Japanska robotar & naket i Zone of the Enders-samlingen
Herrejäklar vad bra det första spelet var, spelade igenom det i en enda sittning då vi inte hade möjlighet att spara på vårat gamla PS2
Fick dock aldrig spelat fortsättningen, så detta längtar jag till.
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Zone of the Enders är en skön spelserie, Ettan var mitt första spel till PS2:an.
Men jag blir lite purken över den trailern, Det Finns inte i spelen!, så vad var egentligen meningen med 15sekunders Naket kamera ooglande i trailern!.
Det är ju detta som fått mig att avstå från flera populära anime och manga, Naket för nakets skull, förolämpad.
Och varför är Leo en sån gnällspik?
Och varför styr man roboten från *censur*?
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
En tjej med jätte långa flätor...se sådär 14:år o rätt söt.
Nu känner jag för att se Sailor Moon igen.
Spelade aldrig Z.O.E., så jag får väl ta att skaffa denna HD Collection.
Minns inga nakna brudar i originalen...
Hur är storyn? Är spelet typ som Asura's wrath?
Ganska standard japansk story. Du ska rädda universum från en sinnesjuk onding, med en massa melodrama och filosofierande där emellan. Är vanligtvis ingen fan av sånt men gillar faktiskt storyn här.
Röstskådespeleriet är helt okej, manuset kan vara riktigt dåligt emellanåt.
Gameplay(spelets styrka) kan du hitta på Youtube.
Ser fram emot ZOE3. Hoppas bara att det inte är en prequel