Ny trailer från The Last of Us

Robot
Ny trailer från The Last of Us

Spana in Uncharted-skaparnas nya överlevnadsskräckis, där huvudkaraktärerna Joel och Ellie blir attackerade när de fredligt kör omkring i sin lilla jeep.

#naughty-dog, #uncharted, #the-last-of-us-remastered


Medlem
Ny trailer från The Last of Us

Det verkar bli så himla bra!!

Medlem

Ge mig nu och ett Uncharted 4

Medlem

Fy fan så man längtar!

Medlem

Tror med på detta


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Medlem

Satsar på en massa tumme ner nu, men efter Uncharted 3 så har jag inte särskilt höga förhoppningar

Medlem

Men för tusan, GE MIG!

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Satsar på en massa tumme ner nu, men efter Uncharted 3 så har jag inte särskilt höga förhoppningar

du lyckades, haha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hmm... Undrar hur gameplayet blir. En blanding mellan Uncharted och Resident Evil? Eller kanske nåt helt annat.

Inaktiv

Synd bara att det är ett konsol spel endast,
Skulle nog sett riktigt bra ut på en dator.


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av john2376:

Synd bara att det är ett konsol spel endast,
Skulle nog sett riktigt bra ut på en dator.

Spelet ser ju helt sjukt bra ut för att vara på konsol. Golvades av den här trailern ännu mer än den första de släppte. Ser fram emot släppet väldigt mycket, blir intressant att se hur deras ambitioner ser ut i praktiken.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Uncharted 3 hade sämre story än 2an men hade bättre och smidigare rörelser. The last of us är en helt ny bok och jag tror inte de hade gjort det hoppet om de inte haft en riktigt grym story att komma med.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är ju fan att Naughty Dog inte verkar vara intresserade av att utveckla till PC också. Och inte lär det bli aktuellt med införskaffande av PS3 på ett tag heller, köpte precis ny dator.

Medlem

åw may gawd! giffa NU

1
Skriv svar