Första bilderna från Elder Scrolls Online
"drivs av samma motor som en av de argaste konkurrenterna, Star Wars: The Old Republic."
Shit vilka negativa kommentarer. Frågan är om det är att det är MMO och inte SP eller för att fz:at användare nu för tiden inte gör någon annat än att klaga på allt dom blir serverade. "alla är så jävla wow kåta" ser inte ut som wow någonstans. Men skönt att slippa er dagen det släpps för jag kommer lätt spela det.
1# FZ Troll
"Över 50 procent av FZ-läsarna är enligt vår omröstning positivt inställda till den nya mmo-stjärnan" tror den där omröstningen skulle se helt annorlunda ut nu
Svar "ja". I Sverige gnäller vi först och tittar efter ordentligt efteråt. Detta är dock bättre än USA-modellen där man skjuter först och frågar sen.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Shit vilka negativa kommentarer. Frågan är om det är att det är MMO och inte SP eller för att fz:at användare nu för tiden inte gör någon annat än att klaga på allt dom blir serverade. "alla är så jävla wow kåta" ser inte ut som wow någonstans. Men skönt att slippa er dagen det släpps för jag kommer lätt spela det.
jag brukar inte vara den cyniska typen här på forumet men det här påminner ju inte om elderscrolls överhuvudtaget, artstylen är ju helt fel och ser ut som generic rpg #356. Om jag bara hade sett bilderna så hade jag aldrig kunnat gissa att det var ett elderscrolls spel.
God is dead
Wow vilken turnoff. Vill inte vara negativ egentligen men det ser väldigt generic ut. Hade de tänkt att det ska vara i 3rd person med?
Pro tip från mig, skit i MMO delen och gör ett Elderscrolls som fokuserar kring CO-OP med persistance, mer i stil med Diablo 3, snarare än att göra ett MMO av det. Jag har sagt det här hundra gånger nu ALLT BEHÖVER INTE VARA ETT MMO.
Det största problemet känner jag är att hela världen skapades innan tanken på ett MMO. Världskartan är redan utritad, men jag antar att de kanske skapar helt nya delar eller någon gömd "other world." Det har skapats med single player i åtanke... att det beskrivs genom att jämföra det med WoW är inte bra. Det är som att säga "Största skillnaden är att vårt spel utspelar sig i Elder Scrolls universumet. Yay...
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Lite lustigt hur folk dissar ett spel redan efter de första bilderna...
"Det är ju inte ens förstaperson"... ??? Vem har sagt att det inte är det? Bara för att dessa bilder inte är i FPS-vy så är det inte med det sagt att hela spelet inte är det. Bilderna är säkert bara taget för att visa upp spelet.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Ärligt talat, är någon ens förvånad? elder scrolls serien är en utav dom största som finns på PC och alla släpp håller riktigt hög klass, att dom sedan tänker ta nästa steg till en föråldrande genre som MMO's börjar bli vid detta laget (vi känner alla igen formatet) så har jag inga förhoppningar om att detta kommer bli lika storslaget och "dynamiskt" (upp till debatt huruvida skyrim är det helt men ni förstår poängen) som skyrim är .
Att dom sedan även satsar på old republic motorn ptja, det kommer bara kännas som ett swtor fast i fanatasyformat istället. Nej tack Bethesda, tänk efter lite.