Fem minuter gameplay från Far Cry 3

Robot
Fem minuter gameplay från Far Cry 3

Öppenvärldsaction med råtung brutalitet visas upp på färsk och fräsig gameplayrulle. Är det här något för dig?

#nyhetstips, #far-cry-3


Medlem
Fem minuter gameplay från Far Cry 3

Damn, vill ha


signatur

The King is Back

Medlem

Aja blir mer eller mindre tvungen....SATANS KONSOLPORT!k

Inaktiv

ser ju ut att bli _minst_ lika bra som fc2.

heh.

Medlem

Ser kul ut, men hoppas verkligen det går att stänga av pilarna som visar var fienderna är.

Medlem
Medlem

FY FAN vad vidrigt. Inte imponerad. Usch och tvi.

Grafiken är precis som i Far cry 2. Styrningen och rörelserna är så vidriga så man skulle kunna tro detta är från 2006.

Lägg märke till hur han rör sig med AKn när han springer. hack. hack. hack. Inga smidiga rörelser där inte.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

haha, wow. är detta riktigt eller skojar dom bara?

Medlem

Dumt att döma hur spelet ser ut när det är typ 6 månader kvar tills det släpps.

Medlem

Ser fint ut iaf, men saknar afrika, hade de bara lagt till lite mer rollspelselement i FC2 så hade spelet varit fantastiskt

Medlem

Ser ut som att det här kommer att bli ett sjukt skönt lir
Om ni klagar på grafiken borde ni skaffa glasögon

Medlem

blir spelen fulare med tiden?

saftnisse lol, vad har du tagit

Medlem

Vem var det som sa att detta spel skulle ha bättre grafik än BF3 här på Fz? Jag håller då inte med att detta var bättre grafik i... Och nej.. Blir inget köp om det är portat. Visst att jag köpte skyrim, men där går det att modda sönder hela spelet så det går att spela iaf!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hahahaha. Älskar när han precis kastat granaten och två fiender ställer sig mitt på en öppen yta och börjar mata.
Skön AI och riktigt fula animationer. Hur kan spelet komma en massa år efter Crysis men ändå vara så mycket fulare och såpass mycket mindre trovärdigt? Åh harregu' som en göteborgare hade sagt.

Inaktiv

ser inte bra ut , ser fulare än ettan

Inaktiv

Saftnisse 2012-02-18 15:24:18 #10
Ser ut som att det här kommer att bli ett sjukt skönt lir
Om ni klagar på grafiken borde ni skaffa glasögon
beställ tid till optiker

Medlem

Se filmen på Youtube med 720p.. På FZ är bilden liten och man ser inte detaljer
http://www.youtube.com/watch?v=v2NptKVlMrk&feature=player_emb...
Drar man ut till full screen så blir bilden suddig för allt bara blir utdraget

Medlem

Jag tycker att det ser ut att ha ett rätt gött flow. Däremot skulle jag vilja veta om det finns många sköna karaktärer som han professorn. Jag gillar humor i spel.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kommer skaffa på releasedagen
Ser otroligt vackert ut, t om på konsol


signatur

Game long and prosper

Medlem

Som action såg det najs ut men vafan är det med grafiken? den ser ju fan bedrövlig ut..ettan var ju fan det snyggaste spelet när det kom, crysis med .. verkar som dom inte längre bryr sig om grafiken.

Nä detta måste vara ett dåligt skämt, hela spelet får inte vara sådär.

Vad fan har hänt sedan E3 demon. Detta ska alltså vara sandbox combat men känns som det spelas genom en tub. De två exempel på gameplay som visas i klippet är så uppstyrda att det är svårt att beskriva riktigt hur uppstyrd varje liten del är utan att tråka ut sig själv & tappa tråden.

Precis alla moment vi ser i detta klipp slängs rakt in i ansiktet, med lite glitter runt sig & en visning av facit så vi inte ska missa att förstå någonting, jag menar hur korkade tror de att spelarna är? Vilken knapp håller jag inne för att slita min stackars hand ifrån deras pedagogiska grepp av tusen fröknar & ge dem fingret?

Medlem
Skrivet av Msiden:

Se filmen på Youtube med 720p.. På FZ är bilden liten och man ser inte detaljer
http://www.youtube.com/watch?v=v2NptKVlMrk&feature=player_emb...
Drar man ut till full screen så blir bilden suddig för allt bara blir utdraget

Haha! fler som "ogilla" än "gillar" hahaha


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Skrivet av andreashal91:

Haha! fler som "ogilla" än "gillar" hahaha

FAIL ^^

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av andreashal91:

Haha! fler som "ogilla" än "gillar" hahaha

FAIL ^^

Epic fail


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag har stora förhoppningar på det här. FC2 sög riktigt hårt, så det krävs verkligen att FC3 visar att det än finns hopp.

Medlem

Tvifan. Det var lite annorlundare från de photoshopade bilder som visades tidigare i veckan.

Medlem

Verkar vara en liten blandning av uncharted och dead island, antingen mästerverk eller flopp

Medlem

Fattar inte varför alla gnäller på grafiken, den ser ju ut som nästan alla andra shooters gör idag. Allt behöver inte se ut som Crysis, BF3 eller Uncharted 3. Det verkar ju hyggligt varierande jämfört med andra shooters i dagsläget (om man tänker på gameplayen ).
Och så till sist så är det ju ett halv år kvar till spelets release och de har Ubisoft självklart finputsat det.

Medlem

Hoppas verkligen att konsolpilarna går att stänga av annars förstör dom spelet


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Fattar inte varför alla gnäller på grafiken, den ser ju ut som nästan alla andra shooters gör idag. Allt behöver inte se ut som Crysis, BF3 eller Uncharted 3. Det verkar ju hyggligt varierande jämfört med andra shooters i dagsläget (om man tänker på gameplayen ).
Och så till sist så är det ju ett halv år kvar till spelets release och de har Ubisoft självklart finputsat det.

Där har vi problemet.

123
Skriv svar