Spana in spelet som sög så hårt att det inte fick släppas

Skribent
Skrivet av Sandman666:

Dålig skit. Som allt exklusivt till 360.

Fast det där spelet var exklusivt till Xbox inte Xbox-360.

Medlem

En bra jämförelse är att jämföra med Blinx the Time Sweeper. Fast jag måste säga att jag hade förväntat mig ett sämre spel...

Medlem

Såg väl utseendemässigt hyfsat ut för en Xbox titel, men kameran verkade ju riktigt jobbig, vilket å andra sidan inte heller är oväntat i ett 3d konsollspel. Det jag reagerade mest på var väl att det inte verkade finnas någon vapenuppgradering, och man tröttnade snabbt på det där pruttljudet som spelets enda vapen släpte ifrån sig.

Medlem

Gör fan ont i ögonen å se skiten

Medlem

Så dåligt såg det ändå inte ut att vara.

Medlem

Inte så horribelt som man föreställt sig. Men ack så tråkigt det ser ut.

Medlem

Kan säga att det har släppts spel som är sämre än vad det här verkar vara. Och det här är i ett alpha stadie...(antar jag)
Tror det skulle kunna bli något riktigt bra om det släpptes efter et gäng månaders extra utveckling.
Och ni som missförstått så var detta tänkt till xbox och inte (xbox) 360. Microsoft har släppt två konsoler.

Medlem

Kameran hamnar lite för nära och är lite för aktiv (vill hela tiden ligga precis i rygg på figuren) vilket ställer till det. Och när figuren vänder på sig så kan den inte göra det på fläcken utan ska vända och vrida på sig lite grann...Lite Croc över det.

Själva konceptet känns ju mer Ratchet & Clank än Super Mario tycker jag. Fast sämre. Och nivåerna ser så tråkiga och tomma ut. Nä tacka vet jag Spyro the Dragon, Banjo - Kazooie och Ape Escape för att nämna några roliga plattformspel från en tid då genren stod högre i kurs.

Medlem

Släpp det på Appstore / Google play så har dom en topp-säljande app som hyllas av kritiker.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

sett betydligt sämre skit för full pris, som inte sålt, där utgivarna skyllde på pirater.

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Sandman666:

Dålig skit. Som allt exklusivt till 360.

Fast det där spelet var exklusivt till Xbox inte Xbox-360.

Korrekt. Men allt exklusivt till 360 är skit...också.

Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Sandman666:

Dålig skit. Som allt exklusivt till 360.

Fast det där spelet var exklusivt till Xbox inte Xbox-360.

Korrekt. Men allt exklusivt till 360 är skit...också.

Anmäld. Sådana här troll-inlägg som bara syftar till att göra folk förbannade vill vi inte se på FZ.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Sandman666:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Sandman666:

Dålig skit. Som allt exklusivt till 360.

Fast det där spelet var exklusivt till Xbox inte Xbox-360.

Korrekt. Men allt exklusivt till 360 är skit...också.

Anmäld. Sådana här troll-inlägg som bara syftar till att göra folk förbannade vill vi inte se på FZ.

Mitt syfte var inte att göra folk förbannade, mer att poängtera att allt som släpps exklusivt till Xbox och Xbox360 är skit enligt mitt sätt att se det. Om andra inte håller med om det så är det upp till dem (blir du automatiskt förbannad om du läser/hör något som du inte håller med om?).

Om jag formulerar om mig till att "Jag tycker inte det släpps bra exklusiva titlar till Xbox" istället, är det OK för dig då? Kan jag få uttrycka det på ett forum som handlar om datorspel? Eller är det att jag är för generell i min kritik kring Xbox? Eller är det kickbacken från Microsoft som uteblir om ni har kritisk text på forumet?

Jag vill gärna se dig anmäla folk nästa gång de tycker spel till iOS är dåliga, eller när det inte släpps till PC. Ganska vanligt att folk uttrycker frustration kring det faktumet väl?

Jag misstänker och hoppas att det är sättet jag uttrycker mig som triggar din anmälan, jag hoppas det inte är vad jag tycker som är upprörande.

Hur som helst, om någon blivit ledsen och förbannad för att jag inte gillar Xbox/360-exklusiva titlar - sorry, jag kan inte hjälpa det. Jag gillar verkligen inte skiten.

Fortsätt anmäla herr skribent, det blir inte mer rätt för det...

12
Skriv svar