Most Improved Game 2009

Medlem
Medlem

Svårt att göra skit värre

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Svårt att göra skit värre

svårt att göra negativa hypokritiker öppensinnade?

Om du inte gillar spelet håll dig på din plan

Medlem
Skrivet av stoff87:
Skrivet av Kawazu:

Svårt att göra skit värre

svårt att göra negativa hypokritiker öppensinnade?

Om du inte gillar spelet håll dig på din plan

Ungefär lika svårt som att leverera kvalitets spel.

Jag får vara på vilken "plan" jag vill,skriva och tycka vad jag vill så länge det inte är personliga påhopp så jag tycker du ska ta och tiga kvinna.

Medlem

Du har nog inget här att göra Kawazu annat än trolla, helt onödigt.

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av stoff87:
Skrivet av Kawazu:

Svårt att göra skit värre

svårt att göra negativa hypokritiker öppensinnade?

Om du inte gillar spelet håll dig på din plan

Ungefär lika svårt som att leverera kvalitets spel.

Jag får vara på vilken "plan" jag vill,skriva och tycka vad jag vill så länge det inte är personliga påhopp så jag tycker du ska ta och tiga kvinna.

Ohh tiga kvinna låter som total war medival norrlänning

Dock som det sägs du är bara här för att trolla och klanka ner på spelet ingen har bett om din åsikt vi bad det bes om feedback om det har varit bra. Eller dåligt om du ska racka ner så säg specifikt varför det inte är värt det.Men fortsätt gå igenom alla mmos och skriv dålig feedback

Medlem

Vi får hoppas att fler spelare börjar lira Conan igen för det enda som håller spelet tillbaka atm är med population på servrarna då det är high då snackar vi grym PVP FTW!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av stoff87:
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av stoff87:
Skrivet av Kawazu:

Svårt att göra skit värre

svårt att göra negativa hypokritiker öppensinnade?

Om du inte gillar spelet håll dig på din plan

Ungefär lika svårt som att leverera kvalitets spel.

Jag får vara på vilken "plan" jag vill,skriva och tycka vad jag vill så länge det inte är personliga påhopp så jag tycker du ska ta och tiga kvinna.

Ohh tiga kvinna låter som total war medival norrlänning

Dock som det sägs du är bara här för att trolla och klanka ner på spelet ingen har bett om din åsikt vi bad det bes om feedback om det har varit bra. Eller dåligt om du ska racka ner så säg specifikt varför det inte är värt det.Men fortsätt gå igenom alla mmos och skriv dålig feedback

Behöver inte gå igenom alla MMO utan det räcker med detta då det är i särklass det sämsta MMO jag spelat.

Bara en sådan idiotisk sak att instanca världen är ju bara patetiskt. Det suveräna combat systemet som Funcome prisade över allt var även det skit just pga fördröjningarna det blir mellan knapptryckningarna från server sidan kan man inte tajta upp rörelserna tillräckligt.

Sen att vartenda armor sett ser it stort sett likadant ut är även det helt värdelöst.

Spelade min Barbar till 52 innan jag slutade 2-3 veckor efter det släpptes. Har sedan testat det för ca 1-2 månader sedan och drog up han till 65. Den enda ändringen jag kännde av var att det var fler quests pga ymirs pass. Men världen var lika död och tråkig som den alltid vart, såg lite folk då och då men för det mesta var det solo spel som gällde. ( spelar på Fury)

Funcome kommer få det väldigt svårt att övertyga spelare att gå tillbaka till ett spel som verkligen total floppade som det här gjorde.

Medlem

haha då har du ju inte ens blivit 80. Som du kanske vet finns det tier pvp lvlar kom inte och whina om du inte har spelat hela.
Jag går inte in o klagar på ditt p12 wow.

Sen här har du en manual
http://www.youtube.com/watch?v=B9q2jNjOPdk&feature=player_emb...

Medlem
Skrivet av stoff87:

haha då har du ju inte ens blivit 80. Som du kanske vet finns det tier pvp lvlar kom inte och whina om du inte har spelat hela.
Jag går inte in o klagar på ditt p12 wow.

