Robot
I Am Alive

Överlevnadsinstinkten jobbar dubbelskift i Ubisofts raserade framtid. Vi har testat det svårt försenade I Am Alive och kan konstatera att utvecklarna är något stort på spåren.

#ubisoft, #i-am-alive


Inaktiv
I Am Alive

ser bra ut kan inte vänta tills den kommer.

Medlem
Medlem

"
Överlevnadsinstinkten jobbar dubbelskift i Ubisofts raserade framtid." Bazinga

Medlem

vilken tur att dom särbehandlar playstationanvändarna så pass mycket att den eventuella hypen av spelet kommer försvinna och att det sen slutar med att man inte köper det


signatur
Medlem

Synd att det inte kommer till pc dock. Nåja, får väl lira det på konsol när det släpps. Ser kul ut.

Medlem

Nu har jag inte hängt med i alla nyheter om detta spel, släpps det bara via marketplace/SEN?
Varför inte på skiva? ingen som vet kanske.

Medlem

Uncharted-copy - någon?

Missförstå mig rätt, tycker det ser riktigt bra ut, men ur ett speldesignperspektiv så... Ja... Copy with pride genomsyrar tydligen alla branscher.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem
Skrivet av mini-mus:

Uncharted-copy - någon?

Missförstå mig rätt, tycker det ser riktigt bra ut, men ur ett speldesignperspektiv så... Ja... Copy with pride genomsyrar tydligen alla branscher.

Jag har alltid tyckt att Uncharted har varit en liten kopia av assassins creed men aja

Medlem

Väntar betydligt mer efter nya Tomb Raider liret som ser grymt mkt bättre ut.

Inaktiv

Ser kul ut, gillar konceptet starkt. Synd att det inte kommer till PC men vem vet? De kanske gör en PC-version längre fram, det har ju hänt förr...

Medlem

Verkar najs, men Ubisoft är inte najs så blir inget köp,

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Väntar betydligt mer efter nya Tomb Raider liret som ser grymt mkt bättre ut.

And just how are those two related..?


signatur

Imperator

Medlem

Kommer detta vara som dead island? jag menar kommer questen vara likadana? Hitta några överlevare, hjälp dem hitta någon familjemedlem eller dylikt andra sidan av staden etc? Vad går spelet ut på?

Medlem

Jag har hopp om denna titel, synd (?) att det inte blev en fullblodig titel med mer kräm på detaljer.

Ut med det på skiva vetja!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ingenting till pc nej.. hepp...

Medlem

Nice, blir att testa demo och sen köpa om det tillfredsställer

Inaktiv

det där med styrningen gör mig orlolig, det är ett av de sakerna som kan få mig att avsky spel, när inte karaktären gör det man förväntar sig.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Trevligt, dock hittar grammatik-polisen i mig ett mindre fel.

"Din intelligens och de sälsynta* vapen du kan hitta för att överleva."

Medlem

"'Sentence fragment' is also a sentence fragment" som Lisa sa till Linguo när han rättade hennes grammatik med ytterligare ett grammatikfel.

Dessutom har stavning inget med grammatik att göra.

Spelet ser sjukt intressant ut.:)

Medlem
Skrivet av Swedishguy32:
Skrivet av mini-mus:

Uncharted-copy - någon?

Missförstå mig rätt, tycker det ser riktigt bra ut, men ur ett speldesignperspektiv så... Ja... Copy with pride genomsyrar tydligen alla branscher.

Jag har alltid tyckt att Uncharted har varit en liten kopia av assassins creed men aja

Hehe, när du lägger upp det så...


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

1
Skriv svar