"Black Ops 2 är den mest ambitiösa CoD-titeln någonsin"

Medlem
Skrivet av Aresz:

En nackdel med allt Codande, är att många av oss som slutat gilla serien helt enkelt inte tittar åt nästa uppföljare. Jag brukar skrolla igenom kommentarerna för att se allt hat, men läser knappast artikeln. Man antar helt kallt att "jaha ytterligare en the sims expansion gäsp".
Men tänk om nästa, eller föregående faktiskt var bra då har man missat ett bra spel.

ilandsproblemihasit

Exakt vad jag med gör. Gör desamma med EA spel nu också. Klickar mig in och tänker vad fan är det för buggigt skräp dem försöker tvinga på oss denna gången.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Frågan är om Cpt.Price frotfarande lever? Han åldrades inte från cod2 till cod4 iallafall

Medlem
Skrivet av Charles:

Frågan är om Cpt.Price frotfarande lever? Han åldrades inte från cod2 till cod4 iallafall

det är dnte samma person.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Hahahaha dagens skämt!!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Alltså tyst äckliga Activision/Treyarch svin.

CoD 4: Modern Warfare.. SKIT BRA SPEL
CoD 5: World at War.. SKIT BRA SPEL
CoD 6: Modern Warfare 2.. KOPIA PÅ CoD 4.. SÄMST
CoD 7: Black Ops.. KOPIA PÅ CoD 4 och 6.. SÄMST
CoD 8: Modern Warfare 3.. KOPIA PÅ CoD 4, 6 och 7.. SÄMST
CoD 9: Black Ops 2.. _INTE_ KOPIA.. kan bli bra

Vi har inte fått såhär mycket nytt i dom senaste 3 spelen tillsammans, så detta kan faktiskt bli "bra" för en gång skull.

Hur många gånger har Activision inte lovat oss "Mer realism, Bättre än någonsin, Bättre grafik".. Etc. etc? Men ändå är det i stortsett samma spel med ett par nya banor? MW2,MW3 och BO liknade mer DLCs än helt nya spel.

Skrivet av Aresz:

En nackdel med allt Codande, är att många av oss som slutat gilla serien helt enkelt inte tittar åt nästa uppföljare. Jag brukar skrolla igenom kommentarerna för att se allt hat, men läser knappast artikeln. Man antar helt kallt att "jaha ytterligare en the sims expansion gäsp".
Men tänk om nästa, eller föregående faktiskt var bra då har man missat ett bra spel.

ilandsproblemihasit

Varför förutsätter du dig att folk som gnäller på tidigare spel inte provat att spela dessa? Har själv provat alla spel i cod serien sedan release av första spelet och jag spelar fortfarande MW1. Jag kan lätt säga att spelen som kom efter Mw1 har förstört serien. Samma grafikmotor, Samma spelmotor etc. Allt man betalar för är 10 nya banor varav 3 är spelbara och ett par nya vapen. Alltså ett DLC. MW2 och MW3 var pinsamt dåliga spel. BLOPS gick iaf att spela men det blev oerhört långtråkigt. Och vad har dessa spel för gemensamma nämnare? Jo alla släpptes med lovord om att de skulle vara bättre, snyggare och framförallt mer realistiskt. Vilket man förstod var skitsnack så fort man började spela skiten.

SÅ jag väljer att använda mig av en gammal goding..

Medlem
Skrivet av Charles:

Frågan är om Cpt.Price frotfarande lever? Han åldrades inte från cod2 till cod4 iallafall

"In an interview with a character designer for Infinity Ward, it has been stated that he is the grandfather of John Price from the Modern Warfare series."

Medlem

Meh.

^ Så mycket bryr jag mig.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av ikinz:

Skall tankas med stolthet...

Har köpt samtliga COD (förutom cod3, men vem gjorde det? ) och sen cod4 har jag blivit lika besviken varje gång. MW3 var nog det sämsta spelet jag någonsin köpt, till och med sämre än Far cry 2.

Och seriöst... "episka realismen", haha!

hur kan du ogilla cod4 ? callof duty 4: modern warfare var ett av dom bättre cod spelen med nutida vapen. Har dock ignet emot dom nyare cod liren heller men cod 4 var det bästa

Oj, blev fel där :D... Menade efter cod4

Medlem

"Vi töjer på gränserna teknologiskt, grafiskt och från ett narrativt såväl som ett gameplay-perspektiv"

Hey! Flygande robotar. DET är High-TECH! Det andra hade man ju liksom räknat med (De borde lärt sig lite DX11-skugga och sånt vid det här laget, AWESOME!), men det tredje gör en ju lite orolig. Varför krångla till det med det som faktiskt gör CoD bra(singleplayer)? Och jag som trodde summan av dessa var det fjärde, men jag kanske rör ihop det, och då är det ju precis som Treyarch vill ha det? JIPPIE! Fast å andra sidan, kanske bara jag som är dum för att verka cool. SORRY!

12
Skriv svar