Tribes: Ascend uppdateras den här veckan

Robot
Tribes: Ascend uppdateras den här veckan

Accelerate-uppdateringen låter dig låsa upp vapenuppgraderingar och få tillgång till nya föremål mycket snabbare än tidigare.

#tribes-ascend


Tribes: Ascend uppdateras den här veckan

Medlem

Redan släppt?

Medlem

Sluta spela det när plasmagun kom ut, har dom fixat den ännu?

Helt jävla sjukt när man kolla på scoreboard och kunde peka ut precis vem som hade vapnet med deras dubbla killcount.

Inaktiv
Skrivet av MMHT:

Sluta spela det när plasmagun kom ut, har dom fixat den ännu?

Helt jävla sjukt när man kolla på scoreboard och kunde peka ut precis vem som hade vapnet med deras dubbla killcount.

Fixades på en dag eller två.

För övrigt släpptes patchen i eftermiddags.

Medlem

Den släpptes igår, faktiskt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Men servrarna kom igång idag

Medlem

är det ett pay 2 win? eller hur fixar de gratisdelen?

Medlem
Skrivet av moberg:

är det ett pay 2 win? eller hur fixar de gratisdelen?

Du börjar med ett fåtal klasser och vapen, betalar du kan du få tillgång till fler klasser/vapen direkt.
Vapnena du startar med är i huvudsak lika bra som dom du kan låsa upp.
Vill du låsa upp allting utan att betala tar det dock en hel del tid.ö

Medlem
Skrivet av moberg:

är det ett pay 2 win? eller hur fixar de gratisdelen?

Gratisdelen fungerar utmärkt. Brukar spela med ett par kompisar som kör på den och de har egentligen inga nackdelar mot för mig (själv så la jag in 80kr eller nått sånt för att direkt låsa upp lite nya klasser och få XP lite snabbare). Visst kan man bli lite lätt avundsjuk när man ser att vissa har låst upp grejer som jag är långt ifrån att få själv men det är väldigt svårt att säga om de betalat för dom eller om dom bara samlat nog med XP. Riktigt skoj spel i övrigt, kan verkligen rekommendera det!

/ LordDaimos

Medlem

Körde för första gången igår.
Antingen är Juggernaut (Eller vad stora klassen heter) OP eller så är folk riktigt kassa.
3 matcher där jag var top player i 2 och top-3 i sista

Medlem
Skrivet av Verity:
Skrivet av moberg:

är det ett pay 2 win? eller hur fixar de gratisdelen?

Du börjar med ett fåtal klasser och vapen, betalar du kan du få tillgång till fler klasser/vapen direkt.
Vapnena du startar med är i huvudsak lika bra som dom du kan låsa upp.
Vill du låsa upp allting utan att betala tar det dock en hel del tid.ö

De har dock fixat den biten lite. Med den nya patchen uppgraderas din utrustning bara du använder den. Förut kostade även uppgraderingarna XP. Så nu har det blivit lite lättare att låsa upp de saker du vill ha.

Inaktiv
Skrivet av moberg:

är det ett pay 2 win? eller hur fixar de gratisdelen?

Nä det är inget pay 2 win spel. Så du slipper oroa dig

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Körde för första gången igår.
Antingen är Juggernaut (Eller vad stora klassen heter) OP eller så är folk riktigt kassa.
3 matcher där jag var top player i 2 och top-3 i sista

Gick riktigt bra för mig med första gången jag spelade, låg näst intill på likadana platser som du gjorde. Det blir värre ju högre level du blir. Det märkte jag i alla fall

Riktigt kul.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar