Caine's Arcade – om en pojke och hans arkadhall

Robot
Caine's Arcade – om en pojke och hans arkadhall

Missa inte den hjärtvärmande kortfilmen om nioårige Caine Monroy från Los Angeles, som byggde sin egen arkadhall av kartonglådor och fick se sitt livs önskan gå i uppfyllelse.


Medlem
Caine's Arcade – om en pojke och hans arkadhall

Faith in humanity : +10

Medlem

tänk att folk gör något så mänskligt och snällt. humanity +2000000

Medlem

Hjärtevärmande. Jag blir alldeles bubblig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Skulle inte bangat på att testa den där faktiskt! Hur skön kille som helst!

Medlem

Man blir glad av sånt här.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Aldrig postat här på FZ förut, men kunde inte hålla mig efter att ha sett den här videon, sitter ju här med en klump i halsen kämpar för att hålla tillbaka glädjetårarna!

Medlem

skön farsa som uppskattar hans kreativitet

Medlem

tydligen fick han även sin famtida utbildning betald, något som kan vara allt för dyrt i staterna.

http://kotaku.com/5901604/strangers-donate-130000-to-cardboar...

Medlem

Jag satt o grät i slutet, jag hade tappat lite hoppet på mänskligheten med tanke på hur mycket folk sitter o bråkar på forum, vad som händer i världen för övrigt så såg jag detta klippet o kunde inte sluta gråta. Fantastiska människor!

Medlem

Otroligt trevligt. Såg denna för ett par dagar sedan. Den där Nirvan gör en fantastisk sak. Förutom visar hela världen denna lilla killes stora dröm så sätter dom upp ett konto för hans framtida skolgång. Och all cred till pappan som lånar ut hela affären till detta. Nu vill man ha en uppföljningsvideo eftersom denna gått "viral" nu

Medlem

ja de värmde hjärtat.

Medlem

Va kul, gjorde min dag

Medlem
Medlem

Hah, skön grabb Smart med.

Medlem

Fick en tår i ögat

Medlem

Man mår lite för bra när man ser filmer som den här

Inaktiv

Bäst!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Vi borde göra någonting liknande här i Sverige. Känns knappt som att vi i dagens samhälle bryr oss om varandra längre.


signatur

War never changes.

Medlem

Hopp för mänskligheten vet jag inte, men definitivt för USA, dummare folk får man fan i mig leta efter.
Och här i Sverige bryr man sig inte om varann, det försvann med jantelagen och färgskifte inom politiken.

Underbart när ett arbetarparti bara roffar åt sig och låter arbetsmyrorna betala kalaset, nej fan höj bensinen till 25 kr litern, vägskatten till det dubbla, tv licensen till 4000 kr och mediaskatt på internet, mobiltelefoner, musik, spel och program, och glöm inte kassettersättningen så att de sk skivbolagen får sin del av kakan.så att fattigjon "politikerna" har råd med sitt dubbelboende, tjänstebilar mm för tydligen klarar man sig inte på så "låga" arvoden som 75 000 - 140 000 kr i mån, vi andra tjänar alltså för mkt, och skall därmed beskattas hårdare.

Glöm inte att det blir bättre med tiden, framförallt när vi skall arbeta til 75 år

Vilka lyckostar vi är som får arbeta, njuta och dö i Sverige!

Så gnäll inte, utan betala bara mer och mer!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

log igenom hela klippet. livet e fan underbart!

Skrivet av blackholesun:

log igenom hela klippet. livet e fan underbart!

Indeed it is!

Medlem

Tårarna kröp ut ur ögonvrån på slutet :,) så himmla fint!

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Hopp för mänskligheten vet jag inte, men definitivt för USA, dummare folk får man fan i mig leta efter.
Och här i Sverige bryr man sig inte om varann, det försvann med jantelagen och färgskifte inom politiken.

Underbart när ett arbetarparti bara roffar åt sig och låter arbetsmyrorna betala kalaset, nej fan höj bensinen till 25 kr litern, vägskatten till det dubbla, tv licensen till 4000 kr och mediaskatt på internet, mobiltelefoner, musik, spel och program, och glöm inte kassettersättningen så att de sk skivbolagen får sin del av kakan.så att fattigjon "politikerna" har råd med sitt dubbelboende, tjänstebilar mm för tydligen klarar man sig inte på så "låga" arvoden som 75 000 - 140 000 kr i mån, vi andra tjänar alltså för mkt, och skall därmed beskattas hårdare.

Glöm inte att det blir bättre med tiden, framförallt när vi skall arbeta til 75 år

Vilka lyckostar vi är som får arbeta, njuta och dö i Sverige!

Så gnäll inte, utan betala bara mer och mer!

Hahaha, så sjukt bitter! Love it.

Medlem

Svårt att komma på vad man ska säga, helt sjukt bra film iaf!

1
Skriv svar