Första bilderna från Elder Scrolls Online

Medlem

"Över 50 procent av FZ-läsarna är enligt vår omröstning positivt inställda till den nya mmo-stjärnan" tror den där omröstningen skulle se helt annorlunda ut nu


signatur

God is dead

Medlem

"drivs av samma motor som en av de argaste konkurrenterna, Star Wars: The Old Republic."

http://www.nooooooooooooooo.com/

Medlem

Men vet aldrig förrän man har testat Förblir skeptisk men ger det nog en chans

Medlem

Är det så för mycket begärt att få bra Artstyle i ett MMO!?!?! -.-'

Medlem

Ser lite ut som Everquest online.

Medlem

Shit vilka negativa kommentarer. Frågan är om det är att det är MMO och inte SP eller för att fz:at användare nu för tiden inte gör någon annat än att klaga på allt dom blir serverade. "alla är så jävla wow kåta" ser inte ut som wow någonstans. Men skönt att slippa er dagen det släpps för jag kommer lätt spela det.

Medlem

Dålig motor
dålig grafik
ser inte speciellt spännande ut, kunde varit vilket mmo spel som helst :/

Blir KANSKE.. ett köp.. om de floppar buttonmash 1-9, gör ett redigt system som GW2..

Medlem

Tur att man är ointresserad av onlinerollspel då. Men men, kör de på med sina ensamspel gör det inte mig nåt att de vill dra in mer stålar på sin franchise.

Skrivet av Angust:

"Över 50 procent av FZ-läsarna är enligt vår omröstning positivt inställda till den nya mmo-stjärnan" tror den där omröstningen skulle se helt annorlunda ut nu

Svar "ja". I Sverige gnäller vi först och tittar efter ordentligt efteråt. Detta är dock bättre än USA-modellen där man skjuter först och frågar sen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

generic MMO #176


signatur

Imperator

Medlem

Liknar mer Kingdoms of Amalur Reckoning än skyrim tycker jag. :/


signatur

May the force be with you.

Medlem

Var nog fan det fulaste jag sett i MMORPG sammanhang. Herregud. Det där är inte Elder Scrolls!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vad har detta med Elder Scrolls att göra? Jag känner varken igen rustningar, monster eller arkitekturen. Sedan att det inte ska vara FPS heller.. Tror(hoppas) att detta kommer läggas ner.

Medlem
Skrivet av robbis:

Shit vilka negativa kommentarer. Frågan är om det är att det är MMO och inte SP eller för att fz:at användare nu för tiden inte gör någon annat än att klaga på allt dom blir serverade. "alla är så jävla wow kåta" ser inte ut som wow någonstans. Men skönt att slippa er dagen det släpps för jag kommer lätt spela det.

jag brukar inte vara den cyniska typen här på forumet men det här påminner ju inte om elderscrolls överhuvudtaget, artstylen är ju helt fel och ser ut som generic rpg #356. Om jag bara hade sett bilderna så hade jag aldrig kunnat gissa att det var ett elderscrolls spel.


signatur

God is dead

Medlem

hur många tror på att det blir tabb target system i detta "Elder Scrolls" spel
Jag är 110% säker på att det blir det

Medlem

Usch, dessa bilder gav inget sug tyvärr.


signatur

Meep!

Medlem

Wow vilken turnoff. Vill inte vara negativ egentligen men det ser väldigt generic ut. Hade de tänkt att det ska vara i 3rd person med?

Pro tip från mig, skit i MMO delen och gör ett Elderscrolls som fokuserar kring CO-OP med persistance, mer i stil med Diablo 3, snarare än att göra ett MMO av det. Jag har sagt det här hundra gånger nu ALLT BEHÖVER INTE VARA ETT MMO.

Medlem

Snacka om besvikelse. Elderscrolls med Actionbars, cooldowns och NPCs som inte har några scheman? NEJ TACK. Om jag vill spela ett spel som WoW så spelar jag hellre WoW... Varför Bethesda, varför?


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Är det nån som vet vilka det är som jobbar med det här MMO:t? Så länge de som faktiskt gjorde Skyrim och Fallout 3 inte lägger ner sin tid på det här så är jag väl inte så brydd än så länge.

Medlem

Det största problemet känner jag är att hela världen skapades innan tanken på ett MMO. Världskartan är redan utritad, men jag antar att de kanske skapar helt nya delar eller någon gömd "other world." Det har skapats med single player i åtanke... att det beskrivs genom att jämföra det med WoW är inte bra. Det är som att säga "Största skillnaden är att vårt spel utspelar sig i Elder Scrolls universumet. Yay...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

NEJ FFS! ARJLKJDSKFLJ

Altså seriöst... Detta är inte elderscrolls!


signatur

Bara gör det.

Medlem

Bilder tagna från ett magasin, väldigt professionellt. Undrar hur ofta fz.se scannar in artiklar från PC Gamer och kör ut det också?

Medlem

lägg ut en Pole så vi kan rösta och så vad som sägs efter bilderna då!

Medlem

Öm, då får dom verkligen optimera den.

Sen, det där ser väl inte ut som Elder Scrolls överhuvudtaget? :s


signatur

Nämen!

HAHAHA, jag som trodde att det skulle likna Mortal Online till viss del. Jahopp, ännu mer anledning till att vänta tåligt på ArcheAge.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Får inga Elder Scrolls vibbar jag heller... har inga förväntningar. I believe it when I see it.

Medlem
Medlem

Hade det inte varit för namnet hade jag ALDRIG förstått att det var ett Elder Scrolls-spel. Inte intresserad.

Medlem

Lite lustigt hur folk dissar ett spel redan efter de första bilderna...

"Det är ju inte ens förstaperson"... ??? Vem har sagt att det inte är det? Bara för att dessa bilder inte är i FPS-vy så är det inte med det sagt att hela spelet inte är det. Bilderna är säkert bara taget för att visa upp spelet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ärligt talat, är någon ens förvånad? elder scrolls serien är en utav dom största som finns på PC och alla släpp håller riktigt hög klass, att dom sedan tänker ta nästa steg till en föråldrande genre som MMO's börjar bli vid detta laget (vi känner alla igen formatet) så har jag inga förhoppningar om att detta kommer bli lika storslaget och "dynamiskt" (upp till debatt huruvida skyrim är det helt men ni förstår poängen) som skyrim är .

Att dom sedan även satsar på old republic motorn ptja, det kommer bara kännas som ett swtor fast i fanatasyformat istället. Nej tack Bethesda, tänk efter lite.

Skriv svar