Sökes spelkompisar till MW2 (PC)

Medlem
Sökes spelkompisar till MW2 (PC)

Ja som topic lyder söker jag spelkompisar till MW2 på PC.
Mina gamla spelkompisar verkar ha tröttnat och övergett spelet.. och jag finner det som roligast när man spelar tillsammans och kör på Ventrilo/teamspeak och får in lite taktiker och samarbetar.

Jag är lite äldre 28 år och småbarnspappa så jag spelar inte så våldsamt mycket.

Ja nu vet ni lite om mig..

pöss

Medlem

Jag vet inte om du "gillar" 15 åringar som har ljus röst och spelar MW2 när jag sitter vid min andra dator( som jag gör i princip varje helg) ?

Medlem

Tjenare! Du är välkommen att lira med mig och mina grabbs om du har lust Vi är la typ 3-5 pers som är runt 20 bast, själv är jag minst på 16 år men är den enda som är yngre. Jag är ganska mogen för min ålder också hehe...

Vi snackar dock i Skype så du får la fixa det om du vill lira och snacka lite.

Adda mig på steam om du är intresserad "Steam id: Jojo606"

Hade!

Inaktiv

jag har mw2 och har klarat ut det vill gärna ha en online spel kompis jag heter micke123456789 adda mig ni som har ps3 jag ör bara 11

Inaktiv

Tjooo Har en Svensk Cod mw2 grupp med bara svenskar i.

Just nu är vi ca 49 st De är bara att joina http://steamcommunity.com/groups/CODMW2SWE

Eller adda mig på steam : 2005818

Medlem

jag kan lira med dig också, du kan lägga till mig i steamfriends om du vill, är 22 år och funderar på att starta klan med min kompis en casual klan då!

Mitt steam; sexiga_mackan@hotmail.com
haha skratta inte, använder inte mailen längre det var åååår sedan ja gjorde den, men det är mitt steam konto iaf ses på fältet soldater!!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Tjena... oxå 28 faktiskt
jag har jazon_@hotmail.com om nån känner för att teama ihop lite. Min polare har oxå i stort sett slutat lira.

Boh
Medlem

Oh, skön tråd! Jag sitter i samma sits. Inga av mina kompisar gejmar så jag känner mig lite ensam på fältet. Hade varit grymt att kunna teama lite.

Jag är 23 och är hyfsat bra. Spelat FPS i många år och gillar att snacka taktik och strategier.

SteamID: b3nis
Mail: hasselgren snabel-A gmail punkt com

Medlem

steam: ivar_busig@hotmail.com

Är med på Coop eller vanligt online, spelar ingen roll vilken gametype.

Någon borde nästan göra en lista över gammla e-mail adresser som är... ja XD

Tew
Medlem

Grym idé det här, jag vill också vara med och leka

Är 28 och lirar ett par timmar i veckan.

SteamID: Tew

Medlem

Jag skulle vilja vara med och spela ;3
Är 19 och har spelat spelet sen det kom ut D;
Steam: kalle_3399@hotmail.com

Medlem

Hehe ni borde fixa en steam grp ju, ni är ju typ 11 personer.

aja jag är 18 år och också saknar människor att spela med så skulle vilja vara med att spela. Jag har spelat mycket cod4 och en hel del codmw2.

SteamId är joki7

Medlem

Hänger gärna på detta tåg om ni vill!!!

Steam ID: mjgroggy

Inaktiv

hej jag är en 35årig 2 barns pappa som lirar ganska friskt.fick spelet och mitt acc av grannes son så kanske ni har sett han därute.

steam acc: str8ghtdope men jag spelar som CurZingH4t3

adda mig om ni vill ha nån svensk kille och lira med

Inaktiv

Tja!

Jag har gjort en ny clan med få medlemmar men vi kommer att försöka få fler. vi kommer också att spela mot andra claner. Min clan heter Sweden's Cod Anarchy. vi kom inte på någonting bättre.

om du är intresserad så adda gubbo95 eller kimpa/pwn, vet inte om kimpa/pwn är det rätta nämnet men gubbo95 är

Inaktiv

Hej! Ser ut att vara en gammal tråd, men kan ju ge er info ändå!

FF$ var en gång UKs största CS-klan, men dog, och är nu omstartad. Det är främst folk från England och Scotland, men några typer från Sverige och Belgien och Norge och alla andra stället.

Vi spelar MW2, BFBC2, CSS, AlienSwarm och allt annat som faller oss in. Ni är starkt välkomna allihop!
Lägg till mig på Steam, om ni vill bara spela lite eller gå med:
Legatuslegio
www.ffsgaming.com

Medlem

om du vell köre me en 15 årig värmlänsk sniper så kan du köra med meg

ha de

1
Skriv svar