Crimson Skies-skaparen vill återuppliva sin flygserie

Robot
Crimson Skies-skaparen vill återuppliva sin flygserie

Jordan Weisman är just nu upptagen med Shadowruns Kickstarter-initiativ, men efter det skulle han inte ha något emot ett nytt Crimson Skies.

#crimson-skies, #shadowrun-returns, #crimson-skies-high-road-to-revenge


Crimson Skies-skaparen vill återuppliva sin flygserie

Flygspel, tja, varför inte. Om man gör det bra, har dock aldrig stött på ett "roligt" flygspel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Crimson Skies var awsome.

Medlem

Det där nötte man en del som liten, kanon spel

Medlem

Crimson Skies var ett av dem första flygspela jag spelade när jag var yngre var det ett riktigt kul och spännande arkad flygspel, skulle vara kul om dem kommer med ett nytt spel

Medlem

Crimson Skies var ju riktigt roligt! Good news!

Medlem

Jaaa!! Försökte mig till och med på multiplay med ett 56k-modem...det funkade oväntat bra

Medlem

Crimson Skies var underbart när det begav sig! Tackar inte nej till en uppföljare.

Medlem

Satt och tänkte på det häromdagen bara, nynnade den gamla titel-låten på jobbet.

Medlem

Naaaaaaaajs!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

För ett antal år sedan så sade Chris Roberts likadant angående hans skapelse "Wing Commander"..Dock så har inget hänt än så länge.

Inaktiv
Skrivet av Raid25:

För ett antal år sedan så sade Chris Roberts likadant angående hans skapelse "Wing Commander"..Dock så har inget hänt än så länge.

Är det inte så att EA äger alla rättigheter till Wing Commander? Kanske är lite svårare att ordna något där om EA är motsträviga.

Medlem

Hemskt gärna!

Riktigt bra spel vareh..

Medlem

Wohoo, älskade första crimson skies.


signatur

Rwa?

Inaktiv

yes ,yes, yes

Medlem

Älskade highroad to revenge, hoppas det kommer en uppföljare!

Medlem

Dyker de upp en kickstarter för ett nytt Crimson skies, så drar jag nog iväg en hundring

Inaktiv

Sjukt bra spel. Köpte en xbox endast för det och Halo: Combat Evolved.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Crimson skies var INTE enbart ett flygspel utan även fullproppat med spelglädje, synd att inte fler spelföretag har tagit efter de spel som lyckas och försöka baka in både snille och smak!

Ett Crimson till X360 hade inte suttit fel, så ja tack gärna, och jag kan tänka mig att stödja ett KS projekt om inte MS eller något annat företag nappar . . . varför dem inte skulle göra det vet jag inte.

Men gärna samma era, 30-50 talet, det vore grymt!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Ah, nostalgi! Det här har man ju suttit på LAN och lirat till fördärv! Jäkligt kul spel! Ser gärna en ny tappning på det med fler flygplan, ett gäng nya vapenmoduler och fräschare texturer


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Ahh... Minnen

1
Skriv svar