Sen här har du en manual
http://www.youtube.com/watch?v=B9q2jNjOPdk&feature=player_emb...

Men flicka lilla du måste väl förstå, för att folk ska bli lvl 80 så ska dom ha roligt till lvl 80 annars slutar folk och det var just det i stort sett hela spelar basen gjorde.

Kan inte riktigt förstå varför du antar att jag spelar World of warcraft, vist har jag spelat det men vem har inte det. Förövrigt är det EvE och Warhammer som jag lirar just nu.

Att säga att WoW är för 12 åriga pojkar må vara rätt men att se hur du skriver och bygger ihop dina korkade kontringar så tycker jag nog du ska testa WoW igen då du skulle passa in väldigt bra bland spelarna lilla bubben.

Vym
Medlem

Man kan ha roligt och trevligt i vilket MMO som helst så länge man spelar med rätt folk. Själva spelet i sig behöver inte betyda särskilt mycket om man spelar med folk som har skojj tillsammans med, vilket är vad samtliga MMO:s bygger på. Min trevligaste MMO-erfarenhet hade jag för ett antal år sen i ett mindre 2d-MMO. Fult som stryk var det och sånt som combatsystem lämnade mycket att önska. Men det var trevligast just på grund av att jag spelade med en liten starkt sammanbunden community som hade skitskojj tillsammans och lyckades få riktigt många av mina egna polare att fastna för det vilket bidrog något oerhört till stämningen.

OnTopic:
Bland de nominerade var det en självklar vinnare. World of Warcraft har bara blivit sämre sedan Burning Crusade släppet enligt mig.

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av stoff87:

haha då har du ju inte ens blivit 80. Som du kanske vet finns det tier pvp lvlar kom inte och whina om du inte har spelat hela.
Jag går inte in o klagar på ditt p12 wow.

Sen här har du en manual
http://www.youtube.com/watch?v=B9q2jNjOPdk&feature=player_emb...

Men flicka lilla du måste väl förstå, för att folk ska bli lvl 80 så ska dom ha roligt till lvl 80 annars slutar folk och det var just det i stort sett hela spelar basen gjorde.

Kan inte riktigt förstå varför du antar att jag spelar World of warcraft, vist har jag spelat det men vem har inte det. Förövrigt är det EvE och Warhammer som jag lirar just nu.

Att säga att WoW är för 12 åriga pojkar må vara rätt men att se hur du skriver och bygger ihop dina korkade kontringar så tycker jag nog du ska testa WoW igen då du skulle passa in väldigt bra bland spelarna lilla bubben.

Det är väll klart det är inte alltid en dans på rosor när man lvlar till 80. Så du säger att de va kul med warhammer okej förr gjorde ingen pq eller instances i början.Nu är det lite mindre skillnad du sitter i en döende båt med warhammer har mindre chans dom har inte gjort nån stor förändring. En stor patch som var ta bort seige keeps.

Hur anade att du spelade wow? kollade forum inlägg då du undrade en fråga gemensam med wow och spela på laptop.

Medlem

Saken är den att jag vill inte göra quests eller grinda mobs för att få min exp det har jag gjort sedan Anarchy Online och Asherons call och är aningen trött på det då vartenda MMORPG i dag är i stort sett så. därför faller Warhammer och EvE online mig i smaken, spelar inte mig någon roll om spelet dör om 6 månader bara jag har roligt när jag spelar.

Snälla lilla flicka, jag SVARADE på en post där personen i fråga ville ha hjälp med valet av en bärbar dator som klarar av WoW. Jag spelar inte WoW nu och det var ett bra tag sedan men man kan ändå hjälpa folk med valet av deras dator köp. Att tråden råkade ligga i WoW delen av forumet spelar ju inte någon roll alls då jag bara trycker på "nya inlägg" så fort jag kommer in i forums delen och läser de trådar som faller mig i smaken.

Medlem

haha Kawazu om du kollar på stoff87:s profil kan du klart se vad personen i fråga är för kön

smaken e som baken killar o tjejer! man spelar det man gillar

om man inte gillar ett spel, så skiter man i det.. men ge fan i kasta skit på dom


signatur

Google is your friend!!!

1
Skriv svar