tillgång till hela produkten.

Känns som att de borde tänkt på det även med Battlefield 3, då multiplayer var i princip hela produkten.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Kul demo, blir ett köp
Trevligt med en shooter där teamplay är viktigt och man kan tänka "outside the box" till skillnad från CoD/BF3 och liknande "spam till you die" i torra korridorer :/

Medlem

*tar plats vid piedestalen*

My people... sons and daughters of FZ... Det här, mina vänner, är en seger för alla oss som outröttligt bitchat och whinat på forum över införandet av onlinepass. Vi har blivit hörda! Det har gett resutlat! Låt oss samla kraft till att grina över annat som kan tänkas påverka och ändras i vår favör.

Väl mött bröder! *gör honnör och slår med klackarna*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar