Kingdom Hearts 3 kan komma till hemkonsolerna

Robot
Kingdom Hearts 3 kan komma till hemkonsolerna

Square Enix säger att tsunamin av bärbara sidospel i Kingdom Hearts-serien snart kan vara över.

#kingdom-hearts, #square-enix, #kingdom-hearts-3d-dream-drop-distance, #kingdom-hearts-3


Inaktiv
Kingdom Hearts 3 kan komma till hemkonsolerna

Ge mig ett Kingdom Hearts till PC! Jag skulle sälja min själ till djävulen för att få spela det på datorn.

Medlem

Skulle sitta bra med ett Kingdom Hearts 3

Medlem

Tycks snarast som om Vitas låga försäljningssiffror gjort konsolen ointressant.

Medlem
Skrivet av anon_111278:

Ge mig ett Kingdom Hearts till PC! Jag skulle sälja min själ till djävulen för att få spela det på datorn.

Köp dig ettan och tvåan till PS2, skaffa emulator och spela!

Inaktiv

Med tanke på att de andra 2 var på PS2:an så tycker jag självklart att det ska komma till PS3. Sen alla spel till gameboy och DS och allt vad fan det nu heter så säger jag, har spelat dem i totalt 1h var och hatar dem alla! 1:an och 2:an är så mycket bättre!

Medlem

Ettan och Tvåan kan vara två utav de bästa spelen någonsin i sin genre, hoppas verkligen på en trea till PS3!

Redaktör
Ponny

Hallelujah!

Det får gärna komma till PS3, PS Vita, 3DS, Wii U, pc, Xbox 360 etc - så länge det släpps.


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Förstår inte riktigt varför jag missade dessa spel när det begavs sig, spelade 1an lite hos en kompis mer blev det inte.
Härjade i alla fall nyss lite på blocket och tradera för att få tag på 1an o 2an till PS2.

Medlem

höhö, äntligen är världen räddad!!
om KH3 kommer till ps3:an så lär inte mänskligheten se mig ngt mer utomhus för jag lär nog gråta av lycka i sängen och spela spelet sedan efter det injicera spelet efter att jag smält det så det alltid stannar hos mig.
Sora måste man vara annars blir det några tårar i ögonen


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

KH3 till ps3, ja tack!!!!!

Medlem

Tycker att dom borde göra som God of War serien och ge ut alla PS2/PSP/NDS spelen med uppgraderad grafik i en fet samlarbox till PS3 eller Xbox360 (släpp till båda och tjäna en god slant).

skulle själv slå till och köpa det hela om det skulle komma ut, skule för mig vara en god anledning att skaffa en PS3:a!

Medlem

Att pyssla med sitt GummiShip... nostalgi

Medlem
Skrivet av Icewallow:

KH3 till ps3, ja tack!!!!!

Plus ett!
Har aldrig haft möjlighet att spela något av de tidigare KH-spelen, men flickvännen har övertygat mig att köpa ifall trean kommer till PS3.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar